BRĪNUMI NOTIEK

Otrdiena, 22.marts.
 Piespiedu sevi pamosties jau 6:20. Tāpat vien. Sapratu, ka vieglāk ir pamosties 6:20 nekā 7:20. No rīta darbojos gliemeža tempā, bet vismaz visu izdarīju. Trigonometrijā turpinājām atkārtot vielu, ko ņēmām janvārī/februārī. Neko neatceros! Nācās noklausīties sola biedrenes bez maz vai visu dzīvesstāstu, bet pie tā jau esmu pieradusi. Tādā veidā var uzzināt daudz ko par manas skolas skolēniem.
 Angļu valodā uz mūsu klasi atnāca viena cita skolotāja, kas stāstīja par to, kur un kā labāk meklēt visu info priekš research paper. Izrādās, ka mūsu skola maksā kaut kādiem 4 krutajiem saitiem, no kuriem var dabūt praktiski visu info. Tur ir tā, ka, ja iet tajos saitos no skolas datoriem, tad tur automātiski var tikt iekšā, bet plusā mums iedeva paroli - gadījumā, ja gribam strādāt mājās paši pie saviem datoriem. Ideāli.
 Tā skolotāja ir mana Advisory skolotāja, tā ka viņa mani pazīst. Protams, pusi stundas man vajadzēja nostāvēt klases priekšā, jo skolotājai prātā bija 'izcils' piemērs, kā salīdzināt mani ar research paper. Vispār research paper doma ir aptuveni tāda pati kā ZPD, tikai, protams, tas nav TIK ļoti nopietns un laikietilpīgs darbs, bet nu tomēr ir jāsavāc diezgan daudz info, tajā skaitā avīžu raksti, žurnāli, video, grāmatas par šo tēmu. Mana tēma ir Horvātijas pilsoņu karš.
 Dejošanā ... *tudududu-tu-dūūūū!!!* PABEIDZĀM KLASES DEJU !!!! :D Tas ir kaut kas nereāls. Brīnumi notiek! 
 Fitnesā kaut ko ņēmāmies ap svariem un tā.. nekas īpaši nopietns, bet nākamajā dienā knapi varēju pakustēties. Droši vien tāpēc, ka visu brīvlaiku neko nebiju darījusi.
 Pēc stundām vakarā aizbraucām nopirkt dāvanu Briai, jo jau šo svētdien būs baby shower. Nezinu, vai esmu to šeit rakstījusi, bet nu gadījumā, ja neesmu, tad - baby shower ir tipiska amerikāņu lieta. Bria reģistrē visādas preces, ko gribētu savam mazajam, un tad izsūta ielūgumus daudziem cilvēkiem, ielūgumā minot, kurā veikalā tās preces ir reģistrētas. Tātad praktiski viņa pati izvēlas sev dāvanas, vienkārši citi tās par savu naudu nopērk. Un tad vienā jaukā dienā (mums tas būs 27.marts, svētdiena) visi šie cilvēki ieradīsies pie mums mājās ar dāvanām, māja būs pilna ar ēdienu un izrotāta ar visu, ko veikalā var atrast. Briai šodien bija vizīte pie ārsta, un tagad ir 100% skaidrs, ka viņa gaida meitenīti. Vārds jau arī ir izdomāts - Aubree. Ja Bria laicīgi iesūtīs papīrus, tad jau šo svētdien uz to baby shower mūsu mājās būs MTV filmēšanas grupa. 

