YFU PUSGADA TIKŠANĀS

  Es biju pamatīgi apslimusi. Pirmdien skolā bija brīvdiena - M.L.Kinga diena, tad otrdien un trešdien es paliku mājās, jo man vienkārši nebija balss un es visu laiku puņķojos un klepoju. Netiku arī uz otrdienas spēli, bet mēs zaudējām 1:3 pret Verrado HS  (tajā skolā mācās Agnese).

  Ceturtdien beidzot aizvilkos uz skolu. Pa divām dienām nebiju neko iekavējusi trigonometrijā. Pabeidzu rakstīt savu testu, kur es dabūju 13 no 15 punktiem. Uzzināju, ka man tajā klasē ir 97%, kas ir ļoti stabils A (kas sākas no 90%). Tā ka jā- biju ļoti pārsteigta. Iesākām jaunu tēmu un mums uzdeva kaudzi ar mājasdarbiem.
 Angļu valodā es visu stundu klepoju. Mums bija sub (skolotāja aizvietotājs). Skatījāmies filmu par  kalnā kāpējiem. Pilnīgā bezsakarā.
  Tad dejošanā izvēlējos neko nedarīt un vienkārši sēdēju malā.
  Un tad uz 4.stundu nemaz neaizgāju, jo braucām uz Buckeye HS spēlēt futbolu. Laikam viena no labākajām spēlēm, kāda mums vien ir bijusi. Uzvarējām 2:0, bet bija tik... forši! Nu vienkārši forši. Pēc spēles aplaistījām treneri (un pēc tam viena no meitenēm iedeva viņai sausu maiku :D)

  Piektdien trigonometrijā stundas laikā izpildīju mājasdarbu, norakstot visu no tāfeles, un dabūju maksimālos punktus.
  Angļu valodā skolotāja man iedeva kontroldarbu, kuru man pa vīkendu izpildīt. Visi pārējie otrdien to pildīja stundas laikā.
  Pēc tam dejošanā atkal visi kaut ko čakarējās. Mēs katru dienu darām vienu un to pašu!! KATRU DIENU. Pat iesildīšanās mūzika nemainās!! 
  Fitnesa klasē skrējām 1 jūdzi (1.6km) uz laiku. Es noskrēju 8:38 . Priekš sāpošas kājas, iesnām, klepus un galvassāpēm tīri tā neko. Mans mērķis bija noskriet mazāk kā 10min un tas arī viss.
  Pēc stundām bija futbola komandas fotogrāfēšanās, kas beidzās 5:30 p.m. un pēc tam bija vēl pusstundas treniņš, uz kuru es neaizgāju, jo man bija jāsteidzas mājās. Tad nu Mišela mani savāca, aizveda uz mājām, es pabeidzu taisīt vienu plakātu un tad viņa mani un Šarloti aizveda uz Tanjas māju, kur mums bija YFU Midyear Orientation. Tas ir vienkārši tāds pasākums, kurā sanāk kopā visi YFU apmaiņas studenti, kas ir Arizonā. Mēs mūsu Arizonas grupā esam kādi 15-16 apmēram, un visi ir ļoooti forši. Divi no viņiem bija pirmā semestra studenti - Noah no Austrālijas un Debora no Brazīlijas. Tā ka bija dīvaini, ka viņu vairs te nebija, jo viņi aizbrauca 5.janvārī. Toties bija Šarlote! :) Tad nu sākām tur tusēt piektdienas vakarā un beidzām svētdien no rīta!
  Salīdzinoši ar Grand Canyon braucienu, tagad visi ir tik ļoti.. amerikanizējušies un palikuši daudz drošāki un draudzīgāki. Izrunājām visu no A līdz Z. Naktī no 5dienas uz 6dienu mums bija baigās sarunas par vēsturi, 2.pasaules karu utt. Abās naktīs ap 3 aizgājām gulēt. Sen nebiju tik daudz runājusi.
  Un vēl viens superīgs pasākums aiz muguras! Šoreiz bija tik dīvaini,jo visi (izņemot Šarloti) esam šeit bijuši jau vairāk kā 5 mēnešus un mazāk kā 5 vēl atlikuši. Daudzi no studentiem jau zina savus mājās braukšanas datumus.. Visiem pārsvarā ir 20tie datumi, man tas ir 16.jūnijs. Trīs dienas pirms dzimšanas dienas! It kā jau forši laikam, bet nedaudz gribējās savu dzimšanas dienu šeit nosvinēt. Tas nozīmē, ka pēc skolas beigām man būs nedaudz vairāk kā 2 brīvas nedēļas un tad jālido uz Latviju.

  Tātad rītdien, pirmdien, mums ir pēdējā oficiālā futbola spēle. Skolā jābūt 6:45 no rīta. Būs 5 stundu brauciens uz pilsētiņu Page, kas ir ziemeļu virzienā no šejienes un tur, iespējams, būs sniegs.
Labii, tad jau līdz nākamajai reizei. Čāu



2 komentāri:

  1. Tas varētu būt dīvaini, ka no vietas, kur pašlaik ir silts un saulains, iebrauc ziemā ;D
    Man tā futbola sezona liekas īsa.. Ko tad viņi dara pārējo laiku, kad nav sezona? Nesporto vai arī citā sporta veidā trenējas?
    Izbaudi, cik vien vari, atlikušos mēnešus Amerikā! :)

    AtbildētDzēst
  2. jā, ir citi sporti. katrā sezonā ir citi sporta veidi. :)

    AtbildētDzēst