MĀJA


   Piektdienas vakarā ar Bria, Viktoriju un viņas paziņu no skolas, Jose (čalis. izrunājās kā `Hozē`), gribējām iet uz filmu. Paranormal Activity 2. Nopirkām biļetes, bet šie pasaka, ka ir 17 gadu ierobežojums un mēs netiekam iekšā, jo tikai 2 no mums bija skolēna ID kartes. Nu neko, atgriezām biļetes atpakaļ. :D Mišela pa to laiku bija aizbraukusi vakariņās ar draugiem, un mums bija kāda pusotra stunda jāgaida, lai viņa mūs savāktu un aizvestu mājās. Gribējām aiziet uz Mc Donaldu un paņemt kaut ko dzeramu, bet tur, protams, viss bija pārbāzts, tāpēc aizgājām uz kaut kādu restorānu. 

   Tur sagaidīja viesmīle un viss tā riktīgi pa kruto bija. Izdalīja mums ēdienkartes, uz kurām ēdieniem cenu nebija.. mēs tikai pasūtījām 4 Spraitus un tad Viktorija pateica viesmīlei, ka mēs atnācām vienkārši pasēdēt. Šī izbolīja acis un aizgāja. Pirms tam Jose viņai vēl pajautāja „can I have a diet water with hot ice?” Vārdu sakot, sēdējām tur un rēcām kādu pusstundu, līdz Mišela piezvanīja un teica, ka viņa ir klāt. Pieprasījām rēķinu viesmīlei. Atnesa arī. 11.50$ !!! Par 4 spraitiem! WTF? Un, kā jau normāliem jauniešiem, katram tikai pāris dolāri kabatā :D Briai bija 7$ uz kartes un Jose pielika klāt 5$ skaidrā naudā. Viesmīle atnāk, Jose tāds parāda uz to piecīti un saka „this is NOT a tip”. Viesmīlei laikam pamatīgi izbesījām, bet Jose kabatā atrada 25 centus un nometa uz galda kā dzeramnaudu :D Lasījāmies pēc iespējas ātrāk no turienes prom. Izrādās, ka tas ir viens no dārgākajiem restorāniem, kas tajā apkārtnē ir... upsī!

   Sestdien no rīta Mišela brauca uz darbu, jo ar visu Kaliforniju un pārvākšanos bija daudz ko iekavējusi. Pēc tam pabeidzām izkrāmēt visas kastes, kas joprojām stāvēja virtuvē. Tagad jaunā māja ir savesta +/- kārtībā. Vēlāk ar Mišelas mammu aizbraucām pusdienās. Bria uzrīkoja scēnu par to, ka viņai tā vieta nepatīk un pusstundu blenza sienā. Tad nedaudz vēlāk mums pievienojās Lunette un Melinda, kas ir tā kā ģimenes draudzenes laikam. Mamma un meita. Un Lunettes mazdēls ir skauts, un šiem tur kaut kāds pasākums, ka tie skauti taisa popkornu un tad pārdod. Nopirkām popkornu pa 40$. 21$ no tiem aiziet tai skautu organizācijai. Popkornu dabūsim novembrī. :D

   Pēc tam atbrauca kaut kāds televizora vecis, kas visu tur sačinīja un mums ir beidzot atpakaļ mūsu kabeļtelevīzija , tikai plusā nākuši kaut kādi krutie filmu kanāli, kas 6 mēnešus būs par velti. Juhuuu!
Tad pašā vakarā braucām iepirkt pārtiku. Tas ir apmēram reizi 3 nedēļās, kad dodamies „grocery shopping”, kas parasti beidzas ar iztērētiem 200$ un diviem milzīgiem ratiem, kas pilni ar ēdienu. Latvijā būs grūti pierast pie mazajiem Rimīšiem un Maximām, jo šeit veikali ir miiiilziiigiii. Es, piemēram, apmaldījos :D Bet viņiem te TIK daudz kas ir bundžās! Un tik daudz kas ir saldētā veidā. Un neviens pat nedomā par to, ka varētu normāli uztaisīt kūku vai bulciņas mājās. Viņi vienkārši nopērk sasaldētu kaut kādu speciālo masu, ieliek krāsnī un pēc pusstundas viss gatavs. :D Makaroni ar sieru šeit nozīmē – kastīte, kas jāliek mikroviļņu krāsnī uz 15minūtēm. Tur siers jau ir samaisīts ar makaroniem utt.

