MTV UN CITI PRIČENDĀĻI

   Pēdējo ierakstu beidzu ar to, ka mums mājās viesojās meitene no MTV. Jā, tad nu bija tā, ka es atlūzu un vēlāk mani pamodināja, jo bija jāfilmē, kā mēs ēdam vakariņas. Picu. :D Vārdu sakot, tā meitene bija atlidojusi no Ņujorkas, un šiem ir baigi daudz noteikumu.. piemēram, viņai ir jāizīrē mašīna šeit, un viņa nedrīkst nevienu citu laist iekšā tajā mašīnā, kā arī pati drīkst pārvietoties TIKAI ar to mašīnu. Tad katram no mums bija jāaizpilda kaut kāds papīrs, ka piekrītam, ka mūs filmē. Tad uz mājām tika pasūtīta pica, un kopumā visa tā situācija bija nu dikti tizla. Kuram gan patīk, ka sejā bāž kameru brīdī, kad tev izkusis siers no picas tek pa seju :D Viņa visu laiku komandēja kuram ko teikt un.. jā. Viena vienīga tēlošana :D Tomēr, kaut arī mūs safilmēja, vēl nav 100% garantijas, ka Bria tiešām tiks pieņemta tajā šovā.. Jā, joprojām. :D Jo viņiem vajag safilmēt vairāk visādus materiālus.. Piemēram, nākamnedēļ Bria ar Benu ies uz CCHS Prom, un MTV grib tur arī safilmēt. Nu jā.

Piektdiena, 22.aprīlis.
  Lielā Piektdiena. Forša atpūtas diena. Pamodos no rīta samērā agri, izgāju ārā, pagalmā, pasauļoties. Tad vēlāk laikam Bria pamodās, izlaida suņus ārā, tad ielaida viņus atpakaļ iekšā, ko es nepamanīju, jo klausījos mūziku austiņās, un Bria laikam nepamanīja mani, tāpēc rezultātā es paliku ārā aiz aizslēgtām pagalma durvīm :D Bet, par laimi, Bria bija tur pat dzīvojamajā istabā un skatījās TV, tāpēc dzirdēja, ka es klauvējos pie durvīm.
  Pēc tam vēlāk palasīju grāmatu, izravēju pagalmu, paskrēju uz trenažiera. Pēcpusdienā man un Šarlotei pakaļ atbrauca Tanya, un mēs braucām pie viņas uz mājām krāsot olas, kuras beigās tā arī tur aizmirsām. Vakarā visas (Mišela, Šarlote, Bria, es, Tanya, Agnese un Tasha) braucām uz tipisku amerikāņu lietu - drive-in kino. Nu to, kur sēdi mašīnā un skaties filmu. Tas viss ir ārā, un tā ir kā tāda liela stāvvieta ar, ja nemaldos, 9 ekrāniem. Kad nopērc biļeti, tad tev pasaka radiostacijas frekvenci, un tādā veidā mašīnā var dzirdēt to filmu. Tanya bija ar savu pikapu, tāpēc mēs salīdām tajā... nezinu, kā to sauc.. piekabe, bagāžnieks? :D Skatījāmies Scream 4, bet tad bija iespēja palikt uz vēl vienu filmu, ko mēs arī darījām. Noskatījāmies Hall Pass, kas gan bija nedaudz pretīgi smieklīga, bet jā. Labāka nekā Scream :D Mājās bijām nedaudz pēc pusnakts.

  Sestdiena, 23.aprīlis. 
  Šarlotei atkal bija jāstrādā tas brīvprātīgo darbs kaut kādā mazā veikaliņā (4 stundas), un tikmēr Mišela, Bria un es aizbraucām ciemos pie grandma (a.k.a. Mišelas mamma). Tur atsēdējām kādu stundiņu apmēram, tad aizbraucām uz mašīnu mazgātavu, kur pavadījām gandrīz divas stundas, kamēr meksikāņi mazgāja mūsu mašīnu, iztīrīja salonu un nomainīja kaut kādu eļļu. Tikmēr gaidījām tādā kā uzgaidāmajā telpā, kur visi maksā par to car wash, un pēkšņi ienāca viena sieviete, sāka nenormāli raudāt, nokrita ceļos uz zemes, nožāvājās un tad piecēlās un aizgāja it kā nekas nebūtu noticis. Lai arī visādi dīvaini cilvēki te nav nekāds pārsteigums, šis tomēr bija nedaudz jocīgi. :D
  Kad savācām Šarloti, braucām uz Arrowhead mall lielajā šoppingā, kur es beidzot iztērēju savu jau diezgan ilgi krāto naudu un nopirku visu, kas vajadzīgs. Joprojām nespēju noticēt, cik te ir lēti apģērbi.

