GARĀS BRĪVDIENAS

   Tie divi suņi, kas mums ir mājās, ir reāli stulbi... Nepietiek jau ar Pixie, kas čurā visu laiku. Tagad Bella ir sākusi atvemt visu iepriekš apēsto un tad uzreiz to apēst. (labu apetīti tiem, kas tagad ēd)

   Ieskaitot šodienu man ir bijušas 4 brīvas dienas pēc kārtas. Piektdien visu dienu biju viena pati mājās. Pēc tam pat neatceros, ko darījām. Laikam neko. Ā, jā, vakarā Bria un Bens izdomāja, ka grib uz kino. Viņi jau, protams, arī man pajautāja, vai es gribu ar viņiem iet, bet tā kā šie bija izdomājuši iet uz šausmeni, kuras nosaukumu es māku tikai izrunāt, bet ne uzrakstīt. Tomēr zinot to, ka jau no tās filmas reklāmas vien man ir bail, es sapratu, ka labāk tomēr neiešu kopā ar viņiem. Bet piekritu ar Mišelu kopā aizvest viņus līdz tam kino. Un atpakaļceļā iebraucām slavenajā Dairy Queen - vietā, kur var dabūt jebkāda veida saldējumu. Tā nu es pasūtīju kaut kādu Cookie (tālāk neatceros) un, protams, vismazākajā trauciņā. Vispār man ir tāds iespaids, ka viss, kas amerikāņiem skaitās mazs, mums būtu vidējs vai liels (it īpaši tas attiecas uz dzērienu traukiem) . Es knapi apēdu to saldējumu, jo tas tur bija tiešām daudz, bet tiiiiiik garšīgs!

  Sestdiena sākās ar to, ka modāmies 6:30, lai aizvestu suņus uz salonu, kur šiem apcirpa nagus un beidzot arī nomazgāja. Pa ceļam savācām Mišelas mammu Sidniju, un, kad atstājām suņus salonā, aizgājām uz kaut kādu kafejnīcu paēst. Es pasūtīju pankūkas un apelsīnu sulu, bet neievēroju, ko pasūtīja pārējās. Tad atnāca viesmīle, un es sajutos kā latviete... jo man vienīgajai bija 1 šķīvis, pārējām vismaz 3. Es nesaprotu, kā brokastīs (!) var apēst divas dažādas omletes, milzīgu kartupeļu šķīvi, divas lielas sviestmaizes, divas vārītas olas un pankūkas un, protams, izdzert divas lielas glāzes ar kolu! Es savas divas pankūkas knapi iestūķēju.
  Par pankūkām (un vafelēm) runājot - man līdz šim likās, ka tā ir tikai Top Shop reklāmās, bet tiešām viņi pankūkas un vafeles pilnīgi noslīcina līdz riebumam saldā, pretīgā sīrupā. Un vēl ierēca par mani, kad es tikai nedaudz uzpilināju to sīrupu uz savas pankūkas. :D Bet nu tiešām nesaprotu, kā var ieēst kaut ko TIK saldu, turklāt vēl tādā daudzumā, un BROKASTĪS!

  Diena turpinājās ar to, ka izņēmām suņus no salona un aizbraucām uz German Bakery. Izvēle gan tur īpaši liela nebija - kādu 3 veidu bulciņas.  Bet vismaz beidzot kaut kas nedaudz līdzīgs kā Latvijas beķerejās.

  Tad atbraucām mājās un vēl nedaudz pagulējām, tad laikam vēl kaut ko darījām... neatceros. Pašā vakarā savācām Brias draudzenes Olīviju un Katerinu, un čali, kura vārdu es nemāku izrunāt! Vakarā bija paredzēta ballīte kaut kāda Krisa mājās. Nu jā, tad tur blā blā blā un Mišela mūs pieveda pie Krisa mājas. Tur skanēja kaut kāda meksikāņu mūzika, tāpēc neviens negribēja iet :D Beigās  tomēr aizgājām, un četros vārdos varētu teikt tā: Gar Lai Cī Gi.

  Mana svētdiena sākās pulksten deviņos, kad Bella (suns) ietriecās manas istabas durvīs. Mišela izvadāja pa mājām Brias draugus un pēc tam bija paredzēts aizbraukt uz boulingu, bet mums tur paziņoja, ka 2 stundas jāgaida rindā - nu nē, paldies! Tad izdomājām aizbraukt uz Taco Bell - kārtējo fast food, kur viss ir ļoti lēts. Pa ceļam uz turieni redzējām briesmīgu avāriju. Reāli, ja nebūtu nočakarējušies boulingā, tad būtu redzējuši tieši to brīdi, kad milzīgs džips pārbrauc pāri viadukta apmalei un nokrīt uz šosejas. Un nevis vienkārši nokrīt, bet nokrīt uz jumta, sašķaidot visu mašīnu un cilvēku, kas tur ir iekšā. Un sašķaidot arī mašīnu, kas tajā brīdī brauca pa šoseju un laikam ietriecās nokritušajā mašīnā. Lieki piebilst, ka daudz asiņu un viens līķis mētājās uz šosejas. Tiešām, tiešām pretīgs un briesmīgs skats. Pēc tam visu ceļu līdz Taco Bell mašīnā valdīja pilnīgs klusums, kas ir ļoti neierasti. Īpaši ēst pēc tā skata ieraudzīšanas negribējās, bet tāpat sapirkāmies pa 20$ .