   Tajā pašā veikalā bija arī Starbucks, kur es paņēmu kaut kādu chocolate chip neatceros ko, bet nu tas bija kaut kas GAAARŠIIIIGS! Tagad pie visām šejienes lietām ir tā pierasts, ka neticas, ka Latvijā viņu vienkārši nav. Būs jābrauc uz Vāciju uz Subway, jo šiem tiem tur esot. Vismaz Mirjam tā teica.
Amm, vēl dīvaini ir tas, ka, piemēram, šeit ir Cheetos, Pringles, Lays čipsi, bet līdz šim neesmu redzējusi nevienu no tiem ar tādām pašām garšām kā Latvijā. Izņemot Lays ar sīpoliem (zaļais iepakojums ;D) . Pringles te vispār ir kādi 20 veidi. Cheetos ir ar laimu, ‘crunchy’ , ‘hot’, ‘extra hot’ un vēl tur kaut kas. Lays arī daudz veidu... nu jā.

  Neatceros, vai Latvijā bija (liekas, ka nē), bet nu te ir zemeņu Fanta. Vēl neesmu mēģinājusi, jo parasti viss, kas ir ar zemeņu garšu un/vai smaržu (izņemot pašas zemenes) ir pretīgs. Ā, un izņemot Activia jogurtiņus. Protams, tādas lietas kā rupjmaize, biezpiens, kefīrs, te nepastāv. Vispār man tagad gribas ēst, laikam tāpēc te par ēdienu aizrunājos. :D

  Sestdienas vakarā forši nomaucos garāžā. Mums ir tā, ka ir jāiet cauri veļasmašīnas istabai (stulbi izklausās, bet es nezinu, kā latviski tas ir :D laundry room.) tad jāiziet caur garāžu, un tad ir durvis uz iekšpagalmu. Nu, lūk, tad pašā vakarā Mišela man palūdza, lai es iznesu miskasti. Kā jau normāls cilvēks, biju pārāk slinka, lai garāžā ieslēgtu gaismu. Sūdīgi man, jo tur viss ir pilns ar tukšām kastēm un visādām citām lietām, kurām vēl nav atrasta vieta mājā. + arī, protams, mašīna. Tad nu gāju ar savu miskastes maisu cauri garāžai, aizķēros aiz mūzikas centra vadiem, atsitos pret mašīnas priekšu un ielidināju miskastes maisu vienā no tukšajām kastēm. Izdomāju, ka tumsā varu atrast, kurā kastē tas maiss iekrita. Atradu arī, tikai laikam sagriezās galva, tāpēc nākamās 5min taustījos pa sienu, kamēr atradu durvis uz pagalmu, kuras, protams, bija aizslēgtas. Atslēdzu, izgāju ārā un nobijos no gaisa kondicioniera skaņas + iekāpu suņa sūdā. Atpakaļceļā atdauzīju kāju pret mašīnu un iekāpu kastē. Tādi vakara piedzīvojumi. Bet neviens neko nebija dzirdējis, jo veļas mašīna un žāvētājs darbojās. Izlikos, ka nekas nav noticis.
Pēc tam izdzēru litru Dr.Pepper un centos aizmigt. Vienos naktī atcerējos, ka aizmirsu paēst vakariņas, tāpēc veicu ceļojumu līdz virtuvei un laikam pat nevienu nepamodināju.
Es paintā uzzīmēju mājas plānu, lai jūs varat orientēties apmēram.
Sarkanās ir durvis, bet tas brūnais apkārt ir pagalms. tur augšā bija jābūt vēl, bet man aptrūkās vieta. Zilā bultiņa ir galvenā ieeja mājā. Vispār man sanāca nepareizi izmēri, un Brias istabai bija jābūt vairāk uz leju, bet nu domu varbūt sapratīsiet :D
  1. garāža
  2. veļas mašīnas un žāvētāja istaba
  3. Brias istaba
  4. Brias vannasistaba
  5. kaut kāds skapis
  6. virtuve
  7. viesistaba
  8. Mišelas istaba (tur iekšā ir arī viņas vannasistaba)
  9. guļamistaba priekš viesiem
  10. mana istaba
  11. mana vannasistaba (tur pa labi uz leju, tas arī ir kaut kāds skapis)
  12. brīvs laukums, kur kaut kad nākotnē plānots novietot trenažierus



Labi, tas tā... Svētdienu pavadīju pārsvarā lasot vēsturi. Neizpildīju mājasdarbu angļu valodā, jo pat Bria, Mišela un Bens (kurš, protams, atkal ciemojās pie mums :D) nezināja, kā iztulkot to, kas tur bija jādara.

