TUVĀK BEIGĀM

    Neatceros precīzus datumus, bet īsumā un pa punktiņiem par pēdējo dienu notikumiem:

  • ar Džo, Šarloti, Džo māsīcu, Džo boyfriendu un boyfrienda draugu aizbraucām uz akvaparku. Šiem tur kaut kāds īpašais pasākums ("Night Splash"), kad akvaparks darbojas tikai vakarā. Tā ka no septiņiem līdz vienpadsmitiem tur pavadījām laiku. Bija ļooooti superīgi, kaut arī bija nenormāli daudz cilvēku un rindas visur, bet, tā kā bijām tiešām jautrā kompānijā, tad sanāca ideāls vakars!

  • sestdienas vakarā Mišela mūs (mani, Šarloti, Briu un Benu) aizveda uz vienu ballīti, bijām mājās ap pieciem no rīta. Ballīte kā ballīte, tikai diezgan traka sanāca šoreiz.  Vispār nedabūjām izgulēties, jo  jau 13:00 mums uz mājām nāca ciemiņi. Tad nu nācās tādiem apdullušiem vēl tīrīt māju pirms tam. Tas gan nebija patīkami, bet tas nekas.

  • pirmdien ar Šarloti sataisījām dāvanas, ko atstāt mūsu viesģimenei. Apzīmējām šķīvjus, sapirkām visādus nieciņus, es iekš Photoshop sakombinēju mūsu suņu bildes, kurās viņiem ir pretīgas sejas izteiksmes utt. (labojums pēc atgriešanās: Mišelai ļooooti patika suņu bilde, tagad stāv rāmītī kaut kur viesistabā)

  • otrdien ar Tanju, Agnesi un Tašu paēdām kopā pusdienas iekš Buffalo Wild Wings. Nosēdējām tur kādas četras stundas, vienkārši pļāpājot. Pēc tam nācās atvadīties no viņām, protams, ar solījumiem, ka uzturam kontaktus utt. Atkal asaras! Riebjas atvadīšanās, ļoti skumīgi. 

  • trešdien aizripojām uz Šarlotes dejošanas koncerta mēģinājumu, tā kā uz pašu koncertu es netikšu, jo tas ir piektdien un sestdien, kad es jau būšu prom. Šarlote lido prom 21.jūnijā. Pēc koncerta paēdām vakariņas manis izvēlētajā Texas Roadhouse un vispār daudz kas notika, bet man patiešām tagad nav īpaši daudz laika rakstīt, jo ir jāpabeidz kravāt čemodānus.

   Tagad man, ja godīgi, ir baigais stress, jo man šķiet, ka es lidostās neorientējos pat tad, ja visur ir norādes. Ja uz šejieni lidoju ar pāris latviešiem, tad tagad būšu viena līdz Vašingtonai. Āaarprāts! Būs četri lidojumi. Maršruts sekojošs: Phoenix - Denver - Washington DC - Frankfurt - Riga. Tā kā Vašingtonā satikšu latviešus, ceru, ka garais lidojums pāri okeānam nebūs tik garlaicīgs. Drošības pēc man ir līdzi grāmata un iPods.
   Ak, dievs, man vispār nav sajūtas, ka es rīt vairs nepamodīšos Arizonā! Šonakt gan es neiešu gulēt, jo nav jēgas, jo ir jāceļas ap 3 naktī (tagad ir pusnakts) un man vēl ir samērā daudz darāmā. STRESSSSSSS!!! 18:25 Rīgas lidosta?!! Vājprāts kaut kāds!

   Būs vēl viens ieraksts no Latvijas, apsolu. Un atvainojos, ka šis tāds sasteigts sanāca, bet nu jūs jau saprotat, vai ne? Nu ko - esmu atzīmējusies savā pēdējā Arizonas dienā. Līdz nākamajai reizei!


3 komentāri:

  1. nu, Megij, gribētos zināt kā tev beidzās atgriešanās.. ; D

    bet paldies tev ka rakstīji šo blogu, bija ļoti interesanti un es secināju, ka mums tāda vienlīdzīga humorizjūta un uztvere.
    tu esi foršs cilvēks ; ]
    lai tev burvīga turpmākā dzīve : ]]

    AtbildētDzēst
  2. Interesanti uzzināt.. kā tad tur beidzās tā MTV padarīšana?
    btw pēc šī bloga lasīšanas arī pati sagribēju pamēģināt kaut ko tādu.
    Paldies par ieguldīto darbu, tas bija super! :)

    AtbildētDzēst
  3. par MTV, man liekas, ka kaut kur rakstīju - mūs neuzņēma. Secinājām, ka tas droši vien tāpēc, ka priekš šova mums mājās nav pietiekoši drāmas :D

    Paldies :))

    AtbildētDzēst