NHL UN UZPŪSTAIS ZILONIS

Laaaabdien.

Huuuh, nu ar ko lai šoreiz sāk? Atmiņa man ir ļoti sūdīga palikusi, un es vairs pat neatceros, kas notika 2 dienas atpakaļ.
Vienīgi zinu, ka ceturtdienas mājas spēli pret Youngker uzvarējām ar 4:0. Protams, forši, bet jāatzīst vien ir - tā komanda tiešām neapjēdza ko dara.  Pati padarīju labu darbiņu, trenere arī paslavēja, bet nu man kaut kas tiešām nav labi ar kājām. Nu vienkārši tāāāāā sāp! Bet nu nekas.
Tad piektdien trigonometrijā bija neliels tests, un es tagad tiešām sāku saprast, kāpēc Arizona ir 50. vietā no 50 štatiem izglītības ziņā... te mums ir tā: pirmdien jauna tēma, otrdien jauna tēma, trešdien jauna tēma, ceturtdien jauna tēma, piektdien kontroldarbs par 4 jaunajām tēmām. Un tā tas ir visu laiku. Reāli nav jau brīnums, ka retais te tiešām kaut ko no matemātikas saprot.
Es, piemēram, pirms 3 gadiem mācītus likumus vēl no galvas varu noskaitīt, jo mums to visu vienkārši iedzina galvā, bet te ir tā... kaut kā - nekā.

Angļu valodā beidzot pabeidzām lasīt tos stulbos dzejoļus. Tad mūsu klasē ienāca cita angļu valodas klase, kas mums katram iedeva kaut kādas no papīra taisītas cepures, kurām doma bija tāda, ka tie, kas visu dienu nostaigās ar to cepuri galvā, tiem ir vienalga, ko citi par viņiem domā utt. Es arī tiku pie savas cepures, kas bija taisīta no kaut kādas meksikāņu avīzes. Pusdienās nosēdēju ar to cepuri uz galvas, bet tad man bija dejošana un vispār tā cepure ir pārāk maza priekš manas galvas.

Ā, es aizmirsu pateikt, ka piektdiena skolā bija cepuru diena. Bet cepuri drīkstēja nēsāt tikai tad, ja samaksā 1$ (man gan par to papīra cepuri nebija jāmaksā, protams ) . Jo oficiāli mums skolā ir aizliegts nēsāt cepures. Tāpat kā skolotāji nedrīkst vilkt džinsus.. Skolotājiem tajā dienā bija jāmaksā 5$, ja gribēja tikt skolā ar džinsiem. Bet tādā veidā skola savāc normālu naudu.. un, godīgi sakot, tā ir ļoti laba doma. Jo nav jau piespiedu kārtā jāmaksā nekas. Vienkārši - gribi pārkāpt noteikumus - maksā. :D Ā, un ceturtdien mums skolā bija asins donoru diena. Sporta zālē bija vairāki tie speciālisti ar aparātiem, kas izsūc asinis. Un atsaucība no skolēniem pamatīga! Reāli jebkurš, kuram ir vismaz 16 gadi, varēja ziedot asinis (iepriekš, protams, pārbaudoties utt). Nu jā, es gan neziedoju. Pirmkārt jau tāpēc, ka ceturtdien man bija spēle & tas nebūtu īpaši gudri pēc asins izsūknēšanas spēlēt futbolu :D Otrkārt, man pēdējā laikā ir īpašas antipātijas pret asinīm. Nezinu, kāpēc.

Labi, turpinot par piektdienu... ām. Nu jā, dejošanā beidzot dabūjām Šarlotei skapīti. Viņai skapīša atvēršana sagādā lielākas problēmas nekā man pašā sākumā. Bet nu palīdzēju viņai atvērt un viss kārtībā, protams. Kaut kāda iemesla dēļ es jūtos kā lielākā māsa, kas atbildīga par viņu, kaut arī īstenībā viņa ir vecāka par mani. Bet ir forši, jo Šarlote ir patiešām jauka. Pirms viņa atbrauca, man nez kāpēc likās, ka viņa varētu būt tāda kā Bria - baigi tāda skaļā persona, kas visiem pēc kārtas brauc augumā. Bet izrādās, ka viss ir tieši otrādi. :)

