ZĀLE UN ROLTONS


TREŠDIENA, 29. SEPTEMBRIS

  Diena sākās ar to, ka man likās, ka esmu nokavējusi skolas autobusu. Kas to būtu domājis, ka mikroviļņu krāsns pulkstenis atpaliek par 10 minūtēm!? Bet, protams, autobuss kavējās, tāpēc viss kārtībā. Tikai sākumā man likās, ka mani savāca citas skolas autobuss (kaut arī uz autobusa ar lieliem burtiem ir uzrakstīts ESTRELLA HIGH SCHOOL.. es jau tam nepievēršu uzmanību), jo bija cits šoferis, bet vienkārši tur laikam maršruti viņiem pamainījušies, un tāpēc mani savāca autobuss numur 1, nevis numur 2 (kas parasti ir manējais). Šitas šoferis vismaz nebrauc kā maniaks.

  Ok, bet ar to jau viss nebeidzās. Iegāju angļu valodas klasē, viss it kā kārtībā... līdz ienāca visdrausmīgākā skolotāja visā skolā (kas laikam pat nav skolotāja.. . kaut kāda mācību pārzine vai kaut kas uz to pusi, kuru visi ienīst)... un izsauca mani un vēl vienu meiteni ārā no klases. Uzreiz sapratu, kāpēc... mums abām bija sarkani džemperīši. Un te nu ir viens skolas noteikumus, kuru es nekad neesmu pieminējusi šeit, bet nu jā... mēs nedrīkstam nēsāt neko, kas ir sarkans vai zils (ja ir kaut kādi zīmējumi uz tā, tad drīkst nēsāt) . Un vēlreiz nonākam pie secinājuma, ka mana skola ir tizla :D Tad nu jā, galu galā man iedeva milzīgu XL (tie, kas nezin – ikdienā nēsāju XS :D) pelēku T-kreklu, ar kuru man bija jāstaigā visu dienu skolā. Bet nu tā kā es esmu EHS (skolā, kur daži nāk uz skolu pidžammā vai ar ķemmi matos) tad ne ar ko īpašu neizcēlos.

Vēsturē es aizmigu (tāpat kā visa pārējā klase), jo mēs skatījāmies vienkārši garlaicīgāko filmu uz pasaules.


Ceļā uz mājām pavadīju pusotru stundu... no rītiem tas prasa 15min. Šoferim atkal sagribējās pamainīt maršrutu. Jaaauki. Bet bija jautri, jo manā skolas autobusā ir arī Melissa un AJ + arī tas čalis no manas angļu valodas klases, kas manā pirmajā skolas dienā dziedāja Love The Way You Lie (un turpina dziedāt katru stundu) (tas ir tas pats čalis, kas mani visu laiku izsauc lasīt un izskatās pēc bruņurupuča). Nu jā, īsti nezinu, kā viņa vārdu raksta, bet nu varētu būt Diandre. Ok, un viņš visu to pusotru stundu dziedāja līdzi visām dziesmām, kas skanēja pa radio. Tām, kurām nezināja vārdus, vienkārši izdomāja pats savējos un turpināja dziedāt. Bet vispār čalim ir talants, jā.

Vispār viņš dzīvo vienu pieturu pirms manis un kaut kad nesen es viņu redzēju iekš Jack In The Box. Un mums jau ir tradīcija – sasveicinoties ir jāmāj ar roku un jāizskatās kā atpalikušajiem.

Par sasveicināšanos runājot – manā skolā ļoti daudzi sasveicinās šitā: sākumā sasit plaukstas, tad sasit kulakus un tad (it kā taisītu knipi) ar īkšķi novelk gar pārējiem savas rokas pirkstiem tā, ka tas izklausās kā 3 ātri knipji pēc kārtas. Grūti izskaidrot, bet tas īstenībā izskatās baigi stilīgi. Pati arī iemācījos! Tā es sasveicinos ar vienu čali no angļu valodas vārdā Jay, kurš skolā ir apmēram reizi nedēļā.

Pēc stundām satiku Brūsu, kurš tagad nāk uz EHS vakara stundām (no 1:50 p.m. līdz laikam 6 vai 7 p.m.). Viņu izmeta no CCHS, jo šis Facebook'ā kaut kādus sūdus bija sarakstījis par to skolu.
Nu jā, no vienas puses jau būs žēl mainīt skolu, jo šitos cilvēkus gan jau tad vairs nesatikšu. Bet no otras puses... EHS ir tāāāāda bedre!

CETURTDIENA, 30.SEPTEMBRIS

No rīta savāca īstais autobuss, un ar to arī sākās jautrība - kad iekāpu, uzreiz sapratu, kas tur notiekās. Daži labi autobusā bija izdomājuši pīpēt zāli un laikam iedomājās, ka šoferis nesaodīs. Jā, kātad. Bet skats jau vispār smieklīgs bija - viens čalis sēž tāds appīpējies un viņam aizmugurējā solā sēž Diandre un sūc iekšā tos makaronus (ķipa roltonus) ar tādu nevainīgu sejas izteiksmi, sāku nenormāli smieties. Kad piebraucām pie skolas, autobusā iekāpa tā visu ienīstā skolotāja + policists. Viss, ko viņi izdarīja, bija - lika aizvērt logu un vienam čalim atņēma cepuri. Galvenais, ka blakus viņam sēdēja vēl viens čalis ar miiilzīgu, zaļu cepuri uz galvas (kā leprikoniem) , bet skolotāja to čali pat nepamanīja - WTF :D 

Angļu valodā šodien īstenībā baigi labi izlasīju savu Odiseja gabaliņu, woohoo :D un tad pēdējās 50min no stundas mums nebija ko darīt, jo laicīgi pabeidzām atbildēt uz dažiem jautājumiem. Tad nu vajadzēja, protams, sākt ākstīties. Angļu valodā mēs sēžam pa grupām. Es tagad uzrakstīšu to cilvēku vārdus, kas ir manā grupā, lai vieglāk visu izskaidrot.

