PAVASARA BRĪVLAIKS

 Jup, neesmu te bijusi jau gandrīz 3 nedēļas, ja nemaldos. Hmm, nu ko lai saka - neko neatceros, kas pa šo laiku noticis.
 Nu labi, šī nedēļa man bija brīvlaiks. Tajā nedēļā pirms brīvlaika otrdienā mums bija futbola komandas bankets, kur visiem bija jaierodas smuki saģērbtiem utt, skolas kafejnīcā bija Olive Garden pusdienas, tad es dabūju 2 diplomus, un tas apmēram arī viss.
 Fitnesa klasē bija pirms-brīvlaika tests, un varu lepoties, ka esmu pārsitusi visus savus rezultātus, kurus nomērījām janvārī. Tas ir - 1 jūdzes skriešana uz laiku, presītes, piepumpēšanās, V-sit (vienkāršāk sakot- cik tālu tu vari noliekties, ar taisnām kājām sēžot uz zemes). Kā arī vajdzēja nosvērties, un ar nožēlu jāatzīst , ka esmu pieaudzējusi veselas 2 mārciņas kopš janvāra. Tomēr, ņemot vērā, ka visas drēbes vēl der, apsveru iespēju, ka tā ir 'muskuļu masa' jeb kā to sauc. Bet nebūtu arī brīnums, ja vienkārši tauki, jo mēs te rijam kā traki un turklāt ne to veselīgāko pārtiku.
 Angļu valodā pa šo laiku mums ir kādas 6 reizes nomainījušies skolotāji. Vienā dienā uz skolu bija atbraucis opis, kurš izdzīvojis holokausta laiku, koncentrācijas nometnes utt. Ļoti interesanti bija klausīties. Viņam dēls dzīvo šeit, Goodyear.
 Tad vienā dienā mums skolā bija viens pasākums, kurā tika vākta nauda meiteņu softball komandai. Un pasākums bija tāds, ka uzstājās dejotāji no Step Up 3D, tā ka bija patiešām interesanti. Šie pa 5h atbraukuši no Los Andželosas uz DEHS. Tīri tā neko. Nebiju gaidījusi, ka kaut kas tik kruts varētu notikt.

Ceturtdiena, 10.marts.
 Bija talantu šovs skolā, kur mācās Agnese. Lielākā daļa priekšnesumu bija tādi, kā parasti ir kaut kādos dziedātāju konkursu atlases kārtās, vārdu sakot - gaudošana, un cilvēks kļūst pats sev par apsmieklu. Bija kādi 4 patiešām labi priekšnesumi. Viens čalis tik labi norepoja, ka man žoklis atkārās. Cits atkal centās noskaitīt Eminema "Lose Yourself". Varbūt varēja necensties.

Piektdiena, 11.marts.
 Piektdienas vakarā Tanja pie mums atveda savu suni vārdā Ciara (zeltainas retrīvers), kas ir perfektākais suns, kādu es savā mūžā esmu redzējusi. Viņa pat ēd un kakā, ja to pavēl. Nenormāli mierīgs suns, tikai mūsu Bella viņu dažreiz izprovocēja uz kautiņiem.


 Brīvlaiku esmu pavadījusi pārsvarā vienkārši guļot mājās. Trešdien un ceturtdien bija tik superīgs laiks ārā (+ 32 grādi, bez mākoņiem, viegls vējš utt) , tāpēc gulēju mājas pagalmā un sauļojos.

Piektdiena, 18.marts.
 Šo dienu Mišela paņēma brīvu no darba, tāpēc braucām uz kino. Noskatījāmies Red Riding Hood - man nenormāli patika. Pēc tam izstaigājām vairākas grāmatnīcas, un es pusstundu centos atcerēties, kā ir "library" latviski, jo es biju gandrīz pārliecināta, ka "bookstore" un "library" ir viens un tas pats latviski, bet nu, protams, tā nav.  Nopirku grāmatu Beastly, jo gribēju vispirms izlasīt un tikai tad skatīties filmu.
 Pēc tam Mišela mani aizveda pie Džo, kur es arī pavadīju visu laiku līdz sestdienas pusdienlaikam. Bija labi beidzot izvilkties ārpus savas mājas. Spēlējām Dance Central, sapratu, ka, ja man mājās būtu tā spēle, tad es būtu baigais pro. Lielāko daļu laika vienkārši nopļāpājām un rezultātā aizgājām gulēt ap 3 naktī.
 Ā, un tajā pašā dienā vēl Mirjam uzrakstīja sms, un mēs nolēmām, ka mums visām (Mirjam, Rafaelle, Šarlotei un man) ir obligāti jāsatiekas tuvākajās nedēļās.

