STEREOTIPISKI

Visu laiku notiek tik daudz kas jauns, ka es vienmēr aizmirstu par to uzrakstīt...
Šoreiz laikam būs īss ieraksts, bet nu tas nekas.

Šodiena bija tāda pozitīva un runīga. Dejošanas klasē sapratu, ka grupu darbs šeit ir neiespējams. Laikam pateicoties Kaprīzei es samērā ātri iemācos soļus un tieši tāpēc šodien dejošanā sajutos, it kā būtu starp atpalikušajiem. Skolotāja vismaz paslavēja par to, ka es ātri varu visu uztvert. Šodien iemācījos soļus un pēc 5min jau vajadzēja uzstāties klases priekšā ar savu grupu. Laikam nopelnīju arī atzīmi... nezinu. Iemācījos formācijas dejas sākumu. Pirmdien sāksim likt vietas. Jāiemācās tā, lai nebūtu jādejo pēdējā rindā. Vēl ir atlikušas 22 dienas līdz kaut kādai priekšnesumu nedēļai.

Pēc tam otrā stunda bija Advisory, kas ir tikai piektdienās. Tā ir vienkārši kopā sanākšana un papļāpāšana. Izskatās, ka baigi forši cilvēki tur ir. Ar dažām meitenēm jau runājām, ka kādreiz vajadzētu kaut ko kopā pasākt.

Tad angļu valodā man bija jāstrādā kopā ar stulbu karsējmeiteni, bet darbs bija viegls. Pa sestdienu, svētdienu jāizlasa divas nodaļas no kaut kādas grāmatas.
Tajā pašā stundā papļāpāju ar vienu meiteni, izskatījās sakarīga. Piekritu iet ar viņu sēdēt pusdienās, jo iepriekšējā kompānija man diez ko nepatika Bet tad uzzināju, ka viņa iet skolas orķestrī. Zinat, kā parasti filmās rāda, ka tur tikai kaut kādi nūģi iet? Šeit tieši tā arī ir :D Tā meitene bija sakarīga, bet pārējie... AK DIEVS!!! :D:D Un galvenais, ka tik tipiski - ar lielām brillēm, zirga zobiem, breketēm un biksēm līdz padusēm + botas kā urlām. Nu apmēram tā. Un runā tik pārgudras lietas, ka pilnīgi nevar šeit tā uzrakstīt. Līdz šim neticēju, ka var būt kaut kas TIK nenormāli tipisks :D

Un pirms tam vēsturē it kā bija jābūt kontroldarbam, uz kuru vakar baigi mācījos (atlūzu pēc 10min) , bet man tā noveicās - kd būs otrdien! Jess!  Vēsturē pievienojos vienai grupiņai, kuri, pārmaiņas pēc, neizskatās pēc nūģiem.  Meitene, Jacklyn, bija baigajā sajūsmā un uzaicināja pie sevis uz mājām nākam trešdien, lai iepazīstinātu ar savu māsu un kaut ko tur vēl. Izrādās, viņa pagājšgad bija baigi sadraudzējusies ar vienu apmaiņas studenti no Ķīnas, bet tās ķīnietes vecāki viņai vispār nekur neļāva iet. Tāpēc Jacklyn bija šausmīgi priecīga, ka man ļauj iet gandrīz jebkur (tikai jāpasaka kur un ar ko eju) . Un tad viņai blakus sēdēja Kyle (čalis), kurš man iedeva norakstīt vēstures stundas darbu, jo es pilnīgi neko nesapratu. Viņi abi aicināja mani pievienoties viņu pusdienu bariņam, tāpēc es tagad nožēloju, ka aizgāju ar to meiteni no angļu valodas. Bet nu neko, tam būs pirmdiena un varbūt arī nākamās dienas. Izskatījās baigi draudzīga meitene.

Vispār tik dīvaini, ka EHS pat pēc viena mēneša nebija neviena tāda sakarīga cilvēka manās klasēs (nu, izņemot dažus :D) , bet DEHS jau pirmajā nedēļā man ir daudz visādu piedāvājumu un jā... forši.

Tagad beidzot jūtos tā riktīgi labi šeit. Ir ikdienas treniņi [dejošana] , nogurums, mācīšanās, mājasdarbi, iešana uz skolu arī piektdienās, vēlāk varbūt būs arī futbola treniņi. EHS bija tāda haļava, ka pilnīgi slikti metās. Tagad ir patiešām forši. Skola forša, moderna, cilvēki jauki, autobusa šoferis arī vairs nav pedofīls! 

Nu tas tā, tikai par šodienu. Gribējās kaut ko uzrakstīt.
Zinu, ka daudziem gribas garākus rakstus (it īpaši dažam labam ar niku Aprikoze) , bet nu gan jau būs. Kaut kad citreiz!

3 komentāri:

  1. Vuhū, es izceļos. =]]
    Bet ko, lai saka?! RAKSTI RAKSTIRAKSTI. :D
    Es nezinu kāpēc es tev vispār kaut ko praus un tā, kā lai pasaka - ASV ir mana sapņu zeme, sapņu valsts, mans sapnis. Un tu raksti, tik "dzīvi", ka es pilnīgi visu varu iztēloties un tā, un man tiešām ir tik ļōti milzīgs prieks par tevi, ka tev tur iet tik forši un tā. :)
    Mēs vispār neesam pazīstamas, šaubos vai kādreiz būsim, bet man patiešām ir milzīgs prieks par tevi, un paldies, ka raksti šo blogu, turklāy ar garumzīmēm un komatiem. :D
    E lasu vēlvienas meitenes blogu, bet viņa nelieto garumzīmes, kas man apgrūtina lasīšanu[;D], un turklāt tādi stūlbi burti, viss saplūst kopā. ;D
    Hā, hā, tā tāda "maza" atkāpīte.
    Lai nu, kā VEIKSMI un VEIKSMI. :)

    AtbildētDzēst
  2. RAKSTURAKSTURAKSTU :D

    paldies vēlreiz tev ^^ sasmējos par garumzīmēm & komatiem :D

    :D
    Paldies!

    AtbildētDzēst
  3. Es tagad sasmējos par tavu - RAKSTURAKSTURAKSTU. :D

    AtbildētDzēst