1.SEPTEMBRIS 19.OKTOBRĪ

Labvakar jūsmājās. Kā iet? Joprojām ar kājām? Tas labi.
Šoreiz, pārmaiņas pēc, izpildīšu apsolīto un uzrakstīšu blogu. 
Labi, tagad es esmu apņēmusies saņemties un uzrakstīt blogu par brīvlaiku.
Atgriezāmies no Kalifornijas trešdienas vakarā. Atceros, ka savācām Benu. Tad laikam braucām mājās gulēt. Nezinu, neatceros. Tāda sajūta, ka tas bija tik sen, haha. Ehh, kur tie laiki, kad vēl bija 15.oktobris! Nu ja. Ceturtdiena... emm...faktiski tā skaitījās diena, kad sākām pakot visas mantas. Es visas savējās liku atpakaļ čemodānā, ar kuru atlidoju uz ASV, un sajutos tā, it kā taisītos uz braukšanu uz LV. Sapratu, ka tā īsti vēl negribas uz LV.

Piektdiena. Turpinājām ceturtdien iesākto. + vakarā atkal bija tas pensionāru pasākums, uz kuru es biju kaut kad augustā. Tā ir tāda ikmēneša spēle. Īsti neiebraucu, kāpēc septembrī nekas nenotika, bet nu nekas. Tīri interesanti vispār. Pieēdos un laimēju 20$.

Manas istabas gulta tika izjaukta, jo sestdien agri no rīta klāt bija smirdīgi meksikāņi, kas sakrāva visas mēbeles lielā mašīnā un aizveda uz jauno māju. Piektdienas nakti pavadīju savā istabā uz zemes, blakus izjauktai gultai.
Sestdien no rīta.. ā, to es jau teicu. Nu jā, sēdējām visi mājā un noskatījāmies, kā visu dzīvi sakrauj vienā mašīnā. Pārvākšanās te maksā dārgi + dzeramnauda ir obligāta visur. Jaunajai mājai ir dīvains istabu izkārtojums, bet man patīk. Man ir sava istaba un sava vannasistaba.
Sestdiena bija murgaina diena. Braucām kādas 10 reizes no vienas mājas uz otru. Galu galā nakti no sestdienas uz svētdienu pavadījām vecajā mājā uz zemes (jo visas mēbeles bija jaunajā), jo jaunajā mājā nedarbojās gaisa kondicionieris, kas nozīmē, ka nav ko elpot. Tad Bens un Bria atkal izšķīrās. Iemesls – abi ir diezgan stulbi. Bens krāpj viņu, bet viņa par to īpaši neinteresējas. Bija atkal skandāls pa visu māju, masveida raudāšana un durvju aizciršana. Negribu visu sīkumos stāstīt. Bria izvēlējās abortu, kas šeit nav lēts prieks (prieks?) – 450$.

