PANORĀMAS RATS

Otrdiena, 19.aprīlis
  Tā kā pirmdien nenodevu savu eseju (jo aizmigu pie datora un nepabeidzu rakstīt), man jau bija pazudušas visas cerības dabūt vismaz kaut cik punktus par (it kā) pusotra mēneša darbu. Tomēr beigu beigās skolotāja pieņēma manu eseju, tikai atvilks dažus punktus dēļ tā, ka vienu dienu vēlāk nodevu. Bet nu labāk tā, nekā nekā. 
  Trigonometrijā bija kontroldarbs. Uzzināju, ka man joprojām turas atzīme A tajā klasē, bet man tur ir 91,3%, tā ka pāris neizpildīti mājasdarbi, un būšu nolaidusies līdz B. Angļu valodā arī pašlaik ir B. Fitnesā arī B, jo dažas dienas nebiju skolā. Dejošanā, protams, A - kā jau visai pārējai klasei laikam.
  Vispār dejošanā beidzot pabeidzām mūsu klases deju. Baigi forši, ka mani ielika vēl vienā vietā, kur es vispār soļus nezinu un skolotājai pat prātā neienāca, ka derētu tā kā man tos iemācīt. Bet nu neko, pusstunda, un biju no skatīšanās jau visu iemācījusies. Tā samērā normāla stunda bija. BEIDZOT.
  Fitnesa klasē atkal mūs nokausēja. Tikai, atšķirībā no pirmdienas, nevajadzēja skriet 1 jūdzi ārā kaut kādu 35 grādu karstumā. Šoreiz skrējām iekštelpās apmēram to pašu, ko mēs futbola treniņos darījām. Tad vēl nedaudz mocību un jau diena bija galā. Ļoti ātri pagāja.
 Mājās atslēdzos uzreiz, kā apgūlos gultā, jo iepriekšējā naktī biju gulējusi 2 stundas. Pēc tam pamodos, kad Mišela ieradās mājās. Paēdām vakariņas, es pabeidzu savu Power Point prezentāciju, tad sakopām māju un tas arī laikam viss.

Trešdiena, 20.aprīlis
  Labi, es te esmu vienīgā, kas nezināja, ka 20.aprīlis ir zāles diena? Tas ir - kad visi pīpē zāli. Nav jau tā, ka ikdienā visi nepīpētu, bet tieši 20.aprīlis esot diena, kad VISIEM tas ir jādara (nerakstītais likums :D) Lai gan visi par to nenormāli runāja, nevienu appīpējušos cilvēku skolā nemanīju. Varbūt tāpēc, ka viņi visi ikdienā ir apkurījušies un es pat nezinu, kā ir, kad viņi tādi nav.
  Diena kopumā bija samērā forša. Trigonometrijā konstruējām panorāmas ratu.


  Angļu valodā noprezentēju savu stulbo prezentāciju un pēc tam bija tāds atvieglojums - VISS, esmu piebeigusi visu, kas saistīts ar horvātu karu.
  Dejošana - kārtējā laika izniekošana.
  Fitnesa klasē bija joga, tā ka arī samērā interesanti. Nu vismaz labāk nekā skriešana.
 Pēc stundām, kad atvilkāmies mājās, es izdomāju iziet ārā pagulēt saulītē un palasīt grāmatu. Palika vēl kādas neizlasītas 10 lapas laikam.
  Tā kā fitnesa klasē bija tikai joga, izdomāju, ka derētu tomēr paskriet. 20 minūtes uz skrejceliņa (nu vai kā to trenažieri sauc) un man bija tāds nogurums, ka atlūzu uz pusotru stundu.
  Vakariņas paēdām restorānā Applebees. Pēc tam mājās noskatījāmies Real World jaunāko sēriju un tā arī beidzas mana diena.

Ceturtdiena, 21.aprīlis
  Pamodos 4:30 no rīta, jo likās, ka Pixie (mazais suns, taksis) nosprāga manā gultā. Vēl ieslēdzu gaismu, lai pārbaudītu, un gandrīz ķēru sirdstrieku, kad pamanīju, ka viņa neelpo un uz gaismu nereaģē. Beigās tomēr izrādījās, ka dzīva, tāpēc aizgāju atpakaļ gulēt. Man katru dienu liekas, ka viņa drīz nomirs, jo, pirmkārt, ir veca, otrkārt, knapi kustās utt. Nu jā. Aizmigu. Pamodos 7 no rīta, nez no kurienes bija uzradies tāds hiperaktīvais garastāvoklis.
  Trigonometrijā pabeidzām konstruēt panorāmas ratu. Man un Bree (meitenei, ar kuru kopā strādāju) ienāca prātā, ka vajadzētu kaut ko tur papildināt, tāpēc sākām no papīra griezt visādus cilvēciņus un likt viņus panorāmas rata sēdekļos :D Iesākās ar cilvēkiem, pēc tam jau izgriezām arī suni, govi, siera gabalu, vardi un cilvēka galvu (tikai galvu).
  Angļu valodā skatījāmies Toy Story 3, jo kāpēc gan nē :D
  Dejošana bija vispār murgs. Skolotāja brauc mums augumā, ka mūsu klases deja sūdīgi izskatās, bet visu stundu viņa vienkārši pavada ar savām 'draudzenēm' - meitenēm no 12.klases. Loģiski, ka šitā mēs neko normālu neiemācīsimies.
  Fitnesa klasē noslinkoju un nepārģērbos. Tā vietā visu stundu norunāju ar Ešliju un klausījos viņas telefonā visas dziesmas pēc kārtas. Diezgan jautri.
  Pēc stundām abas ar Šarloti nākam mājās un no mūsu mājas ārā jau nāk MTV meitene ar kameru :D Tagad esmu tikko ieradusies mājās, Briai un Benam, un laikam arī dažiem Brias draugiem jābrauc filmēt viena aina parkā. Pēc tam tad jau redzēs, ko vēl mums liks darīt.

  Vispār tagad esmu nenormāli sastresojusies, jo pastāv iespēja, ka neredzēšu PČH spēles, jo izrādās, ka mums ir atcelti visi sporta kanāli. Sestdienas spēli gan jau tiešraidē internetā skatīšos, bet pārējās ir darba dienās - laikā, kad es būšu skolā. Ehh. Būs jāizdomā kaut kas.
 Labi, šie laikam tūlīt brauks filmēt uz parku, es nedaudz pagulēšu. Baigais nogurums no nez kurienes. Atā!

1 komentārs:

  1. ĀĀ tik super liekas viss, ko tu raksti! ^^
    Ceru, a tevi ar varēs MTV redzēt. :D

    AtbildētDzēst