TANTES ZIEMASSVĒTKU DRUDZIS


Otrdiena. 26.oktobris
Bria pieņēma galējo lēmumu – neizdarīt abortu.
Tas nozīmē tikai to, ka šis gads būs traks. Nekad neesmu dzīvojusi vienā mājā ar grūtnieci + pie tam tādu, kāda ir Bria. Izvēlīga, uzpūtīga, reizēm smieklīga + ar nenormālām garastāvokļa maiņām. It sevišķi, ja kaut kas nenotiek viņai pa prātam.

Otrdien atnācu mājās, Bria un Bens sēdēja katrs savā dīvānā. Mišela jau teica, ka tagad gan jau būs ‘saspīlēta gaisotne’ mājās. Benu vakarā aizvedām uz viņa mājām.
Tad jau laikam būšu tante. ;D
Vienā vakarā kaut kad gājām uz veikalu, un pirmais, ko ieraudzīju – Ziemassvētku rotājumi! Visur!!! Mišela un Bria jau sāka runāt, ka zina, ko dāvinās man Ziemassvētkos, un Bria zina, ko dāvinās Mišelai... UN MAN IESTĀJĀS PANIKA! Jo reāli man nav ne mazākās nojausmas, ko viņām dāvināt!!! Zinu, ka Mišelai patīk lasīt grāmatas un Briai patīk visi tie vīraka kūpināmie kociņi, Bob Marley, visādas tādas stilīgas lietiņas, bet es nemūžam nevarētu notrāpīt viņām tādu foršu dāvanu! Bāc, es esmu izmisumā! :D

Ā, un vēl lieta, ko nekad neesmu pieminējusi, bet šeit nedēļas visos kalendāros sākas ar svētdienu. Tas man visu laiku jauc prātu, kad skatos kalendārā. ;D

Otrdien skolā sapratu, ka baumas šeit izplatās ātrāk nekā 64ajā :D reāli pirmdien pie pusdienu galda ar Džo, Ešliju (Džo māsu), viņu abu brālēnu un Kyle kaut ko rēcām par to, ka Kyle visu laiku pīpē zāli (kas nav patiesība, tas bija vienkārši tāds prikols)... Šodien visa skola par to runāja, jo blakus galdiņš pusdienās to bija izdzirdējis un pieņēmis par patiesību! wtf ? :D Un šodien tas pats galdiņš nosprieda, ka es esmu Kyle māsa :D un galvenais, ka viņi to visu tiešām domā nopietni un nevienam prātā neienāk kādreiz aiziet un noskaidrot patiesību. Ak, šausmas :D

Amm, jā, un tad no rīta autobusa pieturā pļāpāju ar vienu meiteni. Nolikām CCHS futbola komandu :D

Mūsu skolai vispār ir baigi laba futbola (amerikāņu) komanda. Visus normāli sakauj. Bet tagad laikam sezona ir gandrīz beigusies. Laikam. Es nesaprotu, kad viņiem sākas un kad beidzas tās sezonas. Zinu tikai, ka 1.novembrī sākas meiteņu soccer sezona.

Dejošanā esmu iemācījusies visu deju, otrdien sākām likt vietas. Es ATKAL esmu labajā malā!!! Visās formācijās (Latvijā) es esmu bijusi labajā malā. Kas par sviestu? Un dejojam pie Miley Cyrus – Can’t Be Tamed dziesmas. MILEY CYRUS!!!! fuj, fuj, fuj, fujfujujujjujj. Un jā, tā deja ir stīva un garlaicīga. Ja es būtu skatītājs, tad priekšnesuma laikā aizmigtu. Bet nu tad jau redzēsim. Varbūt beigās kaut kas smuks sanāks.
Grupu dejās mācīju savām meitenēm dažus soļus.

Angļu valodā mums ir pilnīgi bezjēdzīgas lietas katru stundu jādara. Mājās lasām katru dienu pa 2-3 nodaļām no grāmatas A Lesson Before Dying.
Vēsturē atkal NEBIJA kontroldarbs! Pateicoties tam, ka Kyle atņēma vēstures skolotājam kontroldarbu lapas un tad skolotājs meta monētu, un mums palaimējās – kontroldarbs nebija :D Atkal kādiem 4 cilvēkiem rādīju kartē, kur ir Latvija. Pēc tam man latviski vajadzēja tulkot „I like dogs” kādas 4865 reizes un tad es smējos pilnā rīklē, kā viņi to atkārtoja :D Vispār pēdējo pusstundu tajā stundā baigi nosmējos.

Par pusdienu piedzīvojumiem jau pastāstīju, tātad vēl atliek pastāstīt par matemātikas stundu, kas bija pilnīgi pretēja vēsturei. Sākumā jau likās, ka skolotājs tā dīvaini uzvedas, klasē vispār baigais juceklis un skaļums bija... Un stundas beigās skolotājs pastāstīja, kas par vainu. Iepriekšējā dienā nomiris viņa labākais draugs – vienkārši nokrītot pa trepēm. Un tad viņš sāka atvainoties, ka šodien nav bijis labs skolotājs utt, un galvenais, ka lielākā daļa klases vienkārši kaut ko savā starpā runājās vai gulēja... Es zinu, ka Latvijā šitādā situācijā klasē būtu absolūts klusums. Tāpēc atkal amerikāņu skolēni pabojāja savu jau tā ne īpaši labo priekšstatu.
Vispār ir dīvaini, ka cilvēki tik vienkārši nomirst. Kāpjot ārā no dušas, nokrītot pa kāpnēm.. drausmas.

