ZIEMA

Atkal bija uznācis slinkums rakstīt! Tagad viss ir iegājies tādā ikdienas ritmā, ka liekas, ka nav pat vērts šeit neko rakstīt.

Tātad pirmdien mums bija (mājas) spēle pret Dysart HS - uzvarējām ar 2:1. Vispār bija laba spēle. Spēlēju citā pozīcijā, šoreiz kā stopper . Nezinu, vai latviski tam ir kāds īpašs tulkojums.  Kas man patīk šeit - te viss tiek uztverts nopietni. Pat tādās vienkāršās skolas līmeņa spēlēs. Ir tiesneši, rezultāta tablo, starplaikos skan mūzika, lūgšanās pirms spēles (nu ne tāda lūgšanās, ka jākrīt ceļos, bet nu visas stāv aplī un viena saka Paldies par.. nu visu ;D) , un tad vēl tā lietiņa, kad visi saliek kopā rokas un nobļauj savu komandas saukli (mums: Scorpions - You Knooooow! :D) Mūsu sauklis vispār baigi forši izklausās.

Amm, tad otrdien bija nenormāls treniņš, pēc tam knapi vispār varēju pastaigāt.

Trešdien bija dejošanā lielais pusgada kontroldarbs, kur bija jāzina 36 baleta definīcijas. Iepriekšējā naktī iekalu visu no galvas, kontroldarbu 15min laikā pabeidzu un dabūju maksimālos punktus.  Tad angļu valodā skatījāmies filmu A Midsummer Night's Dream, kas vispār ir visneloģiskākā filma, kādu jebkad esmu redzējusi. Reāli - tur tie cilvēki bez maz vai alās dzīvoja, bet viņiem tāpat bija velosipēdi ar lampiņu priekšā :D Kur loģika?!

Vēsturē spēlējām vienu spēli, kas tajā pašā laikā bija arī kā atkārtošana pirms lielā kontroldarba. Tā neko, es visu stundu ēdu cepumus un sapratu, ka neko nesaprotu.
Trešdien bija pēdējās pusdienas skolā 2010.gadā, kas ar neko īpašu neizcēlās izņemot to, ka kaut kādi divi idioti sakāvās.
Tad pēc stundām mums it kā bija paredzēta spēle pret Seton Catholic HS, bet tai skolai nav JV komandas, kas nozīmēja tikai to, ka mums bija treniņš. Šoreiz gan sanāca tā baigi pa jautro, bija forši, kaut arī atkal uz beigām knapi varēja pavilkties.
Tad Mišela mani savāca, bijām mājās uz 2 minūtēm, kamēr es pārģērbos un tad braucām pie Mišelas mammas un vēl šur tur, galu galā mājās bijām 10 vakarā. Uzreiz atlūzu.

Ceturtdiena bija īsā diena - notika tikai pirmās divas stundas. Aiznesu nodot savas skolas grāmatas. Dejošanā bija cepumiņu ēšana un filmas Fame skatīšanās.
Angļu valodā bija maziņš tests, kurā es dabūju 31 no 34 punktiem. Tad skatījāmies kaut kādu stulbu filmu, bet es nopļāpāju ar vienu meiteni visu laiku, jeb pareizāk sakot - viņa mani izpratināja par Latviju + uzzināju, ka man angļu valodā ir B, par ko es esmu ļoti priecīga, jo dažus darbus nebiju nodevusi un man likās, ka tas novilks manu atzīmi uz C.
Mājās biju jau pusdienlaikā.

Rītdiena (piektdiena) ir pēdējā diena skolā. Notiks tikai 3 un 4 stunda, kur man abās ir lielie pusgada kontroldarbi. Vēsture būs pēdējā stunda, kas mums ar Džo ir kopā, jo otrajā semestrī mums nav nevienas stundas kopā. Ja paveiksies, tad būsim vienā pusdienu pārtraukumā, ja nē, tad baigi sūdīgi.
Par matemātikas kontroldarbu es vispār neuztraucos. Vēsturē gan būs čābīgi, jo es neko nezinu, bet nu līdz šim, neko nezinot, man tik un tā ir A tajā klasē :D
Tad rītdien atkal mājās būšu pusdienlaikā, bet treniņš ir 2:30 pm. Cerams, ka būs kādi treniņi arī brīvlaikā, savādāk pēc brīvlaika būs sūdīgi :) Jo pirmā spēle pēc brīvlaika mums ir izbraukuma un pie tam pret diezgan spēcīgu komandu..


Vispār tagad decembra vidū ir atkal palicis diezgan karsts. Otrdien treniņā vispār visas cepāmies. Vienīgi ceturtdien lija lietus, bet tik un tā karsti ārā. Tāda nu mums te tā ziema. haha, neapskaužu aizputināto Latviju tagad :)

Man ir jāpiespiež sevi te biežāk kaut ko uzrakstīt, jo es zinu, ka vēlāk būs interesanti pašai to visu pārlasīt. Bet nu tāāāāds slinkums, šausmas 
Ok, te man bija tāds īss, neinteresants šīs nedēļas atstāstījums. Nākamreiz centīšos kaut ko normālu uzrakstīt. 
Čāu

4 komentāri:

  1. man vēl neviens tavs raksts nav licies neintresants. ;DD
    un ceru, ka nebeigsi rakstīt un rakstīsi tik pat bieži vai biežāk. :)

    AtbildētDzēst
  2. Tieši tā, neviens vēl nav bijis neinteresants! :)
    Man ļoti patīk, tā tik turpini! ;)
    Un Priecīgus Ziemīšus, ja nu nesanāk vairs tev novēlēt! :)
    Veiksmīti!

    AtbildētDzēst
  3. he,he! es tiaki tgd izlasiiju peedeejos 3 ierakstus! ;) reeciigi par to kakji,kuru Tev uzmetu virsuu! :D :D :D lol! peec tam teicu,ka pats itkaa leca no maajas jumta :D aaa,stoper vareetu buut - pussargs! ;) ja es tur buutu,es meegjianatu arii tikt futbola komandaa! :( forshi,ka tur ir kaa sezona -izbraukumi u.t.t! interesanti.. :)

    AtbildētDzēst
  4. jā, it kā baigi ticami :D:D
    ahā, ar futbolu baigi forši, ka viss viņiem tā nopietni tur - interesanti! :)

    AtbildētDzēst