BRAUCIENS UZ SEDONU

  Atkal kādu laiciņu nerakstīju, bet man ir attaisnojums - pēdējā nedēļa ir bijusi galīgi crazy.

Ceturtdiena, 28.aprīlis.
  Pēc skolas ar Šarloti atripojām mājās un pēc 10min jau Džo savāca mūs ar savu kruto, grabošo mašīnu un nesen iegūtajām tiesībām. Aizbraucām atpakaļ uz skolu - uz JV beisbola spēli. Mūsējie uzvarēja, un vispār kruta spēle bija. Tad braucām pie Džo uz mājām, kur es un Šarlote iegūglējām mūsu mājas un rādījām Džo. Šarlote pat atrada sava dzīvokļa logu, un tā iela, uz kuras viņa dzīvo, man nenormāli atgādina to mazo Inženieru ieliņu pie Latvijas Universitātes. Es centos savu dzīvokli atrast, bet tur vispār knapi kaut ko saprast varēja. Google, nofočē Latviju kādreiz! Ārzemnieki grib redzēt.
  Džo vecāki bija baigajā sajūsmā, ka divas apmaiņas studentes viesojas pie viņiem mājās, tāpēc bija paredzēts, ka viņi mums uztaisīs īstas Mexican vakariņas. Tā vietā sanāca tā, ka aizbraucām uz Ķīniešu restorānu :D Tas bija tāds, kur samaksā vienreiz un tad ej un ēd ko un cik gribi... Es paņēmu picu, pelmeņus (vienīgā vieta, kur ASV redzu pelmeņus, ir ķīniešu restorānā, nice) un tad vēl kaut ko... Un un un pie saldajiem es atradu VECRĪGAS! :D Tikai viņas nesauca vecrīgas un arī tik labi negaršoja, bet doma bija tāda pati. Un tad vēl saldējumu. Baigais ķīniešu restorāns :D
  Ap deviņiem vakarā mūs Džo aizvizināja līdz mājām. Man vēl bija mājasdarbu kaudze jāpilda.

Piektdiena, 29.aprīlis.
  Šarlote nomaucās no mūsu skeita uz betona plāksnes. :D Mācība: nekad nerunā pa telefonu un necenties braukāt ar skeitu pa pagalmu vienā un tajā pašā laikā, it īpaši, ja nemāki skeitot.


Sestdiena, 30.aprīlis.
  Brauciens uz Sedonu! No rīta ap 10:00 izbraucām, Briu atstājām grandma's mājā, jo viņas vēlāk brauca Brias dzimšanas dienas pusdienās, tad uz baseinu un vēl visādas ģēlas. Tikmēr mēs sagaidījām grandpa un tad jau bijām ceļā uz Sedonu! Pirmo reizi pēc ilgiem laikiem mašīnā skanēja laba mūzika, jo es atklāju Mišelas disku kolekciju, kurā bija daudz man mīļas grupas, kuras Briai riebjas, tāpēc es biju priecīga, ka beidzot mašīnā dabūjam klausīties kaut ko normālu, nevis dziesmas no sērījas "ou beibe , beibe lalalallalaa o beibe beibe" (karoč, sapratāt).
  Ceļš uz turieni bija tāls, bet ātrs. Twitterī sekoju līdzi Latvijas un Čehijas spēlei PČ hokejā.
  Ļoooooti skaisti skati tur bija. Ar Šarloti un grandpa uzrāpāmies līdz Bell Rock(kalna nosaukums) pusei. Vispār normāls 70gadīgs vectētiņš. Pa kalniem pārvietojas kā Tarzāns, mēs ar Šarloti knapi tikām viņam līdzi. Tur smiltis ir sarkanas, un visur rāpo ķirzakas. Pat puķes ieraudzīju, jo Sedona ir uz ziemeļiem no mūsu mājām, tāpēc tur ir vēsāks.
  Izstaigājām arī pašu Sedonu. Apēdām vienu ābolu, kas ir izmērcēts Snicker'ā :D Tur ir viena iela pilna ar veikaliem. Šo to sapirkos. Droši vien kaut ko foršu aizmirsu pieminēt, bet nu lai nu paliek. Tas bija pārāk sen, lai atcerētos :D

Pirmdiena, 2.maijs.
  Šī diena jāieraksta pasaules rekordu grāmatā, jo es aizgāju gulēt 22:30. Cilvēks, kurš nevar aizmigt līdz 2 naktī, aizgāja gulēt pusvienpadsmitos!!! :D

Otrdiena, 3.maijs.
  No rīta pamodos ar nenormālu nogurumu un sapratu, ka tik agri iet gulēt nedrīkst.
  Trigonometrijā bija pārsteiguma kontroldarbs, kurā es dabūju 47% pareizi, kas ir stabils F. :D Debīla tēma, galīgi neko nesaprotu. Vienīgi labi, ka tas neietekmēja manu vispārējo atzīmi klasē. Tikai no 92.7% nokritās uz 91.4%. Galvenais, ka joprojām turos A līmenī.
  Angļu valodā mums katram iedeva laptopu, lai mēs varētu pārrakstīt kaut kādus vecos darbus (kas bija rakstīti ar roku)... Es, protams, biju vienīgā gudrīte klasē, kurai to veco darbu nebija (aizmirsu mājās), tāpēc gulēju uz galda visu stundu.
  Dejošana mums tagad notiek aktu zālē. Garlaicība.
  Fitnesa klasē mums lika tik daudz skriet, ka man likās, ka es nosprāgšu tur, bet nu kopumā bija ok. Laikam skriešana katru dienu mājās uz trenažiera tomēr palīdz.
 Un tad, protams, pēc stundām bija dejošanas koncerta mēģinājums, kas bija tik sasodīti garlaicīgs, ka es atlūzu uz krēsla.
 Pēc mēģinājuma (6.30 PM) ar Šarloti vēl izdomājām aiziet uz Varsity beisbola spēli. Šoreiz šie pakāsa 2-5. Joprojām nesaprotu, kā beisbolā skaita punktus. Tad galu galā ap 8 vakarā mūs savāca Mišela.

