ATKAL


Labdien.

Vakar man bija pēdējā diena EHS. Pie tam tā bija īsā diena – stundas beidzās 11:30. Stundās nedarījām pilnīgi neko, tā ka bija vienkārši atsēdēšana. Ā, vienīgi matemātikā pusstundas laikā izpildīju divu stundu darbu. Dabūju 76% pareizi. Tas bija pirmais un pēdējais matemātikas kontroldarbs šajā skolā (par visu, kas līdz šim ir mācīts). Pēc tam atlikušo pusstundu ēdām cepumiņus.

Āā, pilnīgi neticās, ka esmu ārā no tās skolas! :D

Un tātad tagad nākamā nedēļa (11.-17.okt.) man ir rudens brīvlaiks, kura laikā pie interneta gan jau nebūšu, jo:

10.-13. okt. būsim Kalifornijā
14.- 17.okt. būs lielā pārvākšanās uz jauno māju.
18. oktobrī sāku mācīties Desert Edge High School

Skola ir 1,3 jūdžu attālumā no mājām, kas priekš šejienes ir ļoti tuvu, bet tik un tā braukšu ar autobusu, jo ir jāšķērso viena liela & noslogota iela, uz kuras mani gan jau notriektu, ja es gribētu tikt tur pāri.

Trešdien bijām tajā skolā, un es jau automātiski iemīlējos. Nu, teiksim tā – skolēnu skaita ziņā apmēram 4-5x lielāka kā EHS (tuvu pie 2000 skolēniem), viss tāds moderns & vispār tur ir vairākas ēkas, nu jā, karoč, baigi forši. Direktore mani uzreiz pieņēma, jo viņa nekad neatsakot apmaiņas studentiem tāpēc, ka viņa grib, lai DEHS skolēni nebūtu kā lielākā daļa amerikāņu (šaurie prātiņi, kas neredz tālāk par savas valsts robežām). Vienu gadu šiem bijuši pat 30 apmaiņas studenti, bet šogad gan ir mazāk. Precīzu ciparu viņa nenosauca, bet pieņemu, ka būsim vairāk kā 2 :D

Nu jā, tagad sanāk, ka Mirjam ir palikusi vienīgā nelaimīgā apmaiņas studente EHS.
Ar Mirjam un Melissu sarunājām, ka tajā sestdienā pēc brīvlaika (23.okt.?) kaut kur aiziesim. Gan jau uz kādu filmu vai kaut ko tādu. Jo ar viņām kontaktu negribas pazaudēt.

Ā, un vēsturē ceturtdien pie manis pienāca Juniors un prasīja telefona numuru un teica, ka negrib pazaudēt kontaktu (mums tāds vispār bija?) ... man uzmetās zosāda un es pateicu, ka mani vecāki mani nekur nelaiž :D fui fui fui.. lai nu ko, bet viņu es tiešām vairs negribu satikt.

Labi, nākamā lieta. Mana māsa laikam ir stāvoklī, bet par to uztraucas visi, izņemot viņu pašu. Godīgi sakot, tik nepieaugušu / bērnišķīgu cilvēku 16gadu vecumā es vēl neesmu redzējusi. + viņa trešdien cenāas nokārtot tiesības... kur bija jāatbild uz 21 jautājumu, un drīkst būt 5 kļūdas. Jautājumi bija no sērijas „Luksoforā deg zaļā gaisma un uz tā ir attēlota bultiņa, kas norāda pa kreisi. Kādu pagriezienu drīkst izdarīt?” ... viņa nevarēja nokārtot šo grūto testu.

Amm, ko vēl es esmu ievērojusi – Latvijā vairums jauniešu māk izklaidēties UN būt nopietni. Šeit ir tā, ka pārsvarā ir vai nu viens, vai otrs. Šeit visi ir samērā stingrā vecāku uzraudzībā. Ja Latvijā es varēju vienkārši ‘iziet ārā’ , tad šeit tas nozīmē ‘mammu, mani vajag aizvest uz...’. Laikam tāpēc arī daudzi jaunieši ir tik nepatstāvīgi un neattīstījušies. Dzīve visu laiku +/- atkarīga no vecākiem.

Vēl par jauno skolu runājot... man atkal būs visiem jāskaidro kā mani sauc, no kurienes esmu, kas ir Latvija utt. ATKAL!!! Bet... tai skolai ir meiteņu futbola komanda, kurai treniņi sākas novembrī, tā ka es esmu diezgan ideālā laikā pieteikusies tur.
Tātad 18.oktobrī uzzināšu stundu sarakstu un gan jau visu pārējo vajadzīgo.

+ kā jau teicu, rudens brīvlaiks viss būs aizņemts, tāpēc nākamais bloga ieraksts būs gan jau tikai pēc pirmās skolas dienas vai kaut kā tā.

2 komentāri:

  1. Ohō, tev tik forši iet. =]
    Nevaru sagaidīt, ka dtu atgriezīsies no Kalifornijas ar 100 000 000 bildēm. :)) ;D
    Un garum, grau rkastu par to. :))

    AtbildētDzēst
  2. Čjāw, začīt čībiņās!! :D Lai Tev labs brauciens uz Kaliforniju!!!! Bla bla bla, baklažāni :) ATĀ!!

    PS. ES GAIDU BILDES!!!

    AtbildētDzēst