Šodiena, pirmdiena, skolā baigi ātri pagāja. No rīta skype ar Anastasiju parunāju, tāpēc kaut kā atradinājos no angļu valodas un autobusa šoferei gandrīz pateicu `labrīt` nevis `good morning` ;D Dejošanā vairs tikai mazs dejas gabaliņš jāiemācās, un tad visu būšu iemācījusies. Vispār stulba deja, bet es jau dabūju kostīmu priekš koncerta, juhū! Angļu valodā atkal neko īsti nedarījām. Kaut kādi pārāk viegli uzdevumi tur ir, bet nu es jau neiešu protestēt ;D Vēsturē rakstīju nenormālā ātrumā 39 definīcijas. Pēc tam pusdienās sēdēju ar Jacklyn, bet visi viņu sauc par Džo. Ēdām picu - gaaršiiiga! Iepazinos ar viņas māsu Ešliju, kas ir freshman - 9.klase, bet izskatās vecāka par Džo. Principā izskatās, ka piektdien būs ballīte :D bet tad nu redzēsim, kā tur būs.
Pēc tam matemātikas klasē man ir viens čalis no tā nūģu bara (kurā vienai meitenei iesauka ir KEČUPS) . Tas čalis tāds pienāk klāt un jautā, kāpēc es nesēdēju pie viņiem. Es saku, ka sēdēju ar meiteni no vēstures klases, šis tāds "oh..." un tad kādas 5min vienkārši stāvēja pie mana galda un neko neteica :D wtf. beigās aizgāja. juhuu.

Jā, vispār šodiena baigi ātri pagāja. Tagad pēc skolas brauksim beidzot uz trenažieru zāli atkal. Angļu valodā daudz mājasdarbu + vēsturē lielais kd. Bāac ;D un rītdien visā skolā pirmā stunda būs 2h 30min bet pārējās tikai 1h. Tas tāpēc, ka būs AIMS testi, kas man (cerams) nav jāpilda. Slinkums skaidrot kas tie tādi, bet nu .. jā. Viņi ir jānokārto. :D Man laikam būs pavasarī jākārto, jo esmu sophomore. Ai, es nezinu. Man nav laika skolā iet uz front office par to visu parunāt.

Sākot ar rītdienu autobuss mani savāks 7:58 , nevis 8:01 :D

Labi, laikam vairāk neko jaunu neatcerēšos. Šodienai viss ;D

7 komentāri:

  1. Kā man patīk tavi ieraksti^^
    this just made my day : D

    AtbildētDzēst
  2. Man arī ļoti patīkās. :))
    Un tieši šitādus vajag VIENMĒR. Nu, labi, labi, vari biščiņ garākus. :D
    Un paldies, par zīmējumu, bet man nav īsti skaidrs - tas vis sir vienā stāvā?! :o vai vienkārši es atkal kaut ko būšu palaidusi garām. :)
    Es visu laiku atceros, ka tu rakstīji, ka tev tā veiksme noder. Tad nu VEIKSMĪTI! :)

    AtbildētDzēst
  3. a kurā klase tu ej?? :D

    peace out :)

    AtbildētDzēst
  4. hehe, paldies ;D


    jā, viss vienā stāvā tagad :)
    paldies!

    es esmu Sophomore = 10.klase
    peace, peace ;D

    AtbildētDzēst
  5. Jā, piekrītu. Tavi ieraksti aizrauj. ;D

    AtbildētDzēst
  6. šis tāds "oh..." un tad kādas 5min vienkārši stāvēja pie mana galda un neko neteica :D wtf. beigās aizgāja. juhuu.

    -Saaku reekt! :D iedomaajos skatu! :D :D

    AtbildētDzēst
  7. paldies, Šokolāde :)

    Agni, es tur pati gandrīz sāku skaļi rēkt. idiots kaut kāds :D

    AtbildētDzēst