Svētdiena, 24.aprīlis.
  Lieldienas. Braucām ēst ģimenes pusdienas uz grandma's māju. Ģimenes - tas ir, grandma, grandpa, mēs un Mišelas brāļa ģimene. Bija samērā normāli, neskaitot to, ka Brian (Mišelas brālis) nerunā ar Briu, jo viņa ir stāvoklī. Laikam nekas tāds vairāk arī nenotika.

Pirmdiena, 25.aprīlis.
  Tā kā tādas "Otrās Lieldienas" šeit nepastāv, pirmdien jau bija jāiet uz skolu.
  Trigonometrijā pabeidzām visu, kas saistīts ar panorāmas ratu. Kaut kādi bezsakarīgi grafiki bija jāveido.
  Angļu valodā beidzot atpakaļ ir Ms.Nilsson... Tajā stundā mums bija jāuzzīmē tāds kā cilvēka siluets un tad bija jāatzīmē, kur mums ir kādas rētas (no bērnības utt), un vajadzēja atzīmēt vismaz 5. Tā kā man ir tikai 3, acīmredzot, es nedabūju maksimālos punktus :D Žēl, ka to uzzināju tikai pēc tam - tā jau būtu piedomājusi vēl divas, bet nu tik un tā sviests.
  Dejošanā pilnīgi neko nedarījām. Fitnesā arī vieglā diena bija.
  Atvilkāmies mājās, atkal paskrēju uz trenažiera. Tas jau man tā ikdienā iegājies - vidēji 1.3 jūdzes uz trenažiera dienā un ir ok. Par cik fitnesa klasē ārā vairs neskrienam (pārāk karsti), tad nu ir baigi forši, ka mums tas trenažieris ir.

Otrdiena, 26.aprīlis.
  Skolā bija garlaicīgi. Pēc stundām aizbraucām nopirkt Brias dāvanu - abas ar Šarloti sametāmies 30$ katra priekš viena baigi smukā rokas pulksteņa, kuru Bria ļoti gribēja. Paēdām vakariņas iekš Native New Yorker.
  Tad ap 22:30 vakarā es centos uzstādīt rekordu un aiziet gulēt PIRMS pusnakts, bet tad Mišela mani pasauca, lai es palīdzu izpildīt vienu uzdevumu Brias online skolas kontroldarbā (algebrā). Viena uzdevuma izpildīšana pārvērtās par 20 uzdevumu izpildīšanu, un galu galā es nopelnīju Briai atzīmi B (82% pareizi). Baigi priecīgā viņa bija.
 Vēlāk abas ar Šarloti caur sms sarunājām, ka viņa man atnesīs Brias dāvanu, un es no rīta piecelšos agrāk un nolikšu to dāvanu Brias vannasistabā uz izlietnes. :D

Trešdiena, 27.aprīlis.
  Pamodos 5 a.m., jo Bria ar Mišelu parasti ap 6:30 izbrauc no mājas. Pa kluso ielavījos Brias vannasistabā un atstāju dāvanu. Tad aizmigu, pamodos ap 7:00 un no Brias jau bija atnākusi sms ar lielu, lielu paldies par dāvanu, ka baigi patīkot utt :D
  Diena skolā ātri pagāja, jo stundas sākās tikai 10os.
 Dejošanā safočējām klases bildes, kuras laikam tiks izmantotas deju koncertā nākamnedēļ (5. un 6.maijs) .. Fitnesā arī vieglā diena bija.
 Tad atripojām mājās, es atkal pasauļojos pagalmā nedaudz un palasīju savu Lieldienu dāvanu no Mišelas - grāmatu Mockingjay (Bada Spēļu 3.daļu). Pirmās divas daļas es biju izlasījusi latviski, un varu teikt tikai vienu - šitā grāmata angliski ir sarežģīta! Bet esmu izlasījusi jau pirmās 3 nodaļas.

  Tikko Mišela un Bria ieradās mājās. Šarlotei pēc pusstundas sākas dejošana tajā pašā studijā, kur es arī biju laikam vienreiz aizgājusi padejot. Gan jau brauksim atkal ēst vakariņas kādā restorānā par godu Brias dzimšanas dienai.

  Rītdienas plānos ir BEIDZOT aiziet uz skolas beisbola spēli kopā ar Džo. Tad jau redzēs, vai šoreiz plāni netiks izjaukti. Džo tagad ir tiesības un mašīna, tā ka ar transportu vairs nav problēmu. Tik superīgi, ka šeit lielākajai daļai skolēnu jau ir mašīnas un tiesības.. Skolai ir arī atsevišķa stāvvieta skolēnu mašīnām. Tiešām kā filmās. 
  Ā, un šo sestdien brauksim uz Sedonu. Tā ir pilsēta uz ziemeļiem no šejienes , kur mēs plānojām braukt laikā, kad Šarlotes tētis pie mums ciemojās, bet toreiz gāza lietus. Šo sestdien it kā nebūtu jābūt nekādiem šķēršļiem - cerams!

Jūtos kā baigā varone tagad - nav pagājusi pat nedēļa kopš pēdējā ieraksta. Līdz vēlākam!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru