LAS VEGAS

  Pirms dažām stundām atgriezāmies mājās no Las Vegasas... BIJA SUPERĪGI. Pilnīgi pat nezinu, ar ko lai sāk.
  Piektdien no rīta izbraucām 9:30, vispirms uz Tanjas māju, kur mums mašīnā pievienojās Lena un Jules (vācietes). Tad nu sākām ceļu – apmēram 3 stundas pa nekurienes vidu! Pirmā pieturvieta bija pilsētiņa Wikieup, kur tikai aizgājām uz WC, un tad nākamā reize, kad apstājāmies, bija Kingman. Paēdām pusdienas McDonaldā. Protams.

  Vēl 40 minūšu brauciens, un jau pavērās smuks skats – Las Vegasas milzīgās viesnīcas no tāluma. Sākumā pirmais iespaids, kad iebraucām Las Vegasā: ak, Dievs, es tiešām esmu šeit? :D Visdīvainākais bija tas, ka es reāli visas tās ielas biju izbraukājusi, kad spēlēju GTA pirms dažiem gadiem, bet tagad tas viss bija realitātē. Godīgi sakot, nevaru aprakstīt tā īsti.. Bet divi vārdi, kas perfekti raksturo to pilsētu, ir: PĀRĀK DAUDZ. Viss tur ir milzīgos izmēros, viss pilns ar krāsām, VIENMĒR kaut kas notiek, visādi šovi, cilvēku pilnas ielas 24/7.
  Sākumā iekārtojāmies viesnīcā Stratosphere. Tā ir tā, kurai ir tas milzīgais tornis. Es biju vienā istabā ar Agnesi no Zviedrijas un vācietēm Stefāniju un Jules. Sākumā bija kādu 10 minūšu saruna ar Tanju un Mišelu, sarunājām visu ko un kā, un tad viņas, tā teikt, palaida mūs brīvsolī. Visi kopā atradām autobusa pieturu, un tā bija pirmā reize pēdējā 6 mēnešu laikā, kad es braucu sabiedriskajā :D Izkāpām pie viesnīcas Ceasars Palace, un es visbeidzot sapratu, ka man ir bijis nepareizs iespaids par visiem kazino utt. Pirmkārt, līdz šim man likās, ka visi kazino ir kā atsevišķas ēkas, bet īstenībā viņi ir iekšā viesnīcās + katrai viesnīcai ir sava ‘tēma’. Ceasars Palace, protams, par cēzara laikiem. Iekšā visas tās statujas utt. Un tad tur iekšā ir arī tā kā milzīgs veikals. Mēs pavadījām kādu stundu trīsstāvīgajā H&M.

Pēc tam vienkārši staigājām pa Las Vegas Strip. Protams, tumsā uzreiz cits skats – daudz, daudz labāks. Paēdām vakariņas kaut kādā food court, kur es paņēmu savu mīļo orange chicken no Panda. Citi pierijās Subway – kā nu kurš. Bet sēdējām visi kopā pie viena galda.
Tad izstaigājām trīsstāvīgu M&M's veikalu, kur es kaut ko gribēju nopirkt, bet beigās aizmirsu ko! Tur bija 3D filma [par brīvu], kuru, protams, nelaidām garām. :)
Izbraucām vienu amerikāņu kalniņu New York New York viesnīcā- sākumā likās, ka štrunts vien būs, bet īstenībā diezgan pamatīgs brauciens bija.
Tad vēl paklīdām pa pilsētu, un rezultātā ap pusnakti jau bijām atpakaļ viesnīcā.

Sestdiena iesākās agri - 9:30 jau bijām laukā no viesnīcas. Paēdām brunch (brokastis/pusdienas) @ Ceasars Palace. Pēc tam turpinājām klīst pa pilsētu - aizgājām uz Venetian hotel, kur iekštelpās (!) viss izskatās tiešām kā Venēcijā. Gondolas braukā pa ūdeni utt. Nu vārdu sakot - diezgan interesanti! Tad vēl pāris veikali un viesnīcas, un ārā jau bija tumšs. Braucām uz Fremont street. Daudzi gan jau filmās ir redzējuši - tā iela ar jumtu. :) Tur ir pilns ar suvenīru veikaliem, kazino, kafejnīcām un visu, ko vien var iedomāties. Un ik pēc 1 stundas uz griestiem rāda kādu šovu. Mēs redzējām Queen. Spēlēja viņu dziesmas un uz griestiem rādīja visādus video un bildes...

