RUDENS

Nu ko, laikam beidzot arī Arizonu ir sasniedzis rudens. Temperatūra nokritusies līdz ~25 grādiem, un pirmdien un otrdien pat lija lietus.

Pirmdien atklājās, ka Rafaela ir nomainījusi viesģimeni un skolu, tā ka es un Mirjam tagad esam vienīgās apmaiņas studentes šitajā bedrē (skolā). Un drīzumā Mirjam būs vienīgā, jo šodien mēs ar ģimeni brauksim uz Desert Edge High School, un tad nu atliek vien cerēt, ka nebūs īpašu problēmu pārkārtoties uz to skolu + viņiem tur ir meiteņu futbola (soccer) komanda, tā ka vismaz kaut kāds sportiņš man būtu. Savādāk uz trenažieriem neesam bijuši jau kādas 3 nedēļas, jo mana ģimenīte ir pārāk slinka, un es jūtos tiešām sūdīgi, ja nav nekādas aktivitātes.

No vienas puses jau būs žēl pamest EHS, jo tagad esmu patiešām pieradusi pie turienes noteikumiem un dienas kārtības utt. + vairs nesatikšu savu pusdienu kompāniju katru dienu. Starp citu, pēdējās dienās mēs esam 7 vai 8 cilvēki mūsu bariņā, tā ka ir tiešām jautri + ir atgriezies Daniels (šis bija salauzis roku un tagad ir izmests no futbola komandas) un klāt nākusi viena meitene no manas matemātikas klases, Deizija, un vēl viens nenormāli garš čalis, kurš man atgādina to velnu no Sprīdīša filmas (un nē, viņš nav viscaur noaudzis ar spalvām, vienkārši pēc sejas kaut kā līdzīgs liekas)

Vīkends šoreiz bija pilnīgi nekāds - gulēšana mājās. Sen jau gribējās tādu slinkošanas vīkendu. Vienīgi sestdien vakarā aizbraucām uz kino - uz filmu The Social Network. Nezinu, vai Latvijā viņu rāda, jo viņa ir par Facebook rašanos, bet nu bija forša. Tāda lēna, bet forša.


Skolā tagad visos 3 priekšmetos ir bijuši projekti. Vēsturē dabūju maksimālos punktus, bet angļu valodā bija grupu darbs, tā ka nekas īpaši izcils laikam nebūs, bet nu man kaut kā vienalga. + šodien neesmu skolā, kaut arī ir prezentēšana. Bet man par šito skolu ir tik ļoti vienalga, ka vairāk laikam jau nevar būt.

Laikam vēl neesmu to pieminējusi, bet te ir viena tāda lieta, par kuru jāpateicas tam, ka esam netālu no Meksikas robežas. Visi lieto narkotikas! Nu labi, ne jau pilnīgi visi, bet nu skolā, piemēram, stundās daudzi sēž un šņauc kaut kādas lietiņas, kurām es pat nosaukumus nezinu.. laikam neesmu narkotiku eksperts. :( :D Bet nu faktiski ir tā, ka visi lieto, bet neviens par to nerunā, jo tā ir vienkārši ikdienišķa lieta. Jā, jā, man arī ir piedāvājuši stundās šņaukt tās saberztās, baltās tabletītes, bet es esmu no tiem, kas māk pateikt `nē` tā, ka otro reizi man vairs nejautās. Tā ka - mammu, tēti, varat neuztraukties :D

Svētdien jau riposim uz Kaliforniju! Yaaay! Jā, būs bildes, apsolu!

Un jā, šodien man atļāva palikt mājās, jo Dinamo un Coyotes spēle ir pēc mūsu laika 9:30 no rīta. Tā ka jūtos kā Latvijā, kad dažreiz nesanāca aiziet uz skolu hokeja dēļ.


3 komentāri:

  1. Tur visas skolas ir ar edienu nosaukumiem? ;D
    Bet,jā mūžīgi mūsu DINAMO!!! Drīz jau sākas.

    AtbildētDzēst
  2. :D nēe, šajā gadījumā Desert nozīmē `tuksnesis` nevis deserts :D

    hah, bija dīvaina sajūta sēdēt Fīniksā (nu, gandrīz ;D) un skatīties, kā Koijoti spēlē pret Dinamo ;D bet nu jā, žēl, ka padirsām.

    AtbildētDzēst
  3. nu skaidrs. :D
    ja tas bija vienkārši pakaļā.

    AtbildētDzēst