ZIEMASSVĒTKI

Nu tā, līdz Ziemassvētkiem nesanāca neko uzrakstīt, bet tas tikai tāpēc, ka līdz Ziemassvētkiem nekas īpašs arī nenotika. Pirmdien bija treniņš, kuru es nogulēju, otrdien un trešdien treniņi, uz kuriem es aizgāju. ;D
Un jā, tagad pats galvenais - Ziemassvētki.
No rīta parunājāmies Skype ar šīs ģimenes iepriekšējo gadu apmaiņas studentēm - Ida & Dani un viņu ģimenēm. Pēc tam Mišela piezvanīja tai francūzietei, kas pie mums dzīvos sākot ar 11.janvāri. Tagad tikai sāku apjēgt, ka, jā, tiešām viņa dzīvos ar mums visu otro semestri! Tik dīvaini liekas, jo ir jau pierasts pie tā, kā ir tagad. Bet es nevaru sagaidīt, kad viņa atbrauks! :) Viņa arī ies DEHS. Īpaši daudz neko par viņu nezinu, bet nu šķiet, ka jauka meitene. :)
Labi, pēc runāšanas izbraukājāmies vēl pa dažiem veikaliem - "last minute Christmas shopping" + arī šo to ēdamu sapirkām priekš vakara.
Atbraucām, tad es arī dabūju Skype parunāt ar savējiem, bet nu sakari bija diezgan briesmīgi, tāpēc nekas diži labs neiznāca :D Tikai pārliecinājos, ka jums tur tiešām ir daudz sniega. :D

Kamēr es runāju, Mišela izcepa piparkūkas, kuras es vēlāk dabūju izrotāt. Bria nekad nebija ēdusi piparkūkas & šitā vispār bija pirmā reize, kad viņi uz Ziemassvētkiem taisīja piparkūkas. Ām, tad Mišelai palīdzēju taisīt kaut kādu kūku, kas beigu beigās ļoti, ļoti garšīga sanāca.
Tad nu tur visu sataisījām, piekārtojām vēl nedaudz māju & tad ap 5:30 p.m. jau ieradās Mišelas tētis un mamma. Pēc kādas pusstundas arī Mišelas brālis ar ģimeni (sievu & 2 bērniem).

Tad nu paēdām un vēlāk ķērāmies pie dāvanu atvēršanas. Laikam lieki piebilst, ka zem egles nemaz nepietika vietas visām dāvanām...Un amerikāņi dāvanām naudu nežēlo!
Labi, pastāstīšu, ko es dabūju...
Tātad Mišela man sākumā iedeva vienkārši iesaiņotu kasti.. Noplēšu iesaiņojumu, skatos - tur kaut kāda dziedoša sniegavīra kaste. Paskatos - mums uz galda tas sniegavīrs stāv.. sāk rasties aizdomas, bet pajautāju - pag, tas ir tas pats? Visi tādi saskatās un saka, ka, jā, tas ir tas pats :D Bet nu jā, atveru to kasti, protams, nekāda sniegavīra nav. Daudz, daudz papīru.. velku ārā tos papīrus, un pašā apakšā maza kastīte - ietīta papīrā. Un kas tur bija? IPOD NANO!!!
Otrā dāvana no Mišelas bija kaste, kura bija aizdomīgi viegla.. un kas bija tur? DIVAS BIĻETES UZ PHOENIX COYOTES SPĒLI 15.JANVĀRĪ!!!!!! Tad vēl no citiem man bija visādas dāvanu kartes. No Mišelas tēta bija dāvanu katre iTunes + kartiņa, kurā rakstīts "Priecīgus Ziemassvētkus un laimīgu Jauno Gadu" JĀ, LATVISKI! :)
Vispār tik superīgi bija... Pat nezinu, ko vairāk teikt, bet bija tiešām ļoti, ļoti superīgi Ziemassvētki. + vēl tā sajūta, ka visi pieņem mani kā savējo.. āāāa, nu tik forši. :)

Tad nu tagad tuvākajos plānos ir braukt lielajā Christmas shopping, tad kaut kad man būs vēl 1 treniņš brīvlaikā.. Nezinu, ko Jaunajā Gadā darīsim.
3.janvārī atpakaļ uz skolu.. 5.janvārī laikam izbraukuma futbola spēle.. 11.janvārī ieradīsies Šarlote - apmaiņas studente no Francijas.. 15.janvārī Coyotes spēle. Nu jā.
Gribējās kaut ko vairāk uzrakstīt, bet diemžēl mani tagad bombardē no visām pusēm, jo pēc Latvijas laika ir sākusies mana vārda diena :D
Paldies visiem, kuri apsveica - tiekamies kaut kad drīzumā!
Atā




5 komentāri:

  1. jauki paties' :)

    un sveiciens vārda dienā! amerikāņiem pateici par tādu? :D

    AtbildētDzēst
  2. paaldies par rakstu! :)
    UN LIELS LIELS SVEICIENS VĀRDA DIENĀ! :)

    AtbildētDzēst
  3. tik forši, ka tev iPodu uzdāvināja, viņi ir tik foršiņi. :)
    Laimīgu Jauno gadu! :)

    + tiešām mīļi, ka apsveikuma kartiņa bija latviski! :)

    AtbildētDzēst