Trrrrešdiena, 4.maijs.
  No rīta pamanīju, ka no kokiem krīt kaut kādi dzelteni sūdi. Sapratu, ka Arizonā koki ne tikai kalst, bet arī zied.
  Fitnesa klasē bija Final pārbaudes. Presītes un pumpēšanās. Abus savus rekordus pārsitu, yeeaah! Ms. Benhke mani pat paslavēja, un tas ir apmēram kā 8.pasaules brīnums, ja ne vēl krutāk, jo viņa parasti tikai bļauj :D
 Pēc stundām atkal bija dejošanas mēģinājums, bet šoreiz ar visiem kostīmiem utt. Gājām cauri visam šovam divas reizes. GARLAICĪGI. Aizskatuvē likās, ka nosprāgšu badā. Rīt un parīt būs jānes kaut kas ēdams no mājām.
  Ap septiņiem vakarā mūs savāca Bria, aizbraucām mājās paēst, un tad man vajadzēja bankomātu, Šarlotei zeķubikses no veikala, un Benu vajadzēja aizvest uz mājām, lai viņš varētu savākt kaut kādas savas mantas. Tad nu aizbraucām, izdarījām visu, un, kad griezāmies ārā no Bena mājas pagalma.... goda vārds, mūsu acu priekšā bija dīvainākā lieta uz pasaules :D Tātad - uz ielas stūra stāv 4 suņi, viens no kuriem ir balts, viens stāv kaut kur tālāk, bet divi sēž ar mugurām kopā. Man sākumā likās, ka tas ir kaut kāds dekors, bet, kad uzspīdinājām gaismu, viņi sakustējās. Izkāpām ārā no mašīnas, un... tiem diviem, izrādās, dibeni bija salipuši kopā :D Kad pirmais skrēja prom, tas otrs viņam no mugurpuses vilkās līdzi :D un, kad šie apstājās, tas baltais centās, khm, paņemt priekšā vienu no tiem salipušajiem suņiem :DDD Bens sāka baidīt tos suņus, un viens no tiem salipušajiem sāka skriet un kaut kā beigās tomēr atlipa no tā otrā. Ir ļoti grūti to visu izskaidrot, tas vienkārši bija jāredz! Šarlotei ir bilde. Es joprojām smejos.
  Tad braucām mājās, Bens bija pie stūres. Vairs nekad negribu būt mašīnā, kad viņš ir pie stūres. Tiesības viņam ir, bet brauc kā maniaks.
  Pēc tam atkal palīdzēju Briai izpildīt matemātikas kontroldarbu. Beigu beigās bija tā, ka to kontroldarbu pildījām es, Mišela un Bens. Dabūjām 80% , kas ir B -- tātad ļoti labi!

  Ceturtdien un piektdien 7 vakarā būs dejošanas koncerti. Sestdien pēdējā YFU oficiālā tikšanās, kurās taisīsim gadagrāmatas lapas (man tur vēl jāpārdomā, ko likt.... NAV LAIKA!) un Svētdien brauksim uz baseinu + kaut kā jāsadomā, kā Mišelu apsveikt. Jau esam pasūtījušas viņas dzimšanas dienas dāvanu (tas ir 26.jūnijā :D)

  Šodien dejošanas mēģinājumā kaut kādas divas idiotes sakāvās. Pilnīgs bezsakars. Visas aizskrēja skatīties, es sēdēju uz zemes un pagriezu mūziku skaļāk austiņās. Bērnudārzs. Šogad dejošanas klase ir tik nenormāli tizla un visās dejošanas stundās meitenes tik to vien māk, kā taisīt drāmu no zila gaisa. Murgs.

 Esmu šeit 8,5 mēnešu laikā pamatīgi apkrāvusies ar visādām mantām, tāpēc sapratu, ka man vajadzēs vēl vienu čemodānu, lai to visu aizvestu uz Latviju. Grandpa gan man, gan Šarlotei dabūja katrai vienu čemodānu... Uzminiet , cik viens čemodāns maksāja?  $4.50 !!!! Un galvenais, ka viņi abi ir (lietoti, protams) tādi riktīgi oldschool, varētu būt no kaut kādiem 70-ajiem gadiem varbūt. Parasti esmu sajūsmā par lietām, ko citi uzskata par mēsliem, un šī reize nebija izņēmums. vispār tik kruts čemodāns. Pat ritenīši ir. Un rokturis tāds izbīdās no viena stūra un izskatās pēc durvju roktura :D Vispār nezinu, kā es ar viņu pārvietošos, bet nu nav svarīgi. Galvenais, ka man ir oldschool čemodāns pa $4.50! :D

  Labi, tagad jau tūlīt būs pus 1 naktī, laikam laiks gulēt. Vēl atlikušas 16 skolas dienas un 43 dienas līdz izlidošanai. Arlabunakti.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru