PIRMĀ SPĒLE

Pirmdiena, 6.decembris

Nedēļu iesāku ar braucienu uz skolu skolas autobusā. Bija tik nepierasti no rīta iet uz dejošanas klasi, nevis uz auditoriju (kā visu pagājušo nedēļu). Dejošanā darījām pilnīgi neko. Man, Brittney, Liz un Cindy palika garlaicīgi, tāpēc mēs ripinājāmies pāri dejošanas klasei un tad uztaisījām kādas 20984 bildes Liz fotoaparātā.

Vēsture bija garlaicīga, jo Džo atlūza jau pirmajā minūtē pēc apsēšanās. Viņa iepriekšējā naktī bija tikai 2h gulējusi. Pēc tam vēlāk es pati arī atslēdzos, jo mēs sākām skatīties kaut kādu filmu.

Matemātikā Patrikam (tam čalim, kurš man sēž blakus) bija pohas, tā ka tā stunda arī diez ko jautra nebija. Vienīgi šis savā mākslas klasē bija uztaisījis kaut kādas lietiņas no māla. Viena bija kaut kāda seja, kas atgādināja kaut kādu indiāņu masku, un otrs bija pods. Sākumā man likās, ka tam podam viss ok - normāla tumši brūna krāsa... līdz Patriks pateica "this was supposed to be red and yellow" .. čalis nedaudz piededzināja savu mākslasdarbu.

Ām, tad pēc stundām treniņš... nu tāds - nekāds. Runājām par gaidāmo spēli utt, nedaudz paskraidījām. Nu nekas īpašs nebija.

Otrdiena, 7.decembris

Uz autobusa pieturu vilkos ar milzīgu sporta somu pār plecu un #16 uz muguras. Tā te ir vienmēr - tajā dienā, kad ir spēle, sportisti velk savas formas vai jebko citu, ko ir sarunājuši. Puišu Varsity komanda, piemēram, visi nāca uzvalkos uz skolu. Nu tā baigi forši vispār.

Dejošanā skatījāmies pagājušās ceturtdienas koncertu. Godīgi? Mūsu klase nodejoja nenormāli sinhroni! Nebiju to gaidījusi, bet izskatījās patiešām labi!

Angļu valodā bija smieklīgi, jo mums bija viltus trauksme par kaut kādu slepkavu skolā vai kaut ko tamlīdzīgu. Nu tā kā izmēģinājums. Sākās tas viss ar paziņojumu (katrā klasē un gaiteņos ir tumbas, pa kurām ziņo visādus jaunumus no skolas front office). Paziņojums no sērijas "mums ir radusies situācija, blā blā blā, visiem skolotājiem lūdzam aizslēgt klases durvis blā blā blā" nu rezultātā mēs visi sēdējām uz zemes (kā jau iepriekš minēju - visās klasēs ir paklājs, tā ka bija diezgan ērti). Protams, pēc laiciņa paziņoja, ka tas bija tikai izmēģinājums, un tad mēs visi atgriezāmies pie darba.

Vēsturē šoreiz es biju pirmā, kas atslēdzās. Pēkšņi baigais nogurums uznāca. Patiesībā man otrajā semestrī vairs nebūs vēstures klases, yesss! :) Tā ka vairs tikai nedaudz vairāk kā 1 nedēļa jāiztur tajā stulbajā klasē. Ja nesēdētu blakus Džo, tad vispār tas būtu murgs.

Pusdienās arī nekas īpašs nebija. Tikai no blakus galdiņa varēja dzirdēt, kā tas čalis pasveicina skolotāju ar "hello kuce". Bet tas arī viss.

Uz matemātiku nemaz neaizgāju, jo visas futbola meitenes tika atlaistas no skolas 1:45 p.m., kas ir uzreiz pēc pusdienām. Gājām uz ģērbtuvēm, es sapirkos visādus sūdus no našķu automāta.

Un tad čāpojām uz autobusu, kurš mūs aizveda uz kaut kādu Fīnikas nomali, uz Greenway High School. Vispār iebraucām tajā pagalmā, un man kaut kādā pilnīgā bezsakarā uz kādām dažām sekundēm parādījās pilnīga pārliecība, ka esam Lietuvā. Man laikam smadzenes jau sāk iet sviestā.

Tā skola ir tāda... mēslu bedre! Vismaz no ārpuses pavisam noteikti. Pirmkārt, nu, šeit katrai skolai ir savas krāsas (mums ir oranžs, melns, pelēks/sudrabs) ... šitajai skolai ir pretīgi zaļa un zelta krāsa. Un mums ir Desert Edge Scorpions, bet viņi ir Greenway Demons. Vispār kaut kāda dīvaina paskata skola. Zāle futbola laukumā vispār kāda kilometra garumā. Reāli tu skrien un paklūpi aiz zāles.
Un vēl stilīgi ir tas, ka Dēmoniem komandā ir #16, un viņas vārds ir Meggie/Maggie, nu kaut kas tamlīdzīgs.. Nē nu jā, forši.

Nū, spēle iesākās labi. Es esmu aizsardzībā, labajā pusē. Mana mīļākā vieta. No pirmā puslaika nospēlēju laikam kādas 30 no 40 minūtēm, otro puslaiku atpūtos. Spēle kopumā bija laba, bet nu rezultāts tāds ļoti nejauks. 0-4 zaudējām tiem stulbajiem dēmoniem. Bet izrādās, ka šiem tā bija jau 4. vai 5. spēle, bet mums - tikai pirmā. Tā ka šoreiz novelsim vainu uz to :)
Varsity meitenes arī zaudēja. 0-3.
Kopumā ir tā, ka aizsardzība mums ir ok, bet uzbrukums galīgi čābīgs.

Tad nu čillojām dēmonu tribīnēs līdz 8 vakarā. Mājās biju deviņos. Atlūzu uz dīvāna, skatoties kaut kādu TV šovu.

Trešdiena, 8.decembris

No rīta gandrīz nokavēju autobusu - cik tipiski. Bet gandrīz neskaitās. Ārā bija nenormāli karsti.
Dejošanā skatījāmies piektdienas šovu - garlaicīgi. Pajautāju skolotājai, vai būs iespējams dabūt koncerta ierakstu. Saņēmu apstiprinošu atbildi. Nākamnedēļ jānes tukšs disks uz skolu!

Angļu valodā ... atkal bija viltus trauksme - šoreiz par ugunsgrēku. Tāpēc visi gājām ārā. Vispār mani pārsteidz tas, cik viss te tā organizēti notiek. Bet tā ugunsgrēka skaņa/sirēna ... āaak šausmas.. TIK skaļa! Pus klase vispār pieleca kājās.  Man likās, ka smadzenes eksplodēs.

Tad vēsturē bija jābūt kontroldarbam, bet mums ir slinks skolotājs, tāpēc nekas nebija. Turpinājām skatīties filmu.

Pusdienās čalis no blakus galdiņa sauca Džo par "kuce", uz ko Džo atbildēja "aizveries, kuce". Atkal gandrīz izrēcu visas iekšas. Kādreiz es nofilmēšu Džo un likšu viņai pateikt kaut ko latviski. Tā viņas sejas izteiksme ir vienkārši... JĀREDZ!

Matemātikā strādājām ar baigo augstāko tehnoloģiju. Mr.Boehm bija atstiepis kaut kādus aparātiņus, kas darbojas kā pultis. Vārdu sakot, tur bija tā kā atbilžu varianti, un mēs it kā pildījām testu, bet tā vietā, lai apvilktu attiecīgo burtu uz papīra lapas, mēs vienkārši piespiedām to burtu uz pults. Un tas viss automātiski saglabājas Mr.Boehm datorā. Tā vispār diezgan stilīgi. Ar Patriku atkal kaut ko rēcām. Šis otrdienas spēlē (viņš ir puišu JV futbola komandā) normāli dabūjis pa aci. Man laikam ir kaut kādas problēmas, bet visi cilvēki, ar kuriem es te kontaktējos, man atgādina kādu no Latvijas! VISI!!! 