Tātad sestdienas nakti pavadījām viesistabā uz zemes. Svētdien turpinājām pārvest mantas uz jauno māju. Mišela salaboja gaisa kondicionieri. Izrādās, ka bija jāpiespiež podziņa ON. Kas to būtu domājis.
Šitās pārvākšanās dienas dzīvojām kā pus-bomži :D jo nebija īsti kur gulēt un visa pārtika arī vēl nebija pārvesta, tāpēc katru dienu ēdām citu fast food. Svētdien sanāca vēlu aiziet gulēt.
Pirmdiena sākās ar manu aizgulēšanos un braukšanu uz DEHS, kur atklājās, ka man vajag vēl vienu vakcīnu. Atkal tas chicken kaut kas :D man sākumā nez kāpēc likās, ka tā ir putnu gripa, bet nē :D es reizēm te apstulbstu to nosaukumu dēļ.
Un tad, protams, vajadzēja braukt uz EHS, kur faktiski mums vajadzēja pavadīt 2min, lai izņemtu dokumentus, bet tā kā tā ir EHS, 2 minūtes pārvērtās par 8 stundām. Njāāā, bedre...
Pie vainas bija tā trešdiena, 6.oktobris, kad es paliku mājās hokeja spēles dēļ (oficiālā versija – es biju slima). Es nevarēju tajā piektdienā nākt uz skolu, jo tad jau bija sācies rudens brīvlaiks, un skola bija slēgta. Tāpēc šie man ielika F angļu valodā un vēsturē, kur patiesībā man bija jābūt A. Cūkas!!! :D
Bet viss, protams, tika labots. Man tikai vajadzēja nosēdēt 8 stundas tajā smirdīgajā skolā un skatīties, kā kopējas 320 lapas! Un pēc tam aizlīmēt 100 aploksnes. Un aiznest 1 mapi uz 109. kabinetu, kur man uzbrauca Mrs.Barajas un es gribēju viņu pasūtīt pāris mājas tālāk, bet tā vietā pateicu „ok I gotta go, bye!”. Juhuuu, aizraujoša diena! Bet dabūju savus A atpakaļ vismaz. Pusdienās satiku Melissu un Mirjam, un Huan, un Diandre. Jums vajadzēja redzēt Mirjam seju un „what the fu*k?” viņas vāciešu akcentā , haha :D
Satiku arī Brūsu, kuram bija tādas pašas botiņas kā vienam no maniem bijušajiem klasesbiedriem no 64.vsk. Aprunājām Romānu :D Satiku meitenes no matemātikas un vēstures klasēm, parunājām nedaudz. Mr.K atnāca pie manis aprunāties un bija nesaprašanā „why do we always lose all the good ones?!”
Principā visi mani tagad tajā skolā ienīst, bet man kaut kā vienalga.
Tās pašas pirmdienas vakarā pie mums ciemos atbrauca Tanja. Parunājām nedaudz. Ā, un pirms tam paņēmām vakariņas no Panda. Sen nebiju neko no turienes ēdusi.


Otrdiena. Pirmā skolas diena DEHS. Tikko esmu no turienes atgriezusies un jūtos ļoti, ļoti dīvaini, jo pārmaiņas no EHS ir milzīgas.
Sākās viss ar to, ka Mišela mani aizveda uz skolu. Dabūju savu skolēna ID karti. Skolas autobuss man ir numur 53 un šoferis ir sieviete. Sastādījām stundu sarakstu.
1. Dance
2. English
3. American/AZ History
4. Algebra
5.Advisory (tā stunda ir tikai 5dienās, un viņa patiesībā ir 2.stunda nevis 5. :D murgs, jā)


katra stunda iet 1h 30min
Pusdienu pārtraukums man ir pēc 3.stundas. Tās ir 30 minūtes.
Tad mani pa skolu izvadāja viena meitene, kuras vārdu es jau aizmirsu. Džesika vai kaut kas tāds. Pirmais iespaids - ļoti tīra & kārtīga & krāsaina skola. Forši, man ļoti patīk. Bet apmaldīties tur nevar, tā ka pavisam jauki ;D Viņa brīdināja, ka starpbrīžos gaiteņi ir pārpildīti un ir grūti kustēties uz priekšu. Bet īstenībā man liekas, ka 64ajā bija daudz trakāk :D

Pirmo stundu, protams, nokavēju, bet pēdējās 5 minūtes novērtēju situāciju dejošanas klasē. Principā izskatās, ka tas ir kaut kas līdzīgs šova dejām, ko dejoju Latvijā, Kaprīzē. Viņi pat dejo pie dažām dziesmām, pie kurām mēs arī dejojām. (piemēram, "why why can't can't you take me in your aaa-aaarms noooow" , Anastasij :D)
Decembrī būs kaut kāds dejošanas pasākums, tā ka ir tiešām iemesls censties. Vispār izskatās, ka būs pamatīgi jāstrādā tajā klasē.

Pēc tās stundas man ir jāiet no viena skolas gala līdz otram. Angļu valodas skolotāja ir jauka. Mani aizsūtīja uz bibliotēku, kur man bija jāizņem grāmata. Paņēmu bibliotekāres ieteikto The Mediator 1: Shadowland. Autore Meg Cabot. Stāsts par 16 gadīgu meiteni, kas pārvācās no NY uz Kaliforniju un sarunājas ar spokiem. Ļoti viegli lasāma grāmata. Stundā pārējie pabeidza savas esejas, es tikmēr lasīju grāmatu.

Vēsturē man īpaši nepatīk skolotājs. Nu tāds stingrs diezgan un dīvaini māca. Un viņš ir nenormāli garš. Mani apsēdināja pirmajā solā, blakus ķīnietim, kurš ir punduris + laikam kaut kāda baigā ādas slimība viņam ir. Viss sarkans un āda lobās nost. + viņš ir diezgan tāds.. nepieklājīgs. Izskatās, ka vēsture man šeit īpaši nepatiks, bet nu tad jau redzēsim. Aiz manis sēž Chris - čalis ar daudzstūrainām brillēm, kurš zina, kur ir Latvija.

Algebrā man ir ļoti jauns skolotājs. Viņam šis ir pirmais gads DEHS, jo viņš pārvācās no Ziemeļ-Karolīnas štata uz Arizonu. Šodien sākām mācīties kvadrātfunkcijas formulu, kuru mēs Latvijā mācījāmies 8.klasē laikam. Viņš arī ļoti dīvaini māca, bet kā cilvēks - jauks. Viņš bija pirmais, kurš mani iepazīstināja ar klasi. Dīvaini ir tas, ka pārsvarā visi melnādainie mani izvēlas saukt par Meg, bet baltie - par Maggie. Ir viens čalis, kurš ir visās manās klasēs izņemot dejošanu, protams (tur ir tikai meitenes). Negribēju piepūlēt smadzenes, cenšoties atcerēties viņa vārdu.

Skola kopumā ir stilīga. Daudz visādu foršu lietu. ;D Ir atsevišķs veikals, kurā var nopirkt skolas suvenīrus utt. Man ir pildspalva ar DEHS uzrakstu, bet turpmākajos plānos ir nopirkt džemperi vai kaut ko tādu. Tad jau redzēsim. Tad vēl tur ir svaru zāle puikām un trenažieru zāle meitenēm. Vispār tiešām moderna skola. It īpaši salīdzinot ar EHS :D
Un jā, EHS tiešām bija kaut kāda atpalikušo skola. Te es beidzot negribu visās stundās gulēt! Vismaz ne pagaidām.

ā, un skolas autobuss arī ir foršāks :D labi, īstenībā vienīgā atšķirība ir tā, ka šitajā ir brūni sēdekļi, bet EHS bija pelēki. Autobusa pietura ir salīdzinoši tālu no mājām, bet man patīk pastaigāties, tā ka ar to problēmu nav. No rītiem mani savāks 8:01 . Jā, 01 :D

Amm, ko vēl es gribēju pieminēt? ā, nu jā. Tagad dzīvojam pilsētā ar ironisku nosaukumu - Goodyear.
Cerams, ka tiešām būs man šeit good year, haha.
Rītdien beidzot tikšu pie dejošanas.
Līdz citai reizei! atā :)


3 komentāri:

  1. yeyy. :)
    Tieši tik garus bloga ierakstus es gaidu. ;)
    VEIKSMĪTI.

    AtbildētDzēst
  2. Drīzāk jau riepu pilsētā dzīvo.
    LTV7 caur internetu var labi redzēt?

    AtbildētDzēst
  3. Arī fakts, jā ;D
    Nop,sūdīgi.Coyotes spēli nhl.com skatījos, jo LTV7 neeenormāli bremzēja.

    AtbildētDzēst