PAŠTAISĪTIE ČĪZBURGERI

  Visu pirmdienu pavadīju mājās. Uz skolu nebija jāiet, tāpēc pa dienu sēdēju internetā un sačatoju ar daudziem, kuriem sen nebiju runājusi. Sakārtoju savu istabu, izņēmu vistas no saldētavas, iznesu miskastes un ēdu, ēdu, ēdu. Tas tāds slikts ieradums – kad nav ko darīt, tad jāēd. Sagaidīju Mišelu un Briu no darba/skolas un tad braucām iepirkt visādas mērcītes, hamburgeru maizi, sieru utt. Ap 6 p.m. atbrauca Brias tētis, kura vārdu es jau aizmirsu, un jau kaut kad iepriekš pieminētā `black grandma` - viņi abi ir afroamerikāņi.
  Vispār tā diena ieiet vēsturē kā diena, kad es pirmo reizi Amerikā izsmējos tā līdz asarām. Bet nu jā, Brias tētis uztaisīja grilētas vistiņas (ļoti garšīgi) un sataisīja čīzburgerus. Nekad nebiju ēdusi mājās taisītus čīzburgerus! Šitie bija daudz labāki nekā Mc Donaldā. Vispār pirms viņa atbraukšanas Bria un Mišela viņu nenormāli aprunāja un teica man, ka pēc tam man vajadzēs viņām pateikt, ko es par viņu domāju, jo viņām viņš nenormāli krīt uz nerviem. Es nezinu, man viņš likās tiiik nenormāli pozitīvs cilvēks. Laikam man ir savādāka domāšana nekā Briai un Mišelai vai arī vienkārši sanāk saprasties ar dīvaini smieklīgiem cilvēkiem.
  Kad black grandma un Brias tētis aizbrauca, bija jau pārāk vēls, lai brauktu uz trenažieru zāli, tāpēc tā vietā aizbraucām uz Jack In The Box – kārtējo fast food, kur es paņēmu kaut ko dīvainu un es pat nevaru izskaidrot, kas tas bija. Tā kā šķidrs saldējums ar šokolādes gabaliņiem, pa virsu putukrējums un ķirsītis. Tas viss ir jāsūc caur salmiņu (izņemot ķirsi) . Bija tiešām ļooooti garšīgi, bet pēc tam man likās, ka pārsprāgšu. Biju tāā pārēdusies + tā saldējumveidīgā ēdiena saldo pēcgaršu nevarēju ilgi dabūt no mutes ārā – pat pēc 2x zobu mazgāšanas un nezin cik litru ūdens izdzeršanas.
  Bet toties tagad es saprotu, kāpēc tik daudzi amerikāņi ir resni. Ne tāpēc, ka viņi būtu pārāk slinki, lai pieceltu savas pakaļas no dīvāna un izietu ārā paskriet, bet gan tāpēc, ka viss ēdiens te ir tik sasodīti garšīgs! Līdz šim neesmu ēdusi neko tādu, kas man negaršotu, izņemot skolas pusdienas pirmajā dienā, bet to es neēdu – tikai paskatījos un sapratu, ka labāk nevajag pat mēģināt.


  Pāris lietas, ko ievēroju – manā tualetē ir pods, uz kura vāka ir rakstīts Church (baznīca). Hmm. labs podu ražotāju firmas nosaukums.
  Matemātikas klasē mums ir tā, ka tas kabinets ir diviem skolotājiem, un, kamēr mums notiek stunda, tikmēr tas otrs skolotājs parasti vienkārši sēž pie sava galda un dara savus darbus. Viss jau būtu kārtībā, ja vien viņš visu laiku nerunātu ar sevi. Pie tam ļoti skaļā balsī... No vienas puses smieklīgi, bet no otras - man matemātikas stunda nav gluži labākais laiks, lai klausītos skaļi izteiktas domas no „Mr.O” – tā viņš liek sevi saukt.
  Šodien matemātikas stundā daudzi gulēja, un matemātikas skolotāja pateica Mr.O, lai viņš viņus pamodina... Viņš ātri izrāva no sava skapīša milzīgu ūdenspistoli un bļaudams skrēja virsū tiem, kas gulēja. Diemžēl pistolē nebija ūdens.
  Matemātikā mums vienmēr katru stundu izsniedz kalkulatorus. Tas laikam ir iemesls, kāpēc retais māk galvā izrēķināt, cik ir 13 mīnus 8.

  Mana šodienas nodarbe stundās bija Prāta Vētras dziesmu vārdu pierakstīšana, jo nez kāpēc man visu laiku visas dziesmas pēc kārtas skanēja galvā + nebija citu ko darīt.
  Pēdējā laikā pusdienas skolā ir atkal palikušas pretīgas, tāpēc katru dienu paņemu tikai sviestmaizi + augļus + dzērienu (tur ir tā, ka var izvēlēties – vai nu ņem silto ēdienu vai arī sviestmaizi.. lai gan principā var arī nošmaukties un paņemt abus)
  Angļu valodas klasē jau esmu pieradusi, ka katru dienu skaļi jālasa klases priekšā. Krīt uz nerviem, bet ko lai dara! Sapratu, ka lielai daļai vietējo skolēnu ir diezgan sekla domāšana. Viņi tiešām neiebrauc, ka ir stāsti, kuriem ir arī kāda dziļāka doma.
  Un man kādreiz vajadzētu uzfilmēt to vēstures skolotāju... Viņš ir tik unikāls. Žēl, ka te ir pārāk lēns internets, lai augšuplādētu kādu video un arī skolā kameras ienest nedrīkst. Jums vienkārši vajadzētu redzēt viņa uzvedību stundās un dzirdēt balsi. Tas ir kaut kas tāds, ko nevar izstāstīt.
  Neticās, ka augusts jau cauri! Laiks tiešām nenormālā ātrumā skrien uz priekšu.
  Nevaru sagaidīt, kad septembra 20-tajos datumos brauksim uz Grand Canyon! Un tad vēl es nevaru sagaidīt, kad februārī brauksim uz Las Vegasu.
  Tad nu veiksmi visiem jaunajā mācību gadā - tiem, kuriem jāmācās. Pārējiem - vienkārši veiksmi!  Atā.

3 komentāri:

  1. Visem pohas,ka neviens neraksta. :D
    A viņiem ASV svin takā pirmo skolas dienu nu takā mums 1.septembri?jeb uzreiz atnāk trennušķās un sak mācities? ;D

    AtbildētDzēst
  2. :D
    īsti nezinu, jo uz skolu sāku nākt ar 1 nedēļas nokavēšanos, bet man šķiet, ka viņiem tā ir vienkārši parasta diena. Nekādi svētki nav ;D

    AtbildētDzēst
  3. tev arī vieksmi novēlu.
    Ko darīsiet LasVegasā? ;D Tak ne jau pa spēļui zālēm staigāsiet, ko? :D

    VEIKSMĪTI.

    AtbildētDzēst