Tātad - Eric (freshman, nenormāli pareizs, ar brillēm un kādām 23935 pumpām uz sejas, bet gudrs), Maria (viena no retajām tievajām meksikānietēm manā skolā, bet nez kāpēc viņai viens priekšzobs ir pelēks :D ) , vēl viens Eric, kuru visi sauc par Čamuko :D (viņš vispār gandrīz nemāk lasīt un iet uz tualeti kādas 5x stundas laikā), Izmari (resna meksikāniete ar 348 tonnām meikapa uz sejas, bet nenormāli smieklīga), Alondra (freshman, liekas nedaudz apdauzīta, bet nu ir ok) un es.

Nu jā, tātad mums nebija ko darīt, un Izmari izdomāja sākt filmēt visu klasi ar telefonu. Tad nu mēs tur ākstījāmies, līdz Alondra pajautāja, vai man šeit ir telefons. Parādīju viņai savu telefonu, un viņa teica, ka saglabās manā telefonā savu un Izmari numuru. Saglabāja arī, un tad mēs sākām viena otrai sūtīt sms (kuras man ir par brīvu neierobežotā daudzumā)

es: hey
Alondra: whats up?
es: can u put my book away?
Alondra: ahhahaha yeaa
*tad viņa aiznesa manu grāmatu un nolika plauktā*
es: thank yoouu!


- lūk, ko nodara garlaicība stundās! tad mēs vienkārši ne pa tēmu rēcām un man vajadzēja 10min skaidrot, ko nozīmē "host family" . Ā, un, tā kā vakar bija Diandre dzimšanas diena, angļu valodas skolotāja viņam uzdāvināja torti... maita, nepadalījās ar nevienu.

Un vēl angļu valodā viens čaļu bars diezgan atklāti mani aprunāja, tikai es nedzirdēju, ko viņi teica + Diandre dziedāja manu vārdu.

Vēsturē turpinājām skatīties filmu par Martin Luther King Jr. , un pēc tam vajadzēja uzrakstīt filmas kopsavilkumu vienas lappuses garumā. Es uzrakstīju visu jau filmas laikā un pēc tam vienkārši gulēju. Man pa kreisi vēsturē sēž viens meksikānis vārdā Junior, kuru faktiski nav iespējams saprast, kad viņš runā, bet nu viņš man pajautāja, ko es esmu tur uzrakstījusi, un man bija slinkums skaidrot, tāpēc vienkārši iedevu viņam savu lapu. Tur bija kaut kas līdzīgs "Martin Luther King, Jr., was one of the leaders in civil rights movement" , un Junior, gribēdams nošpikot, uzrakstīja vienkārši "Martin Luther King, Jr., was important" un uzreiz gāja nodot savu lapu - ar vienu teikumu uz tās... DOOH! 

+ Mr.Rodriguez domāja, ka mans uzvārds izklausās kā vāciešu. Nē nu jā. Kātad.

Pusdienlaikā mana caurspīdīgā plastmasas soma pielipa pie soliņa (jo sāka kust).

Matemātikā sajutos kā ģēnijs, rakstot visus tos matemātiskos vārdus uz tāfeles, kad vajadzēja aprakstīt kaut kādu grafiku.

Autobuss šoreiz brauca ierasto ceļu, tā ka mājās biju jau pēc 15min.

Izskatās, ka Diandre ir pievienojies manam draugu sarakstam. Žēl, ka mēs neesam tajā pašā pusdienu pārtraukumā - tad būtu iespēja vairāk papļāpāt. Tāpat kā ar Rafaelu - viņa arī ir citā pusdienu pārtraukumā, un es viņu satieku tikai matemātikas klasē un varu ar viņu runāt tās minūtes laikā, kamēr ejam no matemātikas klases līdz autobusam.


4 komentāri:

  1. Kāpēc nevar zilas un sarkanas drēbes vilkt?

    AtbildētDzēst
  2. jā, kāpēc nevar vilkt zilas un sarkanas drēbes?
    pirmais, ka siešāvās prātā, tpc, ka vi;ņiem tādas karoga krāsas :D Okēy, man jautri. ;D
    Eū, a cik ilgi jums tur stunda iet? :)
    Veiksm', un gaidu vēl ziņas. :]

    AtbildētDzēst
  3. laikam tāpēc, ka tas nozīmē, ka es ķip piederu pie kaut kādas gangsteru grupas vai kaut kas uz to pusi :D


    stunda iet 1h 50min manā skolā. citās parasti ir mazāk.
    drīz būs vēl ziņas. ;D

    AtbildētDzēst