  Atlikušo svētdienas daļu pavadījām mājās, skatoties filmas. Tāda sajūta, ka šeit es nedēļas laikā redzu tik daudz filmu, cik Latvijā es noskatos vairāku mēnešu laikā. Beidzot noskatījos arī Kick-Ass... sākumā likās, ka būs kaut kas smieklīgs un vispār forša filma, bet nu... debīla. Tiešām debīla!

  Šitā rindkopa speciāli Agnesei J. - par luksoforiem. :D Esmu ievērojusi, ka šejienes luksofori nedarbojas tā kā Latvijā. Nav tā, ka ir zaļā gaisma, tad zaļā mirgo, tad oranžā, tad sarkanā, tad atkal oranžā un tad zaļā. Te ir tā, ka ir zaļā, tad zaļā nemirgo un uzreiz ir oranžā, tad sarkanā, un tad zaļā. Ceru, ka sapratāt :D un te nav nekas neparasts, ja brauc pie sarkanās gaismas . Vienkārši ja redz, ka nenāk kāda cita mašīna virsū, tad tik vālē pāri ielai pie sarkanās.

  Vēl - te ir baigās upes. Braucam pāri tiltam - tur uzraksts "New River" - it kā upes nosaukums. Es jau nobrīnījos, ka wooow te ir ūdens kaut kur?! Bet nu jā, upe izskatās tā - milzīgs grāvis, viss aizaudzis ar kokiem un pa vidu var saskatīt mazu strautiņu, kas vairāk līdzinās garai peļķei.

  Pēdējās dienās šeit ir neierasti daudz mākoņu.
  Man sāk likties, ka esmu aizsākusi masveida skolēnu izbraukšanu no Latvijas + klientu pieplūdumu YFU :D Ļoti daudz cilvēku man raksta un saka, ka arī gribētu aizbraukt uz kādu citu valsti padzīvot, un jautā, cik tas maksā utt. Jauki, jauki, malači!

 Mēs oktobra sākumā (laikam) pārvāksimies uz citu māju.  Žēl, man šeit ļoti patīk. Būs atkal čakars ar skolas autobusu.

  Un tā futbola spēle piektdien - stulbi, bet gan Copper Canyon gan Estrella High School spēles ir tajā pašā dienā. Tad gan jau nāksies iet uz Copper Canyon (Brias skola). :/

Vispār man ir doma izveidot kaut kādu skaidrojošo vārdnīcu ar visiem nosaukumiem un cilvēku vārdiem, kurus es šeit pieminu. Pieļauju, ka jūs te lasāt un domājat - wtf? 

Nu jā. Rītdien atkal uz skolu! Šonedēļ tikai 3 dienas uz skolu jāiet, un nākamā pirmdiena un piektdiena arī ir brīvas, jo pirmdien ir Labor Day un piektdiena kā vienmēr ir brīva! Fooorši.


8 komentāri:

  1. Veiksmi tālāk, Tvītij (sun)

    āh, un pasūti viņus visus un ej uz to Estrella High School :D

    AtbildētDzēst
  2. Ēu, tev tā veiksme noderēja?! :)
    VEIKSMĪĪ.
    un droši, droši taisi vārdnīcu, jo es arīo dažreiz aizmirstu, kas kas ir. :D

    AtbildētDzēst
  3. tiešām veiksmi arī tālāk.. vnm ar tāāādu interesi lasu tavus rakstus :)) gribētu redzēt kādu bildi no skolas varbūt... un cilvēkus kādi tur ir ;DDDD

    AtbildētDzēst
  4. jejeje, es jau labāk uz Estrella :D nāksies vien pasūtīt :]] :D

    Veiksme noder vienmēr! :)

    Prieks, ka patīk :)) Centīšos kādu reizi dabūt no skolas bildi. It kā jau tur nav atļauts ienest fotoaparātus ;DD

    AtbildētDzēst
  5. Iemet Bria's bildi. Un Mišelas arī. Un sava crazy skolotāja. Un pedofila šofera. Viss, laikam. :D
    Bet tā. ir labi!

    AtbildētDzēst
  6. :D skolotāja un pedofīla bilde diez vai būs, bet nu tās pārējās - ar laiku, ar laiku. :D

    AtbildētDzēst
  7. izlasot luksafors tiiiik ļoti sasmējos, tikai ja kāds vēl saprastu. ok, nav jāsaprot. galvenais jau - VEIKSMI. ))

    AtbildētDzēst