DANCING ON THE EDGE - OTRĀ DIENA

Piektdiena, 3.decembris.

Diena iesākās ar to, ka es atkal gāju ar kājām uz skolu. Vienkārši slinkums iet uz autobusa pieturu. Man tīri labi patīk pastaigāties no rīta, it sevišķi, ja austiņās skan forša mūzika.
  Dejošana atkal bija auditorijā, kur mums bija "skatītāji" - skolēni no teātra pulciņa. Neko īpašu neizdarījām. Deju tāpat jau visas zina, tā ka vairāk bija tāda ākstīšanās.
   Pēc tam bija advisory, kurā arī neko nedarījām.
  Tad angļu valodā arī neko nedarījām.
  Vesturē mums bija sub (skolotāja aizvietotājs), kas nozīmēja haļavu. Visu stundu norēcām ar Džo un Koiči (čalis, aziāts). Vispār bija latviešu valodas stunda - Džo un Koiči centās iemācīties šo to pateikt latviski. Es tur tiešām bez iekšām paliku. Viennozīmīgi vislabākā vēstures stunda līdz šim.
 Pusdienās Džo izmantoja savas latviešu valodas zināšanas, sakot Ešlijai "aizveries" . Es no smiekliem gandrīz vai pa zemi vārtījos. Ā, un Džo vēl stāstīja, ka tas čalis, kurš ceturtdien iemācījās vārdu 'bitch' pateikt latviski, piektdien no rīta skolā esot visus tā sveicinājis :D
  Tad matemātikā atkal bija kaut kāda pilnīgi stulba tēma par logaritmiem. MURGS. Sapratu, bet tik un tā murgs. Bet nu neko, atkal pļāpāju ar Patriku. Izrādās, ka šis arī ir futbola JV komandā, tikai zēnu, protams. Par futbolu runājot - piektdien advisory uzzināju, ka mums otrdien spēle. NICE! Gan jau netikšu spēlēt, jo visu šo nedēļu neesmu bijusi uz treniņiem dejošanas dēļ.
 Pēc stundām atkal ripoju mājās, paēdu nedaudz un čāpoju atpakaļ uz skolu AR UZLĀDĒTU FOTOAPARĀTU SOMĀ. Nu neko, pasēdējām ģērbtuvēs, Liz atkal atdeva man čīzburgeru, jo viņai 2 bija par daudz :D Un tad ienāca viena meitene ar paziņojumu, ka visas biļetes izpārdotas. Pēc tam safočējām daudz vienādas bildes.
  KONCERTS BIJA TIK SUPERĪGS!!! Nodejojām labāk nekā ceturtdien, zāle bija pilnīgi pilna, daži pat stāvēja kājās. Pēc Finale skatītāji cēlās kājās un vispār no viņiem bija nenormāls troksnis, un mēs tur beigās tā ārdījāmies, ka atkal neievērojām, ka aizveras aizkari! Tad pēc koncerta gāju ārā no auditorijas, un absolūti nepazīstami cilvēki saka "good job!" un samīļo. Vienkārši nu tik foršs pasākums bija! :))
  Pēc koncerta Mišela mani savāca un aizveda pabarot uz Panda. Atkal paņēmu savu mīļāko: ceptus rīsus ar orange chicken. ♥
  Sestdien neko īpašu nedarījām. Man bija lazy Saturday. Tad 5 vakarā ar Mišelu braucām atkal uz to ikmēneša spēli Bunco, kur šoreiz es laimēju dāvaniņu (2 dvieļus, smaržīgu sveci un kaut kādu blociņu) par the last bunco un 36$ dolāru spēlē (kur es pašās beigās sacentos ar Mišelu :D), kā arī tēju, kakao un krūzi īpašajā Ziemassvētku dāvanu zagšanas spēlē. Tā ka tīri normāli. Varēšu dzert tēju aukstos ziemas vakaros. Mišela dāvanu zagšanas spēlē dabūja smuku šķīvju komplektu.
  Bijām mājās ap 8 p.m., noskatījāmies filmu Armored, kur es pirmo pusi nogulēju, un pēc tam otru filmu - Yes, Man! - , kuru es jau biju redzējusi.

  Svētdien arī nekas īpašs nebija. Aizbraucām paēst uz Taco Bell. Bija paredzēts uzstutēt Ziemassvētku egli (plastmasas, kas stāv kastē jau vairākus gadus), bet to tā arī neizdarījām.

Tagad dažas bildes no piektdienas.



Daļa no dejošanas meitenēm. No kreisās: daļa no Maribel, Judith, Linda, Liz, Brittney, Catlin, es, Jade. Augšā Cindy.


Es un Liz. Te ir vienīgā bilde, kurā nedaudz var redzēt mūsu dejošanas maikas, kuras visi dejotāji ceturtdien vilka uz skolu. Violetais uzraksts ir DANCE, un apakšā: Scorpion Dance Company.


Pati skola. Galvenā ieeja. Tagad saprotiet, ko es domāju, kad saku, ka mana skola ir krāsaina?! :D Iekšpuse arī ir ļoti forša, bet to es nefočēju, jo skolā nevar ienest fotoaparātus. Tie logi labajā pusē ir bibliotēkas - tur mums piektdienās notiek advisory klase.



Tas tā laikam pagaidām viss. Tūlīt te būs pusnakts, es eju gulēt! Ar labu nakti.

2 komentāri:

  1. cik tev km jājiet uz skolu? :D

    jām, tāds neierasts skatiņš, ejot uz skolu.. unn, kā gan tur var būt ziemassvētku noskaņa bez sniega
    ? ;o

    paldies par bildēm ;]]

    AtbildētDzēst
  2. nav ne jausmas īstenībā. laikam ie 1.2 vai 1.3 jūdzes, bet tas ir braucot pa ceļu, bet es eju pa taisno, tā ka ir mazāk.

    hhehe, jap, ir gan neierasti nedaudz, lai gan vispār man jau pierasts laikam. :)
    njā ar Ziemassvētku noskaņu tā sūdīgi, bet, ja neskatās ārā pa logu, tad jau dažreiz parādās tā noskaņa.

    AtbildētDzēst