Tad nu jā. No dejošanas tiku ātrāk prom, dēļ spēles. Spēlējām pret skolu, kurā mācās Austin (Brias brālēns)... ieradāmies tur, un visām mums šoks.. tā skola ir MIIIILZIIIIGA. Mēs tur gandrīz apmaldījāmies. Ja man iepriekš likās, ka DEHS jau ir kruta, tad šitā skola mani vienkārši nogāza no kātiem. Kādas 3 sporta zāles, wrestlinga istaba, 2 trenažieru zāles, deju zāle, ~10 tenisa korti, 1 amerikāņu futbola laukums, 2 soccer laukumi + pati skolas ēka ir milzīga. Izskatās, ka tur kādi 3000 skolēni varētu mācīties. Ja ne vairāk.
Sākumā visas runāja par to, ka dzirdējušas, ka šitai skolai ir baigi labās futbola komandas. Ha, bet galu galā 3:0 šos uzvarējām! Nevarētu teikt, ka viegla spēle bija, bet nu katrā gadījumā-- bija forši. Varsity meitenes arī uzvarēja- 1:0. Bet Varsity spēlē bija tik daudz traumu! Viena meitene no tās skolas laikam salauza (vai izmežģīja) kāju, viena no mūsējām izvēmās (nu vismaz paspēja pirms tam no laukuma noiet) , tad cita ar galvu pret zemi atsitās.. nu jā.
Atpakaļceļā visu laiku nogulēju.

Tad ap 8 vakarā bijām atpakaļ DEHS, kur mani savāca Mišela, Bria & Šarlote, un mēs pa taisno braucām uz Olive Garden. Es vēl paspēju stāvvietā pārģērbties. Nu neiešu taču itāļu restorānā ar futbola iesildīšanās drēbēm.
Tad mājās paskatījāmies TV un tas laikam arī viss.

Sestdiena! Pamodos ap pusdienlaiku. Tad aizbraucām uz vienu veikalu, kur es nopirku džemperi, 2 jostas, auskarus & rokassprādzi, par to visu samaksājot tikai 18$. Es mīlu šejienes cenas :D
Tad atbraucām atpakaļ uz mājām, paēdām & tad jau bijām ceļā uz jobing.com hokeja arēnu!
Spēlei pašu sākumu nokavējām, jo man gribējās piekāpt veikaliņā & nopirkt Coyotes kreklu.
Protams, mans ideālais fotoaparāts izlādējās, kad es biju paspējusi uzņemt veselas 4 bildes. Tad nu nedaudz nācās telefonu pielietot, bet tas jau vairs nav tas.
Spēle beidzās ar rezultātu Coyotes 6 : 2 Ducks. Bija interesanta spēle, 1 neliels kautiņš arī bija :D Bet tik nepierasti, jo NHL ir tas mazais laukums... hehe. Bet mēs sēdējām 6.rindā, tā ka baigi tuvu. Kopumā man tā arēna no iekšpuses (un tikai no iekšpuses) atgādina Arēnu Rīga.
Vispār ir grūti baigi fanot par komandu, kurā nezini nevienu spēlētāju un .. jā. Bet tik un tā bija forši. Vienīgā atšķirība ir fanu ziņā. Pirmkārt, nebija pierasts, ka tajā ierastajā stūrītī nebija fanu kluba :D Otrkārt, Coyotes fani konkrēti noliek Ducks komandu. Visi plakāti un izsaucieni tādi.. nū, teiksim tā - rupji. Treškārt, neviens minūti pirms spēles beigām nestāv kājās un pa arēnu neskraida ragana Jurčiks :D Bet nu jā, arī šeit fani dzer alu spēles laikā :D Un pārtraukums starp periodiem ir 17min, kuru laikā arī visādas aktivitātes notiekās uz laukuma. Tad pa visu arēnu tika izšauti t-krekli. Ā, un spēles laikā viena meitene, kas nedaudz pa labi no mums sēdēja, dabūja ar ripu pa galvu.
Aaaa un pats labākais bija, kad pirms spēles (kamēr mēs vēl bijām tajā veikaliņā, pērkot manu hokeja kreklu) viens čalis arēnā dziedāja himnu, un tajā veikaliņā bija TV, kurā to rādīja, tāpēc visi, kas bija veikalā, pagriezās pret ekrānu un dziedāja himnu. Un tajā brīdī tur sākās reklāma par kaut kādu jauno mc donalds burgeru :D Un visi stāv kājās ar roku uz sirds, skatās uz burgeru un dzied himnu :D Es gandrīz sāku smieties, bet tas laikam nebūtu bijis pieklājīgi.

