NEDĒĻA

   Šodien ir tieši nedēļa, kopš esmu Arizonā. Šausmas, neticās. Te laiks iet tik ļoti ātri! Bet nopietni - man tiešām ik pa laikam ir tāda sajūta, ka, kad es pēc vienas minūtes paskatos pulkstenī, ir pagājušas piecas minūtes.

    Tāāā. Ko es varētu pastāstīt? Nedēļas laikā esmu pieradusi, ka jārunā ir TIKAI angliski. Latviski esmu runājusi (nevis rakstījusi) tikai vienu reizi - laikam aizvakar, kad piezvanīja tētis. Bet savā skolas kladē ik pa laikam kaut ko ierakstu latviski.

    Tātad. Pirmkārt, šajā skolā katram skolotājam ir rācija. Stundu laikā viņi bieži viens ar otru sazinās. Skola ir maza gan cilvēku skaita, gan arī teritorijas ziņā. Šeit nav tādu lietu kā gaiteņu. Ir skolas pagalms. Tā reāli no gaiteņiem nav jēgas, jo laikapstākļi visu gadu ir ideāli. Ir kādas desmit klašu telpas + direktores kabinets utt. Tiešām, tiešām maza skola. Te nav arī ēdnīcas un bibliotēkas. Pusdienas mēs aizejam, paņemam mazā kabūzītī un tad ejam ārā uz soliņiem ēst. Jā, es jau divas dienas ēdu pusdienas skolā! Pat Latvijā tā nedarīju. Katru dienu ir arbūza šķēlīte un nenormāli garšīgs dzēriens ar ledu + katru dienu cits "normālais" ēdiens. Vakar bija rīsi ar gaļu, šodien - pica. Ceturtdienas esot picas dienas + var ņemt klāt vēl salātus, mērcīti, augļus. Ir ok. Otrdien laikam bija vienīgā diena, kad bija tiešām pretīgas pusdienas.

    Pastāstīšu vēl nedaudz par vēstures skolotāju. 
    Vakar mēs VISU tēmu par Pirmo pasaules karu Eiropā izņēmām desmit minūtēs..  Mr.K (tā viņš liek sevi saukt) man nedaudz atgādina to sirmo skolotāju no South Park, tikai Mr.K ir jaunāks - kādi 30-35 gadi varētu būt. Nu lūk, vakar viņš, runājot par vāciešiem, pēkšņi sāka kliegt un lēkāt, saucot "I WANNA USE MY GUNS, I WANNA USE MY GUNS!!!" .. nu it kā vācieši tā esot teikuši. Pēc tam viņš bļāva kaut ko par uzsprāgušām smadzenēm.
    Ā, un tad viņš jautā klasei: "Vai kāds ir dzirdējis, kas ir Serbija?"
    Klasē klusums... pēkšņi viens čalis: "Sibīrija?"

    Un tad Mr.K jautāja, vai kāds ir dzirdējis par tādām valstīm kā Austrija un Ungārija. Divi  no 40 skolēniem zināja tādas valstis. Pozitīvi.. Bet nu labi, pietiks par vēsturi. Šodien piefiksēju, ka es domāju 3 valodās. Žēl, ka nav iespējams ierakstīt domas. Jums tas būtu jādzird, kā es domāju matemātikā! Apmēram no sērijas  "igrek mīnus five x equals septiņi.. pag, wtf? čo za...? aa, jasna, got it. tātad lines are parallel.."


    Manā angļu valodas klasē mēs sēžam tā kā pa grupiņām, katrā grupā kādi 5-6 cilvēki. Un šodien literatūras grāmatu trūkuma dēļ mums uz dažiem jautājumiem vajadzēja atbildēt grupā. Tā kā viena atbilžu lapa uz 5 cilvēkiem. Man ir tā paveicies ar grupu, jo tur ir viens gudrītis, kurš visu mūsu vietā izdara, 2 meitenes, ar kurām visu laiku rēcam un viens pofigists, kurš smuki zīmē. Ā, un vēl tajā pašā klasē tas čalis, kurš iepriekš dziedāja Love The Way You Lie,  šodien dziedāja Find Your Love ... bāāc, TĀĀĀDA balss! Garlaicīgi stundās noteikti nav!


   Matemātikā sākām jaunu tēmu - step functions. Kā man riebjas tie grafiki... Sapratu to, ka, salīdzinoši ar Latviju, šeit tā matemātika ir ļoti virspusēja. Te neiegrimst tādos sīkumos, kā tas ir Latvijā, bet diemžēl tas samazina iespēju saprast tēmu.


