SAMĪĻO LATVIETI

Man te mūžīgās problēmas un mūžīgie dīvainie atrisinājumi :D

Vispirms pamodos 3 naktī un biju gatava jau celties, bet tad paskatījos pulkstenī. Izslēdzu ventilatoru un gāju atpakaļ gulēt.
Savā pieturā biju laikā, kādu man vakar pateica - 8:01
Bet tā jau nebūtu es, ja viss būtu perfekti :D Pirmkārt, sāka gāzt lietus. Bet pie vienas mājas pagalmā mistiskā kārtā 8 no rīta sēdēja divas sievietes, kuras teica, ka varu tikmēr pastāvēt zem jumtiņa. Tad nu tur papļāpājām, bet pulkstenis bija jau 8:07. Ja tā būtu EHS, es būtu gaidījusi ilgāk, bet tā sieviete internetā sameklēja DEHS numuru un piezvanīja šiem. Izrādās, ka trešdienas viņiem ir īsās dienas, un skola sākas 10:00, tātad autobuss ir 9:31 (31! :D )
Nu neko, gāju uz mājām, pasēdēju skype un tad gāju atpakaļ :D Izrādās, ka tajā pieturā neesmu vienīgā. Ir vēl 4 čaļi.

Pirmā stunda dejošana. Sapratu, ka varēšu paspīdēt :D
Negribēju būt tajā grupā, kur mani ielika, jo viņu deja (katrai grupai cita deja) ir vienkārši... FUUUJ. Tāpēc pievienojos (it kā) citai grupai, bet šiem tur diezgan daudz cilvēku + dejo pie Pussycat Dolls - Buttons... labi, bet ar to es varēju samierināties, līdz pienāca viena meitene no citas grupas un pateica, ka viņu grupā ir maz cilvēku, tāpēc varu iet tur. Aizgāju arī :D
Parādīja kustības. Viegli. Rīt iemācīšos pilnībā.
Bet viņām tā deja nav pabeigta, tāpēc parādīju šo to no saviem Kaprīzes krājumiem. Vārda tiešākajā nozīmē viņām atkārās žoklis un tad viņas teica, ka man būs rītdien kaut kas jāiemāca. Pēc stundas ģērbtuvēs man nāca klāt kaut kādas citas meitenes ar " I heard you have some amazing moves!" un vēl gribēja, lai es viņām pievienojos pie pusdienu galda, bet viņām ir 'Lunch A' , bet man ir 'Lunch B' , tā ka visi plāni izgāzās.
Un jā, pirms dejošanas ģērbtuvēs kaut kādai vecenei pieprasīju skapīti. Iedeva arī. UN UZMINIET KO? Es ar pirmo reizi iemācījos atvērt viņu!!! :D Nu tur ir tāda atslēga, nu ķip kā parasti seifiem ir. Tā, kas jāgriež uz riņķi un kaut kādi mistiski cipari tur ir... nu jā. Es tagad pierakstīšu savai zināšanai - ja nu kādreiz aizmirstu :D Vispirms ir kādas 30743 reizes tas riņķītis vienkārši jāgriež pa apli, pēc tam jāuzgriež 0, tad jāgriež pa kreisi, garām tai nullei un tad uz 30. Un tad pa labi uz 4.
Jūtos kā ģēnijs.

Pēc tam atkal ceļoju pāri visai skolai līdz angļu valodas kabinetam. Atkal lasīju savu grāmatu - garlaicīgi. Nē, nu grāmata laba, bet stunda garlaicīga.

Pēc tam vēsturē uzzināju, ka piektdien kontroldarbs par tēmu, kuru es vispār pirmo reizi dzirdu. Pozitīvi. Principā visu stundu klausījāmies, ko skolotājs stāsta.

Pusdienas te ir tik stilīgas. Reāli ir kādi 10 lodziņi, kur var nopirkt da jebko :D Un tad milzīga telpa ar galdiem un krēsliem. Sēdēju ar vienu meiteni no vēstures klases un vēl 9 cilvēkiem. Esmu diezgan pārliecināta, ka, līdz ko iepazīšu citus cilvēkus, es pārvākšos pie cita galdiņa, jo te visi bija baigie dīvaiņi :D Viens čalis, kurš ir kaut kāds videospēļu atkarīgais un jā... tā interesanti :D Pusdienās ēdu Chichen Patty un uzdzēru Blue Gatorade :D nu tādas ekstrēmi veselīgas pusdienas. :D Rīt ņemšu kaut ko citu, jo tas vistas pīrādziņš vispār garšoja kā kaut kāds sapuvis McChicken.