Trešdiena, 23.marts.
 Šodiena. Trešdiena. Late start - skola sākas 10:00. Par spīti tam, biju augšā jau no 7:15, izmazgāju matus un atkal visu darīju nenormāli lēnu. (es tagad kreisajā ausī varu dzirdēt savus sirdspukstus, tas ir kaitinoši un traucē rakstīt)
 Trigonometrijā turpinājām atkārtot veco vielu. Bija samērā garlaicīga stunda, tikai uz beigām palika nedaudz jautrāk. Ar meitenēm noslēdzām vienošanos, ka rīt visas nāksim kleitās uz skolu. Nu ne jau balles kleitās, bet nu tādās ikdienas. Uhh.
 Angļu valodā sēdējām informātikas kabinetā, meklējām info katrs par savu tēmu. Es lasīju rakstus par Latviju tajās krutajās, apmaksātajās lapās. Tur bija minēts slavenais 'Nothing Special' un kaut kāda stulba ome no Bolderājas, kas ir sašutusi, ka viņas mazbērniem skolā liek mācīties latviešu valodu. Pššš, ej tu nost - Latvijā un latviešu valodu mācīties?!? WOOOW! Kas to būtu domājis! Idiote.
 Dejošanā es piedzīvoju savu dienas lielāko laimi. Mūs sadalīja pa grupām, un katrai grupai būs jādomā deja izlozētajā stilā. Vispirms mūs sadalīja pa grupām - esmu ļoooti apmierināta ar savējo! Un tad lozējām deju stilus. Kopā bija trīs: jazz, character un hip-hop. Tie, kas mani pazīst, droši vien jau saprata, uz kuru es visvairāk cerēju. (jā, hiphopu). Pirmā grupa izlozē savējo - šiem tiek jazz. Otrā grupa izlozē, sākumā nesapratu, ko šie izvilka... Tad mēs paņēmām pēdējo papīra gabaliņu, uz kuras bija rakstīts... character! Man bija tāds: NĒĒĒĒĒĒĒĒĒE ! :D Un tad pamanīju, ka otrā grupa ir ļoti neapmierināta ar savu izlozēto hip-hopu. Tā kā manā grupā ir viena meitene, kura dejo hip-hopu, tad mēs bijām pirmās, kas pajautāja, vai tā otra grupa negrib samainīties ar stiliem. Pārējās no mūsu grupas piekrita, otra grupa piekrita, skolotāja arī atļāva, un tā nu mēs tikām pie sava hiphopa! Jēēēēēēss! Jau sākām domāt dziesmas, izlēmām, ka miksēsim vairākas dziesmas kopā, un tagad man ir baigā vēlme sākt kaut ko pēc iespējas ātrāk darīt. Vēl ir atlikušas 25 skolas dienas līdz lielajam koncertam. Tātad 25 dienas, lai izdomātu, samiksētu mūziku un izdomātu deju.
 Fitnesa klasē atkal nekas tāds īpašs nebija. Vienīgi bija samērā grūti, jo no vakardienas sāpēja visas maliņas. Ms.Benhke man pajautāja, kad es braucu atpakaļ uz Latviju. Es saku - pēc 3 mēnešiem. Viena meitene laikam nedzirdēja sarunas sākumu, un jautāja: pag, ko? Ms.Benhke saka: nu viņa ir apmaiņas studente. Tā meitene: āā, forši, uz kādu valsti tu brauksi? Viņa domāja, ka esmu no šejienes, un nākamgad brauksšu apmaiņas gadā. Vispār ļoti bieži gadās man dzirdēt, ka es neizskatoties kā apmaiņas students jeb izskatos un uzvedos kā vietējā.
 Vakarā aizbraucām ciemos pie Tanyas (viņa dzīvo 5min attālumā no mums), kur arī paēdām vakariņas. Pēc tam piestājām vienā kurpju veikalā, kur es atradu kurpes, kuras citā veikalā maksāja 60$, bet šeit - 30$. Protams, nevarēju nenopirkt. Tā nu tagad man ir gan kleita, gan kurpes priekš Prom. Veselu pusotru nedēļu pirms Prom! Pašai pilnīgi neticās, ka tik ātri visu esmu dabūjusi. Parasti tādas lietas daru 1 vai 2 dienas pirms paša pasākuma.

 Tā nu es te tagad sēžu savā istabā pie krutā, zagtā wi-fi neta un ar suni klēpī. Laikam jāizpilda mājasdarbi un jāiet gulēt. Atā

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru