GANDRĪZ BALLĪTE

    Sāksim ar to, ka sestdienas vakarā Brias draugu ballītes vietā bija pensionāru ballīte. Woohoo! :D Varbūt izklausās garlaicīgi un stulbi, bet bija tieši pretēji! Tās vecās omītes ir foršākas nekā mana māsa. Viņas katru mēnesi rīko tādus spēļu vakarus, un katru mēnesi tas notiek citā mājā. Šoreiz bija pie manas "vecmammas".. haha, bet tas ir tik smieklīgi, kad viņas aizraujās ar to spēli tik ļoti, ka lec kājās un kliedz "shit!!!" .. Tas vakars arī bija pirmā un līdz šim pēdējā reize, kad ēdu kaut ko normālu - makaronus ar gaļu. Ļoti, ļoti garšīgi, bet, braucot mājās, protams vajadzēja piestāt Burger King. Nu protams, kur nu bez tā.
   Viņiem te ir tāda pilsēta Sun City, kur drīkst dzīvot tikai tad, ja esi sasniedzis 55 gadu vecumu. Tur arī dzīvo mana jaunā vecmamma.

    Mēs visu laiku braucam ar mašīnu, jo reāli te viss ir pārāk tālu, lai ietu ar kājām. Un, kaut arī braukāšana ir vairākas reizes dienā, es joprojām nespēju iegaumēt, kur īsti mēs dzīvojam, jo viss te ir vienāds. Visas mājas ir vienādas, visi veikali - vienādi... Turklāt VISS ir gaiši brūnā krāsā.

    Vakar pa dienu debesīs redzēju divus mākoņus.. DIVUS!  Un vakarā tālumā varēja redzēt, ka zibeņo. Jeeeee!

    Svētdien bijām uz kino. Abas ar Mišelu (mammu) nebijām redzējušas Step Up 3D , tā ka aizgājām uz to. Briai bija slikts garīgais, tāpēc šī uzrīkoja drāmu par to, ka negrib braukt uz kino un palika mājās... ar katru dienu man viņa krīt uz nerviem arvien vairāk, tāpēc īpaši ar viņu nekontaktējos. Tas ir diezgan skumji, ņemot vērā to, cik neilgi es šeit esmu.

  Šodien bijām skolā, kur mani atkal nepieņēma, jo direktore nebija skolā. Viņiem ir tik tizli noteikumi tur! Ja gribi uz skolu nākt ar somu, tad tai ir jābūt caurspīdīgai. Jā, caurspīdīga soma... murgs. Stipri apšaubu, ka visās skolās ir tādi noteikumi, bet šī šķiet īpaši dīvaina.

    
   Un vispār - tāda ir mana istaba. Tur pa kreisi ir skapis un vēl diezgan daudz brīvas vietas, bet bildē tas neielīda.


Nu, tas laikam arī viss. Šodienai pietiks. Uz redzīti :)

4 komentāri:

  1. Ieliec kādreiz arī māju no ārpuses. ;)

    AtbildētDzēst
  2. Ja bildes, bildes, bildes. :D Keep on going, MEgij!!! Skolu no iekšpuses arī nobildē kādreiz :D

    AtbildētDzēst
  3. super ! :)) man liekas, ka Arizona ir viens no normālākajiem štatiem, tur vismaz nav tik boring :D
    ehh, mana lidmašīna uz BRD ir tikai rīt plkst. 7:00. can't wait :D

    AtbildētDzēst
  4. Skolaa fotoaparaatu ienest diemzheel nevar, soorii :D
    Mans plaans ir vispirms aprast ar situaaciju un tad saakt focheet visu peec kaartas :D


    Boring Arizonaa tieshaam nav... Shis laikam ir viskarstaakais shtats :) +45 ir normaala temp. :)
    un saulainaas dienas gadaa esot 360 no 365 :D

    AtbildētDzēst