Labi, un šodiena (svētdiena) sanāca tāda .. interesanta. :D No sākuma pēcpusdienā aizbraucām uz filmu The Dilemma(bija forša, starp citu). Tad aizbraucām uz vienu veikalu, kur vajadzēja nopirkt suņu barību un papīra dvieļus. Tad, protams, Bria un Bens atkal sāka strīdēties un viens ar otru nerunāja. Kamēr bijām veikalā, Bens kaut kur pazuda. Tad mēs viņu gaidījām mašīnā, un es izteicu komentāru, "Ben's probably gonna take his time walking here" . Nu jums tā pagrūtāk būs to visu saprast, jo nedzīvojat šajā ģimenē, bet nu lieta tāda, ka Bens tā dara ļoti bieži - kaut kur nozūd un tad lēnām velkas atpakaļ. Labi, neko. Bria palika mašīnā gaidīt Benu, kamēr es, Mišela un Šarlote ieskrējām vienā citā veikalā. Tad Bens jau bija atpakaļ un man likās, ka viss kārtībā (jā, kātad :D)

Amm, atbraucām mājās. Tad Mišela un Bria aizbrauca fiksi uz vēl citu veikalu. Un, kad viņas atgriezās, Bria pazuda savā istabā ar vārdiem "fuck you" un man jau radās aizdomas, ka būs kārtējais lamāšanās vakars :D JAP! Pēc laiciņa jau Bria un Mišela bļaustījās, un galu galā Mišela pasauca arī mani. Tad nu izrādījās, ka Bria mašīnā esot Mišelai teikusi, lai viņa man pasaka, lai es nākamreiz paturot savus komentārus pie sevis. (turpmākais teksts neizklausīsies pēc manis, bet nu laikam jau man arī reizēm sanāk mainīties :D) Un tajā brīdī man, godīgi sakot, gribējās viņai kaut ko taaadu pateikt, bet tā vietā pasmējos un aizgāju prom. Un vēlreiz saku- jums tā pagrūtāk ir to visu saprast, jo es te katru ikdienas sīkumu un katru Brias izgājienu nepierakstu, bet lielākā daļa no jums droši vien būtu pa pusei nojūgušies viņas dēļ. Tad nu jā, man gribējās viņai pateikt, ka viņa ir tā, kurai būtu jāmācās paturēt muti ciet un es nepateicu neko TĀDU, kas varētu izraisīt tik nenormālu strīdu (galu galā, patiesību vien pateicu :D) Mišela bija manā pusē, bet nu tad es aizgāju uz viesistabu, uzsildīju picu un abas ar Šarloti skatījāmies TV. Tad Mišela atnāca pie mums pasēdēt, un es pateicu, ka nejūtos vainīga. Netaisos atvainoties Briai par tādiem sūdiem. Lai viņa iet ieskrieties.
Un beigu beigās tas strīds aizgāja pilnīgi ne pa tēmu, un Bens ar Mišelu apmainījās ar "jaukiem" vārdiem, Mišela viņu iztrieca no mājas, uuuun. .. viņš pazuda. Mišela ar Briu aizbrauca viņu meklēt. Tad, cik es sapratu, arī Bena mamma bija braukusi viņu meklēt, bet aizbrauca atpakaļ uz mājām. Mišela un Bria turpināja braukāt apkārt. Mēs ar Šarloti un suņiem tusējām pie TV, noskatījāmies 2 filmas. Īstenībā pašlaik vēl skatāmies otro.
Nu jā, tāda mums te tā svētdiena. Cerams, ka Bens atradīsies, jo viņam reizēm tiešām aiziet ciet. Bet es joprojām nejūtos ne pie kā vainīga, kaut arī manis dēļ tas viss iesākās. Beigās gan tur viss ne pa tēmu aizgāja, bet nu jā.

Rītdiena, pirmdiena, mums ir brīva - nav jāiet uz skolu. Treniņa arī man nav. Martina Lutera Kinga diena saucās... nu, galvenais, ka brīvdiena.
Otrdien atkal nākamā spēle, šoreiz pret Verrado. Ceram uz uzvaru, hehe. Pati es esmu galīgi apslimusi tagad - kakls sāp, klepus utt + vēl tās stulbās kājas nenormāli sāp. Bet nu neko. :)
Līdz nākamajai reizei. 

4 komentāri:

  1. he : D man tā patīk kā tu raksti : DD

    AtbildētDzēst
  2. Bens tiešām izklausās debīls. :D
    Forši, ka tev tur forši iet.! Nobildē Šarloti, un ieliec te kādu pikčuru!
    Veiksmi!

    AtbildētDzēst
  3. Nevar neko teikt pretī ciemos, savādāk vēl tevi atsūtīs atpakaļ. :D

    AtbildētDzēst
  4. lasu kopš pirmā bloga ieraksta, vienīgais blogs ever, kurš man ir paticis! :D

    āa un tāa gribas bildītēs, daudz bildīšu ar tekstiiiem :DD :)


    P.S emm tu vari nomainīt, tā lai katru reizi komentējot nav jāievada kkāds 34ksns0a vārds?

    AtbildētDzēst