OTRĀ FĀZE

   Pirmā fāze bija tad, kad es biju šeit tikko ieradusies un vajadzēja aprast ar situāciju un iekalt galvā to, ka visas lietas turpmāk notiksies angliski, nevis latviski. Tas ir beidzies, un tagad sākās otrā fāze - kontaktēšanās un draugu meklēšana utt. Es nezinu, kas šodien ar mani notika, bet visu dienu skolā kaut ko muldēju.
  Tāda sajūta, ka ikreiz, kad kāds man no Latvijas novēl veiksmi, tad tā veiksme automātiski manī iemiesojās :D (paldies)
  Šodienas veiksme sākās ar to, ka school bus nekavējās 20min, bet gan tikai 10min! Tas nozīmē, ka man vajadzēja par 10min mazāk stāvēt +40 grādu karstumā.
  Pēc tam angļu valodas klasē man ATKAL lika skaļi lasīt visas klases priekšā. Man jau latviešu valodā besī to darīt, bet angliski... ahh. Bet pēc tā stāsta izlasīšanas bija jāatbild uz jautājumiem, kas šoreiz bija tiešām viegli.
  Vēstures klasē lielāko stundas daļu pavadījām, pārrakstot visādus mēslus no Mr.K powerpointa prezentācijas (garlaicīgi), un pēc tam viņš mums iedeva kaut kādu poēmu par rasismu, un pēc tam sekoja 5 viegli jautājumi. Ātri pabeidzu un pēc tam vienkārši sēdēju un kaut ko ķēpājos kladē. Tad pēkšņi jūtu, kā kāds tā diezgan stipri man ar grāmatu iebelž pa plecu. Paskatos - tur Mr.K.! Man uzreiz tāds "wtf" skatiens ..
šis saka : how are you doing?
es saku, ka viss ok.
viņš: tu smaidi tā, it kā gribētu pateikt "ej prom, stulbais veci!" nav problēmu, es to varu izdarīt!
.. un tā viņš aizgāja prom.
  Biju pabeigusi to darbu jau 20min pirms zvana, un pēc tam pie manis pienāca aprunāties čalis un jautāja, vai mums Latvijā ir mobilie telefoni. Tad vēl ar dažiem parunājos, un man jau ir apnicis skaidrot, ka Latvija ir valsts nevis pilsēta, un ka Eiropa NAV valsts.

  Matemātikā bija atkārtošanas viela, kur man atkal ir jāpateicas skolotājai Caunei, kas man iedzina galvā tos stulbos likumus! Tagad vienīgais, kas ir jāiemācās, tie ir visu to matemātikas formulu utt nosaukumi.

  Ā un jā, tagad mūsu skolā ir parādījusies arī viena apmaiņas studente no Francijas. Viņa ir manā matemātikas klasē. Vārds ir Rafaela vai kaut kas tamlīdzīgs... izskatās sakarīga, bet šodien viņa bija tāda ļoti apjukusi, bet nu to var saprast.

 Pusdienu pārtraukumā atkal pārliecinājos par amerikāņu čaļu džentlmenismu. Pat rindā pēc pusdienām viņi meitenes palaiž pa priekšu (es nemūžam tā nedarītu, ja ļoti gribētos ēst)
 Tā nu es tur mierīgi stāvēju, kad pēkšņi KĀDS man atkal iesita pa plecu, bet šoreiz tas bija Daniels, kurš pēc tam, protams, ierēca par manu reakciju, kas bija apmēram tāda:
HEYYY (dusmīgā balsī + dusmīgs skatiens) un pēc tam OH, HEYY! (priecīga balss un smaids :D)

 Tajā pašā pārtraukumā atkal satiku arī Mirjam (meiteni no Vācijas), Rafaelu un meiteni no Kalifornijas, kuras vārdu nekad nevaru atcerēties, kaut arī katru dienu jautāju  + vēl kaut kādus divus čaļus. Viens ir nūģis, bet smieklīgs, un otrs ir resns un garš meksikānis ar pretīgu bārdu :D

 Vēlāk skolas autobusā norunājām, ka visiem apmaiņas studentiem vajadzētu kādu reizi aiziet kopā uz kino vai kaut ko tādu. + jāpaķer arī tas taivānietis, kurš ļoti slikti runā angliski un ar tāāādu akcentu. (nesaku, ka es runāju baigi perfekti, bet viņu ir tiešām grūti saprast)

 Tā ka šodiena tāda baigi foršā bija. Tagad esmu jau kādu stundu mājās no skolas... 6:30 p.m. būs pirmā hip hop deju nodarbība - NEVARU SAGAIDĪT!!! :)

  Vakar bijām trenažieru zālē un pēc atbraukšanas no turienes Bria uztaisīja dievīgākos cepumus, kādus jebkad esmu ēdusi (nu tie ar šokolādi) tā ka nodedzinātās kalorijas gan jau dubultā pieauga atpakaļ, bet man vienalga, es Amerikā.

 Ar labu nakti, Latvija!
 Paldies par visiem veiksmes novēlējumiem - tie TIEŠĀM noder (nezinu, ķādā veidā, bet tiešām līdz šim jūsu veiksme man visu laiku seko)

AATAĀ! :))

P.S. es nezinu kas vainas amerikāņiem, bet 90% no tiem, kas prasa, lai es kaut ko pasaku latviski, grib lai es pasaku "Can I go to the bathroom?" :D

2 komentāri:

  1. Well done girl and welcome to the blogging world! I am very proud of you, and great to see your dreams come true. This must be a life changing experience, so tell the world about it. I look forward to your updates.

    AtbildētDzēst
  2. āh, tiešām no visas visas sirds VĒLU VEIKSMI!!!
    bāc, es te lasos un domāju, kā man būtu, ja es tur būtu - man tas būtu mazliet scary, bet labāk nekā te jau būtu! ;D
    Lai, nu kā - Veiksmī, un sveiciens no LV. ;**

    AtbildētDzēst