DZĪVOT EIROPĀ

  Šeit laiks tiešām skrien nenormālā ātrumā. Liekas, ka nesen tikai ierados, bet īstenībā ir pagājušas jau 2 nedēļas. It kā jau nav daudz, bet tomēr... Ja laiks turpinās šitā skriet, tad es jau rītdien būšu Latvijā.
  Tā.. ko es varētu vēl pastāstīt, ja jau reiz esmu tikusi pie tādas ekstras kā interneta? 
  Pirms dažām dienām bijām vienā tirdzniecības centrā (kuru te ir nežēlīgi daudz un es viņus joprojām nevaru atšķirt) un tur bija viens liels Vans veikals. Āaa, kaut es varētu visu to veikalu izpirkt! 
  
  Varu vēl šo to par skolu piebilst.. Piemēram, ja Latvijā skolās parasti skolotāji skolēniem aizrāda par runāšanu, tad šeit biežāk aizrāda par dejošanu un dziedāšanu stundu laikā.

  Vēstures klasē jau man ir uzradušies draugi... cik nu draugi, bet drīzāk jau čaļi, kas ir sākuši pastiprināti interesēties par to, kā tad tas ir - dzīvot EIROPĀ. Šodien ieeju klasē, viens uzreiz pielec kājās un bļauj - "HI, MY EUROPEAN BUDDY!!" un tad sāk iztaujāt, vai mums Eiropā ir daudz gangsteru un mafiju. Tāda sajūta, ka ir daži kadri, kas katru dienu pēc skolas izdomā kaudzi ar jautājumiem, ko man nākamajā dienā uzdot.

  Matemātikas klasē esmu piefiksējusi, ka lielākā daļa skolēnu skaitli 8 raksta tā.. dīvaini. Nu tā kā divas bumbas kopā. Nevaru īsti izskaidrot, bet ceru, ka sapratāt. Latvijā to negadās bieži redzēt no cilvēkiem virs 7 gadu vecuma.

  Tagad man būs 4 brīvas dienas - piektdiena kā parasti brīva, sestdiena un svētdiena pašsaprotami, bet pirmdien viņiem te (šajā skolā) ir kaut kāda Teachers day, kas ir gandrīz katru mēnesi. Un aiznākamā pirmdiena arī brīva, jo tad ir Labor Day. Joprojām īsti neiebraucu, kas tas ir (laikam kaut kas līdzīgs mūsu 1.maijam - darba svētkiem), bet galvenais, ka uz skolu nav jāiet.

 Nākamajā piektdien laikam iešu uz Estrella High School futbola (amerikāņu futbola) spēli. Nekad mūžā neesmu redzējusi tādu spēli - pat ne TV, jo man liekas, ka tas ir visdebīlākais sporta veids neskaitot golfu, kerlingu utml (nekā personīga :D) Bet solās būt interesants pasākums! Tad ir vēl viena futbola spēle Brias skolā - Cooper Canyon High School. Tikai neatceros, kad tā ir. Cerams, ka ne tajā pašā dienā.

  Tikko atcerējos to foršo sajūtu, kad kaut kad vakarā braucām mājās no kaut kurienes un bija tas ideālais saulriets, un mašīnā skanēja John Mayer - Who Says. Man laikam jāsāk sastādīt dziesmu saraksts, kuras es šeit klausos :)
  Par mūziku runājot - es nesaprotu, vai mana skolas autobusa šoferim ļoti patīk tas radio vai arī viņš nemāk pamainīt frekvenci, bet katru rītu autobusā skan tas pats radio, un katru rītu skan tās pašas dziesmas! Kad es iekāpju autobusā, skan DJ Got Us Fallin In Love un parasti tā ir tā vieta, kur viņš dzied ` I remember those eyes eyes eyes eyes eyes eyes eyes` :D tad ir reklāmas pauze, un tad seko kāda Lady Gaga's dziesma, fuj. Šodien bija Bad Romance, fuj. Pēc tam atkal ir reklāmas pauze, kurā reklamē Quick Trip degvielas uzpildes staciju. Un tad, kad iebraucam skolas teritorijā, sāk skanēt Ridin' Solo. UN TĀ IR KATRU DIENU!

  Nevaru sagaidīt septembra beigas, kad mēs brauksim uz Grand Canyon! Apsolu safočēt 20849378 bildes. Vispār jūs visi te iebilstat, kāpēc es neko nefočēju... NAV jau īsti ko fočēt! Jo visus smukos skatus es redzu, kad braucam ar mašīnu kaut kur un fočēties restorānā, sēžot pie galda, arī nav interesanti. Tā ka, nu, piedodiet!

  Vakar bijām itāļu restorānā Olive Garden, kur es pasūtīju zupu un spagetti ar sēnēm. Zupa bija tik nenormāli parasta! Garšīga, jā, bet nu nezināju, ka restorānos tādu pasniedz. Tas būtu tas pats, ja es izdomātu krutā restorānā pasūtīt desmaizi. Bet tie spagetti bija tik ideāli, bet tik daudz, ka es nevarēju visu apēst!
  Un vēl es ceru, ka tad, kad es atgriezīšos Latvijā, tad tur jau pārdos Dr.Pepper. Nevaru vairs savu ikdienu iedomāties bez tā dzēriena.

Šodienai tas laikam arī viss. Rītdien varēšu ilgi gulēt. Yeees! 
Aatāā!

Bildē - skolas pagalms.

6 komentāri:

  1. VEIKSMĪ, VEIKSMĪ!
    sabildē gan bildes, nofočē arī Briu (nezinu, kā rakstās, ;D) omaigād - kā var vislaik būt vienas un t;as pašas dziesmaS? :D
    ēu, a tu nedomā aiziet uz kādu koncertu? esmu dzirdējusi (bet visai iespējams, ka nav tiesa), ka ASV visai bieži ir visādi koncertī?

    AtbildētDzēst
  2. anormāli interesanti lasīt. :))

    tā tik turpināt, bet man ļoti gribas bildes :pp

    AtbildētDzēst
  3. Jap, jap - koncerti te ir bieži. Šodien Fīniksā ir Green Day koncerts, piemēram. ;D (Fīniksa ir kādu 15min attālumā no šejienes)
    Es jau labprāt aizietu uz kādu koncertu, bet mana un pārējo ģimenes locekļu muzikālās gaumes īpaši nesakrīt un vienu pašu mani diez vai laidīs :D bet nu varbūt ar laiku, ar laiku... ;D


    Bildes būs. Septembra vidū laikam brauksim uz Grand Canyon - tad čist būs daudz bilžu --- apsolu! :D

    AtbildētDzēst
  4. aizej uz Bruno Marsa koncetu manā vietā. :D

    AtbildētDzēst