Trešdiena. 27.oktobris

Vēsturē beidzot bija kontroldarbs. Stundas bija savādākā kārtībā AIMS testu dēļ. Dejošanā sākām likt vietas. Es esmu 2.rindā no 5, tā ka nav nemaz tik slikti, ja ņem vērā, ka pirmajā rindā ir meitenes, kuras var kājas aizlikt aiz galvas utt :D

Vispār dejošanā nākam trešdien ir tāda kā dejotāju atlase priekš decembra koncerta. Sāku nopietni apdomāt iespēju aiziet... nu nez :D gan jau beigās noraustīšos un nekur neaiziešu.

Amm, ceturtdiena (šodiena) baigi ātri pagāja. Dejošanā pilnīgi neko nedarījām, matemātikā bija kontroldarbs. Es tāda pildu, pildu, nonāku pie pēdējā jautājuma, un skolotājs tāds pasaka: nu labi, jums ir vēl 1h laika, lai pabeigtu kontroldarbu. Tad nu es tur sēdēju un kādas 10 reizes pārbaudīju katru piemēru :D

Tagad ar visu to Brias grūtniecību ir tāds bardaks mājās... galīgi nejūtos labi. Es varu tikai nojaust, cik daudz stresa ir Mišelai, ja jau man nav diez ko labi. Bria tagad priecājas, ka varēs dabūt ārsta zīmi, lai skolā stundu laikā varētu iet uz tualeti tik bieži, cik grib. Nu jā, kas gan ir bērns uz visu mūžu salīdzinājumā ar neierobežotu čurāšanu.

Principā man tagad ir no daudziem cilvēkiem visādi piedāvājumi kaut kur kopā aiziet utt, bet Mišelai pirms tam ir jāsatiek tā bērna vecāki, un man negribas viņai uzkraut vēl vairāk darāmā, tāpēc līdz šim esmu pateikusi tikai par Džo piedāvājumu 5dienas vakaram un Mirjam Helovīnu ballīti. Bet nu izskatās, ka ar 5dienu (rītdienu) nekas neiznāks, jo Džo vecāki mājās būs vēlu vakarā tikai... nu jā, un ar tiem Helovīniem arī vēl neko nezinu. Plānu jau daudz, bet tagad pat neko negribas vairs darīt.
Kaut kāda sajūta, ka esmu nepareizajā laikā un nepareizajā vietā. Briai viss tagad tiek izdabāts, jo grūtniece taču. Bāc, ceru, ka drīz šitas sviests beigsies un viss atkal ieies normālā ikdienas ritmā.

Tagad tūlīt brauksim pie Mišelas mammas uz mājām, uz vakariņām. Būs lielā, oficiālā grūtniecības paziņošana. Šausmīgi negribu.

Šodien aizgāju uz skolas front office parunāt par futbola treniņiem. Šie paziņo, ka 100$ jāmaksā, pie tam PIRMS treniņu sākuma. Kaut kāds murgs. Tagad sāku apšaubīt to domu iet uz futbolu. Daudzi saka, ka tajā komandā ir baigie bagātnieku bērneļi, kas man nozīmē tikai vienu === NĀVE! :D Ja ir kaut kas, ko es nevaru ciest, tad tie ir amerikāņu bagātnieki. Latvijā tas kaut kā nebija tik izteikti, vismaz ne manu vienaudžu vidū. Bet šeit ir tā ka viņi to vien zina, kā lielīties par savu 7 guļamistabu māju ar milzīgo baseinu, 5 telefoniem un 54943 ipodiem.

Labi, tagad brauksim pie laimīgās vecvecmāmiņas, kas gan jau būs tādā šokā... huuhhh. Rītdien gan jau vēl kaut ko uzrakstīšu. Pagaidām čau` :)

6 komentāri:

  1. Viņiem tas tā normāli-16 gados bērns?;o

    AtbildētDzēst
  2. Nav normāli - tāpēc jau visi jūk prātā, izņemot Bria ;D

    AtbildētDzēst
  3. āhā, nezinu, amn liekas, ka tev vajadzētu iet futbolā, bet tas ir diezgan padārgi, jālemj tev pašai. :)
    VEIKSMīti. :)

    AtbildētDzēst
  4. A,kā sanāks,kad bērns dzims,tu vel būsi tur?

    AtbildētDzēst
  5. vai tad nav normāli? kaut arī prāta ziņā amerikāņi atpaliek, bērnu ziņā viņi ir priekšā ;D

    vismaz mtv 16 and pregnant skatoties, tā liekas ^^

    AtbildētDzēst
  6. Jaap, būšu vēl šeit, kad bērns piedzims.

    amm nu MTV jau rāda tikai tādus labos piemērus. ;D reālajā dzīvē jau ne vienmēr viss tā forši izdodas. ;D piemēram, šajā gadījumā ir tā, ka Bria pati vēl uzvedas kā mazs bērns... nu jā..

    AtbildētDzēst