Pēc tam pēdējā pieturvieta bija Stratosphere tornis. Tur ir apmēram 110 stāvi, un tad lifts tur uzbrauc ātrāk nekā parasts lifts Purvciema daudzstāvenē no 1. līdz 5.stāvam. Ausis, protams, aizkrīt un tā, bet vispār baigi kruti. Skats, protams, dievīgs. Gribēju safočēt, bet caur stiklu nekas dižs nesanāca.
Abas ar Lenu bijām vienīgās, kas izdomāja, ka derētu pabraukāties vienā atrakcijā (jā, 110 stāvu augstumā uz torņa šie vēl mini atrakciju parku sabūvējuši). Izgājām ārā- NENORMĀLS vējš un vēl sāka snigt. Un mēs tur braukājāmies, kritām nost no torņa nedaudz, nu vispār riktīgi jautri. Labi, ka man nav bail no augstuma, savādāk gan jau būtu dabūjusi sirdstrieku vai kaut ko tamlīdzīgu. + esot augšā tajā tornī, var just, kā tas šūpojas.

Tad atgriezāmies viesnīcā, un visi (izņemot Tanju un Mišelu) nosēdējām mūsu istabiņā līdz 4 rītā, spēlējot kārtis un pļāpājot.

Pēc 4 stundām bija jāmostās - braucām paēst brokastis uz vienu viesnīcu, kas no ārpuses izskatās kā pils. Samērā kruti, bet no iekšpuses tas pats, kas citās viesnīcās.
Tad pa ceļam uz mājām piestājām pie viena ezera safočēties un tad pie Hoover Dam. Tur arī sabildējāmies, un tad sekoja 4 stundu brauciens ar vienu pieturvietu kaut kādā ceļmalas veikaliņā, kas atgādināja skatu no filmām. Tie, kas mani pazīst, zina, ka es dievinu pamestas mājas un interesanta paskata ēkas utt, tāpēc sataisīju kādas 100 bildes pie tā viena veikaliņa. + viesu grāmatā šiem ierakstīju kaut ko latviski.

Zinu, zinu, ka gaidījāt kaut kādu nenormāli garo ierakstu, bet ... es nemāku aprakstīt to, ko pati esmu redzējusi. Pašiem jāredz tas ar savām acīm. 

Kopumā varu teikt, ka šī nedēļas nogale laikam bija vislabākā, kopš esmu ASV! Bija patiešām jautri & arī ar pārējiem YFU studentiem tagad ir tik viegli saprasties (pat vieglāk nekā iepriekš)... vārdu sakot, noteikti bija vērts tur aizbraukt! Nākamreiz es tur atgriezīšos, kad būšu liela un bagāta.
Ā, lieta, ko ievēroju - kazino pārsvarā sēž cilvēki virs 40, kas pīpē un izskatās vienkārši pretīgi. Godīgi sakot, sen nebiju redzējusi tik daudz pretīgus cilvēkus vienviet.
Man gan visu laiku prātā bija tīri tehniskas domas - nez cik ilgi viņi te būvēja tās viesnīcas? Un vēl ik pa laikam kaut kas ienāca prātā..

Vienīgais mīnuss - tur viss ir tik nenormāli dārgs! Tomēr sapirkos suvenīrus, tā ka gluži vējā izsviesta nauda nav. Galvenais tagad ir neko nepazaudēt. 
Vēlreiz atvainojos par garlaicīgo blogu, bet man galvenais ir, ka esmu to visu piedzīvojusi un galu galā... nevar jau īsti aprakstīt to, cik forši ir pavadīts laiks.
Līdz citai reizei! 

2 komentāri:

  1. Nav garlaicīgs, it nemaz, šitais ir viens no interesantākajiem ierakstiem! :)
    Veiksmīiti turpmāk. ;))

    AtbildētDzēst