   Toms man ieteica visu ar telefonu safočēt - tā laikam arī būs jādara. Man jau te viss sāk likties pierasts, bet ticu, ka jums gribas redzēt. Ā un jā, šovakar mēs ar ģimeni braucam uz JOGAS nodarbību. Šausmas, nekad neesmu neko tādu darījusi. Un aizvakar bijām tajā trenažieru zālē uz kādu stundiņu. Baigi patika!


Oki, parādīšu jums mūsu māju :)

Tas ir skats, izejot ārā pa mājas galvenajām durvīm.


Te ir pati maaja - West Pierce street 11999




Mūsu West Pierce street! Kā jau iepriekš minēju - visas mājas izskatās ļooooti līdzīgi. Gandrīz vienādas. Mākoņu joprojām nav.





Tas ir skats, ieejot mājā. Pa kreisi pirmās durvis ir uz garāžu, tālāk ir kāpnes uz otro stāvu.



Viesistaba. Neeeenormaali ērti dīvāni!


Un virtuve. Vannasistabas nefočēšu :D



   Latvju bērni, izbaudiet pēdējās vasaras dienas!

   Uj, es aizmirsu pastāstīt, kā vakar mēs ar Briu gājām (GĀJĀM!!!!) uz "Panda" - ķīniešu fast food restorānu (tur ir ņammīgs ēdiens). Ok, mūsu gājiens sākās ar to, ka bija jāiet garām vienai augstai sētai, pa kuru visu laiku rāpoja milzīgi kukaiņi. Parasti man nav bail no kukaiņiem, bet no šiem es tiešām sabijos, jo viņi ir tiiiik lieli un pie tam vēl lēkā! Viens man uz plikas kājas uzleca, fuj :D Vēl te netālu no mājas ir public pool - visi , kas grib, var iet un peldēties baseinā. Laikam par brīvu. Bet tas baseins ir tāds tīrs un ar hlorētu ūdeni, blakus bērnu laukumiņš. Tiešām smuki! BET atpakaļceļā pie mājas uz ietves mēs ieraudzījām patiešām MILZĪGUS zirnekļus, kas tur tā vēsi rāpoja. No Latvijas zirnekļiem, man nav bail, bet šitas bija milzīgs... Aizbaidīju prom. Bria gandrīz sāka kliegt. Pa dienu tie kukaiņi nelien ārā, jo laikam nepatīk saule vai kaut kas tāds, bet mēs gājām vakarā, kas laikam ir laiks, kad visi iespējamie kukaiņi mostās.
   Šorīt no rīta ievēroju, ka uz mājas jumta sēž balodis, bet viņš čiepstēja kā kaut kāds cālis. Un vēl te ir tādi dīvaini putni, kas izskatās pēc mazām vārnām ar garām astēm. Un vietējos kokus arī es nevienu neatpazīstu. Būs ko mācīties!


Ok, tagad došos lejā paskatīties TV. Līdz citai reizei :)

7 komentāri:

  1. Gribu redzēt zirnekļus, ...tos lielos, lūdzu bildīti.

    AtbildētDzēst
  2. māja smuka un un tev taisnība pas mākoņiem-tādu nav :D

    AtbildētDzēst
  3. Tās garās neighbourhood ielas kurās visas mājas vienādas, manuprāt, ir tik superīgas. :D Tikai amerikāņi lohi tādi nevar normāli iekārtot iekšpusi. Viss tikai balts un brūns. :D:D

    AtbildētDzēst
  4. MALACĒ, RAKSTI VĒL, ES KĀRI TVERU KATRU VĀRDU. ;d

    LAI VEICĀS. =]]

    AtbildētDzēst
  5. Izskatās Karsti, pat ļoti.
    Labāk tā, nekā laiks Larvijā šobrīd. Visu laiku līst...
    Ko amerikāņi no mācību stundām zin labāk par Tevi(ja neskaita Amerikas vēsturi)?

    AtbildētDzēst
  6. Tur skolās ir sporta stundas????

    AtbildētDzēst
  7. Cerams, ka kādreiz, kad ceļā būs lielie zirnekļi, tad man būs līdzi fotoaparāts :)

    jap,jap, mākoņi ir reta parādība (vismaz līdz šim) :D

    amm, amerikāņi, protams, labāk zina Amerikas vēsturi! bet ja neskaita to, tad... Vispār nevar jau neko attiecināt uz pilnīgi visiem... daži matemātikā zina vairāk nekā es, daži atkal ir 5.klases līmenī.. :D tas ir individuāli - kā kurš.


    Jāni, sporta stundas nav. Ir tikai basketbola, futbola (amerikāņu) un futbola (normālā ;D) komandas utt.

    AtbildētDzēst