LIETUS

Es šoreiz iesākšu ar atbildi uz vienu jautājumu, kas tika izteikts kaut kur komentāros un man tagad slinkums iet tur un atbildēt. Tātad jautājums bija, vai amerikāņi ir pārāk turīgi vai pārāk slinki, ja var atļauties ēst katru dienu citā restorānā? Es teiktu, ka pietiekami turīgi UN pietiekami slinki. Bieži no Mišelas gadās dzirdēt "aahh, i'm too lazy to cook, let's go eat somewhere else". Bet nu tagad, kopš Šarlote ir šeit, mēs retāk ēdam ārpus mājas, jo tomēr ir dārgi.

Laabi, tad nu iesākšu ar pagājušo nedēļu. Vispār es biju uzrakstījusi tādu foršu tekstu, bet nu Blogger ir pārāk kruts, lai saglabātu kaut ko. Tāpēc rakstīšu no jauna. Cik nu es atceros...
Pagājusī pirmdiena... nav ne jausmas, kas notika skolā, bet pēc skolas 7:30 p.m. Mišela mani un Šarloti aizveda uz vienu 'pulciņu' skolā. Saucās Young Life. Tur pamatideja ir Dievs utt, bet nu no pus minūtes lūgšanas jau man gabals neatkritīs, tāpēc diez ko nesatraucos. Principā bija jautri, sākot ar dejošanu un beidzot ar visādu video skatīšanos un tā... bija cilvēki ne tikai no DEHS, bet arī no citām tuvākajām skolām. Šito viņi rīko katru pirmdienu, nū, izņemot šodienu, jo šodiena mums ir brīva. Kaut kāda Prezidenta diena, kas principā ir vienkārši vēl viena brīvdiena, kurai retais zina jēgu, bet visi priecīgi, ka nav jāiet uz skolu.

Tālāk otrdien... Trigonometrijā bija tests, es dabūju 75%, un tā bija viena no augstākajām atzīmēm klasē. Vairāk neko neatceros. Pēc stundām mani Mišela aizveda uz vēl vienu skolas basketbola spēli, kur es satiku meiteni no futbola komandas un bija vēl viena smuka uzvara.  Pretinieku komandai līdzi bija karsējmeiteņu komanda, kurā bija arī viens īss, resns meksikānis ar gariem, čirkainiem matiem un bārdu (nevarēja nesmieties).

Trešdien mums stundas nesākās 10os kā parasti, bet gan 8:30, toties beidzās jau 12:45.

Bria ir sākusi strādāt. Mišela atrada viņai darbu - Mišelas ofisā. Benam arī tagad ir darbs (Mišela aizpildīja pieteikuma anketu) veikalā Home Depot, kas ir faktiski tas pats, kas Latvijā ir Depo. (Mājai. Dārzam. un-kaut-kam-tur-vēl)

Tad piektdien pēc stundām ar Šarloti aizgājām uz softball spēli turpat mūsu skolā. Un notika brīnums - es laikam sapratu, kas tur notiek. Bet joprojām par dažiem noteikumiem man nav ne jausmas... Zinu tikai, ka priekš manis softball būtu pārāk garlaicīgs, lai spēlētu. Jo reāli tu tur sēdi un gaidi, kamēr kāds aizsitīs to bumbu, tad paskrien 2 metrus un atkal sēdi, gaidi.
Vēlāk vakarā braucām uz lidostu sagaidīt Šarlotes tēti. Sapratu, ka man par viņu bija bijis pavisam savādāks iespaids - likās, ka baigi nopietns utt, bet īstenībā ar humora izjūtu viņam viss kārtībā & visi ļoti labi sapratāmies. :) Viņam bija kaut kāda konference San Diego, un viņš vispār katru gadu brauc uz ASV, tā ka angliski (ar pamatīgu akcentu, bet tomēr) runāt viņam nav problēmu.

Sestdien mums plānos bija braukt uz Sedonu, bet ārā lija LIETUS. Vienīgā diena 2 mēnešu laikā, un tieši šajā sestdienā! Tāpēc nekur neaizbraucām, jo tur nav ko darīt, ja līst lietus. Tā vietā gribējām tikt vienā zinātnes muzejā (izskatījās kruts), bet beigās sanāca tik vien kā noparkot mašīnu 3stāvīgajā muzeja stāvvietā un pastāvēt lietū pie ieejas, jo cilvēki ārā stāvēja rindā, lai tikai tiktu muzejā. Protams, nevienam nebija noskaņojums stāvēt lietū pusstundu, tāpēc tā vietā aizbraucām uz Arizona Mills, kas ir it kā lielveikals, bet tur vēl visādi štrunti ir iekšā. Mēs aizgājām vispirms paēst un tad uz Gameworks, kas ir faktiski tas pats, kas Go Planet.
Pēc tam aizgājām uz filmu Just Go With It, un tad 10os vakarā aizbraucām paēst vakariņas uz Applebees. Es esmu iesākusi kolekcionēt visādus sīkumus no katra restorāna, kur mēs esam ēduši. Applebees paņēmu mazu cukura iepakojumu ar Applebees logo, tad Black Bear Diner bija tāds karodziņš, kas saturēja kopā sviestmaizi utt. Tagad jau samērā daudz kas sakrājies.

Svētdien mēs aizbraucām uz Desert Sky lielveikalu, kas agrāk esot bijis baigi foršais, pirms meksikāņi to bija pārņēmuši. Tagad tur pat skan tikai meksikāņu mūzika utt, nu samērā pretīga vieta vispār.
Tad vakarā ciemos atbrauca Mišelas tētis ar savu draudzeni, atveda Brias bēbim visādus štruntiņus. Paēdām vakariņas - picu. Parunājām un tā, pēc tam aizvedām Šarlotes tēti uz lidostu un jā... Tas arī viss.

2 komentāri:

  1. Kaut kan šoreiz tās īsāks ierakstiņš, tomēr tik jauks. Es nezinu, es dzīvoju no taviem rakstiem. :D

    AtbildētDzēst
  2. Nepietrūkst kartupeļi, biezpiens un kotletes? :D

    AtbildētDzēst