Pēc tam atkal ripoju pāri visai skolai līdz matemātikas kabinetam. Gaiteņi laikam liekas pārpildīti tikai amerikāņiem, jo man tiešām šķiet, ka ir pilnīgi normāli ;D 64ajā tiešām bija trakāk! Vienīgā atšķirība ir tā, ka tagadējā skolā nav nekādu kāpņu, pa kurām nobraukt ar seju pa priekšu.

Matemātikā sēdēju ar to pašu meiteni, ar ko vakar. Līdz šim viņa ir vienīgā, ar kuru man ir patiešām viegli runāties. Tikai žēl, ka viņas vārdu neatceros, bet nu gan jau ar laiku ;D Te visiem ir tik dīvaini vārdi vispār. Pirmdien, kad sēdēju 8 stundas EHS un līmēju ciet aploksnes, vienam skolēnam vārds un uzvārds bija Prince Lamb (princis jērs) ... un vienai meitenei vārds bija Shahadah. Loģika , kur tu rodies! :D
Atgriežoties pie matemātikas... nu jā, un es vēl brīnos, kāpēc tik daudziem šejieniešiem matemātika sagādā problēmas! Kamēr mēs Latvijā 8.klasē aprēķinājām visus sīkumus, lai tikai uzzīmētu grafiku, šeit vidusskolā visiem vienkārši izdala speciālus grafiku kalkulatorus, kur atliek tikai ierakstīt vienādojumu un viss tiek priekšā uzzīmēts un pateikts.

Pēc matemātikas ar to meiteni gājām uz autobusu stāvvietu un pa ceļam satikām vienu viņas draudzeni un, līdz ko pateicu, ka esmu no Latvijas, viņa sāka burtiski starot un lēkāt, sakot "oh my god that is so cool, it makes me wanna hug you!!!" un tad sekoja big hug :D

Izrādās, ka tā meitene skatās kaut kādu raidījumu par valstīm, tāpēc laikam ir +/- informēta par LV.
Visu dienu kaut kā turējās baigi labs garastāvoklis, laikam dēļ dejošanas. Reāli ir pagājušas tikai 2 nepilnas dienas jaunajā skolā, bet katrā klasē jau ir vairāki cilvēki, pie kuriem droši varu iet klāt un draudzēties. ;D Esmu tik priecīga, ka nomainīju skolas! Jo savādāk es būtu palaidusi garām tik daudz iespēju. Pirmkārt jau dejošanu.
Un izskatās, ka esmu tikusi patriotiskā skolā. Ļoti daudzi nēsā kreklus, bikses, džemperus ar skolas simboliku/uzrakstiem. Tas man ļoti patīk . :)

Piektdien ir rozā diena skolā, kad visiem ir jāģērbj kaut kas rozā - it kā atbalstot to krūts vēža.. kaut ko... nezinu, kā to sauc :D Varēšu izmantot savu `suvenīru` no Venice Beach - rozā, milzīgu, siltu džemperi ar uzrakstu Venice Beach (un apakšā `California`) . Juhuuuu.


Un vēl kāda lieta - es zinu, ka vairs nekad, skatoties tās stulbās amerikāņu tīņu filmas, nedomāšu, ka viss tur ir pārspīlēts. Un visas tās ainas no skolām tieši tādas ir arī realitātē.
čau`. :)




2 komentāri:

  1. Es arii gribu Gatorade! :( man baigi garsho! ir arii dzeltens tas Gatorade! ;) vsp sporta dzeeriens! pie mums bija Powerade,bet kkur pazudis! :( atsuutiisi? :D

    AtbildētDzēst
  2. jā, šeit viņiem ir kādi 10 gatorade veidi :D
    ahā, atceros powerade :)
    jāa, davai :D

    AtbildētDzēst