Sestdiena, 19.marts.
 Mišela mani savāca no Džo mājas, un pa taisno braucām pie Mišelas darba kolēģa uz mājām, kur viņa 2-gadīgajai meitiņai bija dzimšanas dienas ballīte. Vairāk gan ballīte bija pieaugušajiem, nevis bērniem, bet nu labi! Šiem tur bija viena baigā spēle, kur kaut kādi griķu maisi jālidina un jācenšas trāpīt koka dēlī izurbtā caurumā. Es, protams, izcēlos īstā Megijas stilā jau ar pirmo metienu - griķu maiss aizlidoja pāri sētai, kaimiņu pagalmā. Galvenais, ka tā sēta ir ganrīz divreiz garāka par mani pašu - nesaprotu, kādā sakarā es tik augstu to maisu vispār varēju uzlidināt. Bet viens čalis pārkāpa pāri sētai un izglāba nabaga griķu maisu. Vispār, tie gan jau nemaz nebija griķi tajā maisā, jo griķus es šeit nekur neesmu redzējusi. Galu galā, protams, mana komanda (es un Mišelas darba kolēģis) zaudēja. Lai gan es divas reizes pat trāpīju tajā stulbajā caurumā.
 Bijām mājās ap 6 pēcpusdienā, izrāvām nezāles no akmeņainā pagalma un braucām paēst uz Applebees. Pēc tam pa ceļam uz mājām savācām Benu un mājās noskatījāmies filmu My Soul To Take, kas bija viena no debīlākajām pēdējā laikā redzētajām filmām. Ja kāds grib skatīties - ļoti neiesaku. Tā bija domāta šausmene, bet pusi filmas es norēcu, pēc tam aizmigu, un, kad pamodos, tad kaut kāds idiots vārnas kostīmā skraidīja un graizīja visus pēc kārtas.

 Man ir jauna apņemšanās - tā kā pēdējās divas nedēļas es zogu kaimiņu wi-fi (viņi laikam nemāk paroli uzlikt - paši vainīgi!), tad es centīšos katru dienu kaut ko ierakstīt blogā, tad saglabāt pie melnrakstiem un ik pēc dažām dienām publicēt. Jau pašai sāk kauns palikt, ka uztaisīju blogu, bet tāpat neko nerakstu.

 Ā, un ir vēl 2 jaunumi. Pirmais ir reklāma - ja gribat redzēt manu ģīmi, tad pērciet žurnālu Veselība :D Otrais - Bria izdomāja pieteikties MTV šovam 16 and Pregnant, un pagaidām viss iet uz to, ka viņu tiešām pieņems, tā ka pēc pāris mēnešiem, iespējams, mūs varēs vērot iekš MTV.

 Zinu, ka daudz ko gan jau aizmirsu, bet nu nekas! Tiekamies pēc dažām dienām.

4 komentāri:

  1. Jām, es gribu lai tu pildi savu apņemšanos! Kāpēc tu esi tajā žūrnālā?! :D
    Un jā, pafr Briu pasmējos - es NEMŪŽAM sevi tā neapkaunotu.:D

    AtbildētDzēst
  2. oooooo, tas ir tik kruti, ka mož būsi 16 and pregnant, laimīgā :D ja pieņem, tad noteikti raksti blogā to, gaidīšu! :)
    es tevi apskaužu :D, tev tiešām ir paveicies! :)

    AtbildētDzēst
  3. lai arī to MTV seriālu nekad neesmu skatījusies tik un tā būtu labs, ka tur latviešu meitene būtu redzama ; DD tiešām, ja Briai sanāks ta pabrīdini lūdz ; ]

    AtbildētDzēst
  4. es nevaru atrast veikalā to žurnālu :D

    AtbildētDzēst