Pēc matemātikas devos uz treniņu. Bija skriešanas treniņš. Vispār mani pārsteidza tas, ka es tik labi jutos, ņemot vērā to, ka visu pagājušo nedēļu nebiju bijusi uz nevienu treniņu! Bija foršs treniņš, bet nu noskrējāmies jau pamatīgi. Bet pēc tam tik laba sajūta :) Tad gaidīju, kad Mišela atbrauks mani savākt. Mani gandrīz nogāza Patriks ar jautājumu "how was your practice?" uz ko es atbildēju, ka bija baigi labs. Šis tāds "nu tā neizskatījās, spriežot pēc tavas sejas izteiksmes" nu dooooh kas man jāsmaida, kamēr skrienu kādas 100 jūdzes?! 

Tad mani savāca, un mēs braucām uz mājām. Jau ap 8 vakarā biju gatava iet gulēt, bet tomēr novilku līdz pus 10iem, jo nu tas ir nepieklājīgi, ja es neskatos TV kopā ar pārējiem.

--- ā, vēsturē man pa kreisi sēž Džo, bet pa labi meitene vārdā Bria. Es kaut ko tur ar Džo runāju, kad Bria pajautāja "wait, I hear an accent... where are you from?" , nu tad gāja vaļā mans jau no galvas zināmais izskaidrojums blā blā blā, un tad nāca arī loģiskais jautājums - "kāpēc es izdomāju braukt apmaiņas programmā?" .. un tik daudzi cilvēki man to jautā, bet man joprojām nav īsti konkrētas atbildes. Vienīgais iemesls ir tāds, ka es vienkārši gribēju. Tīri tehniski man citu iemeslu nav. Man nebija mērķis braukt uz šejieni iemācīties brīvi runāt angliski vai vienkārši apbraukāt ASV... Es pat joprojām īsti nezinu, kāpēc esmu šeit.Vienkārši gribējās un viss. Un uz jautājumu "But why?" man vienīgā atbilde ir "Why not?".


+ man piektdien bija it kā paredzēts iet uz tās jocīgās meitenes Ziemassvētku ballīti, bet tā vietā es sarunāju, ka kaut ko pasāksim kopā ar Džo. Jo man patiešām negribas uz tās meitenes ballīti. Viņa ir ļooooti dīvaina. Pirmkārt jau tas, ka viņa pajautā jautājumu un tad uzreiz blenž grīdā, kamēr es atbildu. Bet nu tas vēl nekas. Tad viņa krīt uz jautājumiem no sērijas "es esmu smieklīga? es lieku tev smieties?" un visu laiku kaut ko par sevi jautā... dohhh. Nāaaa, es labāk kaut ko ar Džo padaru, nevis eju uz to ballīti. Tai meitenei pateicu, ka man ir treniņš, kaut arī īstenībā ceturtdien un piektdien man treniņa nav. Varsity komandas meitenēm ir kaut kāds turnīrs, un mūsu komandas (JV) trenere brauc kopā ar viņiem. Tā ka nākamreiz tiksimies tikai pirmdien - dienā, kad ir mūsu nākamā spēle!
Nākamnedēļ mums ir divas spēles. Pirmdien pret Dysart HS un trešdien pret kaut kādu Seton Catholic. Abas ir mājas spēles.
Mums jau ir zināms viss spēļu grafiks decembrim un janvārim. - šeit.

Atlikušie šīs nedēļas plāni - ceturtdien vakarā brauksim uz CCHS dejošanas koncertu. Piektdien - kaut kas ar Džo. Tālāk es nezinu.


Līdz citai reizei.
čau

4 komentāri: