GATAVOŠANĀS HELOVĪNIEM

Zinu, ka apsolīju piektdien uzrakstīt šeit, bet zin ko? Es meloju :)) :D Tāpēc uzrakstīšu šodien, sestdienā, kad Latvijā jau ir svētdiena.

Ceturtdien skolā, vēstures klasē, mēs "skatījāmies" filmu. Kaut kāds The Kingdom Of Heaven vai kaut kas tāds. Laikam tur bija kaut kas par Eiropu un krustnešiem/kristiešiem, nezinu īsti kā viņus sauc. Filmai īpaši nepievērsu uzmanību, jo Anthony, čalis, kurš izskatās pēc liela teddy bear, izdomāja apsēsties man blakus un uzdot 893725 jautājumus pēc kārtas. Nosmējos nenormāli.

Amm, nu ceturtdienas vakars (vecmammas apciemošana) beidzās ar bļaustīšanos un asarām, un beigās visi neapmierināti, bet priecīgi. Sīkumos neiedziļināšos, bet nu jā.. gāja traki. 

Piektdien aizgāju un pieteicos futbola komandā. Galu galā, nav taču ko zaudēt. Ja savārīšu kādus sūdus un iegāzīšu komandu, tāpat taču nākamgad braukšu prom no šejienes. Un kāda starpība, ka futbolu esmu spēlējusi tikai pagalmā ar brālēniem. Pirmdien pēc stundām jau komandas tikšanās. Nu ko, darīšu, ko spēšu. Jo ar to dejošanas "slodzi" (un neregulāro trenažieru zāles apmeklēšanu) , kas ir šeit, man pavisam noteikti nepietiek. Latvijā pēc Kaprīzes treniņiem knapi mājās varēju atvilkties + gulēju trolejbusā, stāvot kājās.

Piektdienas vakarā uz Džo mājas ballīti tā arī neaizbraucu, bet sarunājām, ka sestdien(šodien) iešu ar viņu kopā uz Halloween ballīti. Es vispār te visu laiku rakstu: Džo to un Džo šito, bet laikam tā arī neesmu uzrakstījusi kas ir Džo. Varbūt arī esmu, nezinu, bet uzrakstīšu vēlreiz. Tātad Džo ir meitene no manas vēstures klases, kuras pilnais vārds ir Jocelyn, tikai neviens viņu tā nesauc :D Vispār man sākumā nezinu kāda iemesla dēļ likās, ka viņu sauc Jacklyn nevis Jocelyn.. ;D Tāda riktīgi forša meitene ar nenormāli smieklīgiem smiekliem. Ir tā, ka līdz ko viņa sāk smieties, es smejos līdzi, kaut arī nezinu par ko viņa smejas.

Tā vietā mēs ar ģimeni piektdienas vakarā aizbraucām paēst vakariņas un pēc tam devāmies Halloween kostīmu meklējumos. Tur vienā veikalā tāda gara, gara siena ar visādām kostīmu bildēm. Vārdu sakot - izvēle milzīga. Sākot ar apkopēju un beidzot ar Betmenu un tiem čaļiem no Zvaigžņu Kariem . Man bija daudz variantu, bet beigās nonācu pie tāda, kas ir meitenīgs, bet nav, atvainojos, maucisks (tādu variantu ir diezgan grūti atrast, starp citu). Nopirku Dorotijas kleitiņu. Nu tā Dorotija no "Burvis no Oza zemes" vai kaut kā tamlīdzīgi. Un man jau patīk, ka tajam kostīmam iekšpusē uz tā mazā papīrīša ir krāsains, smuks uzraksts "California Costume" , klāt piezīmēta palma. Apakšā ar maziem burtiņiem "Made in India"

Vispār skolā piektdien visi no tā nūģu bara skolā staigāja ar uzkrāsotām melnām acīm un it kā aizšūtu muti (nu, nebija burtiski aizšūta, bet vienkārši tā uzzīmēts.. nu gan jau sapratāt) + ar zaļiem matiem... ookēēj :D

Ja godīgi, nu, es zināju, ka Amerikā svin Helovīnus, bet man nez kāpēc likās, ka tas vairāk ir tikai maziem bērniem. Bet nu galīgi nē! Populārākais jautājums "what are you gonna be for Halloween?" - reāli, visi pērk kostīmus un visi iet uz Helovīna ballītēm, un mājas ir izrotātas ar zirnekļu tīkliem un mūmijām, un ķirbjiem, protams :D Tik stilīgi. Tie laikam tādi tipiski amerikāņu svētki. Latvijā ir tikai tāda, kā mana mamma teiktu, "atraudziņa" no īstajiem Helovīniem :D

Piektdien vispār atkal baigi karsti bija ārā. Tik dīvaini īstenībā - līdz šim man Helovīnu laiks saistījās ar tumšu, aukstu, lietainu oktobra nakti, tāpēc bija tāda dīvaina sajūta - šeit šorīt no rīta pamostos - ārā neviena mākonīša, saulīte spīd :D Nu labi, šodien vēl nav Helovīni, bet nu tik un tā :D


Un es esmu sākusi progresēt - līdz šim es sapņos baigi bieži sapņos Latviju redzēju, a piektdienas naktī man bija nu tāāāds sapnis :D Laikam pirms gulētiešanas nevajag skatīties seriālus, kur ir slepkavības un kauli, un asinis, un operācijas :| :D Pamodos naktī plkst 00:00 no tā sapņa, pēc tam kādu pusstundu nevarēju aizmigt :D

Ā, un es vēl neesmu pieminējusi, ka mums skolā katrā dejošanas stundā ir "ciemiņi" - ar dauņa sindromu slimie bērni. Mums skolā ir kādi 7 tādi, un ir tik žēl uz viņiem skatīties. Viņiem ir savi atsevišķie skolotāji un telpas, un skolas autobuss. Ja ņem vērā, ka DEHS ir parasta vidusskola, tad diezgan jauki no skolas puses - pieņemt arī slimos bērnus.

Par bērniem runājot - uzminiet kurš atkal mainīja savas domas? Jap, Bria :D Ceturtdien visiem skaļi pateica, ka viņai vienalga, ko citi domā, bet abortu viņa neizdarīs. Piektdien šī tāda: ok, es tomēr izvēlos abortu.
Nezinu, vai šitas būs galējais lēmums, bet nu viņas pašas labā es ceru, ka būs. Jo ir tā, kā Mišela teica: vispirms ir jāiemācās uzņemties atbildību par sevi, un tikai tad var domāt par bērna audzināšanu. Bria pati vēl kā mazs bērns uzvedas... heh, nu tad jau redzēsim, cik reizes viņa vēl savas domas mainīs. Man jau pašai sāk palikt grūti izsekot visam, kas te notiek, tāpēc jūs lielāka daļa te vispār nesaprotat, ko es rakstu :D


Amm, tad šodien mēs vecajā mājā visu kārtojām priekš nākamās nedēļas "garage sale" - visas nevajadzīgās, bet lietojamās mantas izlikām garāžā uz pārdošanu. Tagad tās mājas garāžā tāds stilīgs veikaliņš.

++ dabūju šodien disku ar bildēm no Kalifornijas un ieliku šo to arī draugos :)


Tagad es taisos uz to Helovīnu ballīti, laikam braukšu kopā ar Džo.
Vēl bija variants braukt uz to pašu ballīti, uz kuru brauks Bria, bet man tā vieta īpaši nepatīk, tāpēc labāk izmēģināšu kaut ko jaunu.

rītdien laikam ar Bria un varbūt vēl kādu iesim pa mājām `trick or treat` .

Tad nu gan jau pirmdien uzrakstīšu vairāk par šodienas ballīti + pašiem Helovīniem. Gan jau būs bildes arī .
ātā.

4 komentāri:

  1. un kā jau man,man protams likās ,ka Džo ir puisis. :D

    AtbildētDzēst
  2. man arī likās,ka Džo ir puisis :D

    AtbildētDzēst
  3. Jā, arī man likās, ka Džo ir puisis, bet tas tā. ;D
    Un bildes no California trip ir amazing. ♥
    Gaidu bildes no HELLO VĪN.
    Veiksmi saldumu lasīšanā. ēu, a kād sjums būs joks? :D

    AtbildētDzēst
  4. nu jā, Džo ir puišu vārds, bet nu man visas iesaukas arī ir vīriešu dzimtē parasti :D

    AtbildētDzēst