STATISTIKA

  Tikko pamanīju, ka blogger'am parādījusies jauna opcija - statistika. Agrāk nebija. Tik interesanti īstenībā. Secinājumi ir tādi, ka manu blogu pārsvarā lasa cilvēki no Latvijas (wow, ne?) , otrajā vietā ir ASV. Un tad ir vēl dažas valstis, kur ir daudz latviešu, bet mani nedaudz pārsteidza tas, ka manu blogu ir skatījušies arī cilvēki no Indijas, Saūda Arābijas un Ķīnas.
Cilvēki manā blogā pārsvarā ir nokļuvuši caur draugiem.lv/twitter.com vai google.com un ir viens cilvēks, kurš atradis šo blogu, googlē ierakstot atslēgvārdus "futbola zeķes" oh, well :D
Ir interesanti papētīt.

  Principā nekas cits sakāms man nav. Varu ātri pastāstīt par šodienu skolā... Angļu valodas stundas man krīt uz nerviem joprojām un tas čalis, kurš pēc bruņurupuča izskatās, patiesībā ir pat diezgan jauks, bet es viņu tik un tā nedaudz ienīstu, jo viņš joprojām katru dienu liek man skaļi lasīt to nolādētu Odiseju.
  Vēsturē bija kontroldarbs par Auksto karu. Sāku jau stresot, ka neko nezinu, bet tad skolotājs saka "tātad šodien mums ir ļoti nopietns tests. paņemiet grāmatas un sāciet strādāt" ... ook. nopietns tests. 10 jautājumi, katram 4 atbildes un jāizvēlas viena pareizā. Un var izmantot grāmatu. Nē nu tiešām, šitik nopietns tests nekad nav bijis.

  Pusdienas beidzot ņēmu no mājām, jo izdomāju, ka sākšu ietaupīt naudu. Tās skolas pusdienas nav 2.50$ vērtas. Nedēļā sanāk 10$ ietaupīt - nav nemaz tik slikti.
 Apsveru domu pievienoties futbola (ne-amerikāņu) komandai, ja vien no Mirjam būs labas atsauksmes, jo viņai šodien tur ir pirmais treniņš. Un nē, tā nav skolas komanda. Kaut kas ārpus skolas.

  Matemātikā man ir jātaisa projekts par kaut kādu matemātiķi. Skolā man iedeva info par kaut kādu Nikolaju Lobačevski, tā ka varēšu šodien taisīt plakātu, jo rītdien jau jābūt gatavam. 

  Ar katru dienu arvien vairāk gribu mainīt skolas, tā ka ceru, ka viss izdosies. + vēl neeeenormāli gaidu braucienu uz Kaliforniju! Atkal būs 200 bildes, no kurām publicēšu 8. Īsti gan nezinu, uz cik ilgu laiku brauksim tur. Laikam 4 vai 5 dienas. 

Nebija ko teikt, bet atkal tik daudz ko uzrakstīju.

8 komentāri:

  1. Luuudzu, luudzu ieliec vairaak bildes no Kalifornijas. Miilu to shtatu un gribu redzeet vairaak. Six Flags - itkaa esot lielaakais atrakciju parks pasaulee. :)

    Turies!

    AtbildētDzēst
  2. Sveika.
    Ieraksti,lūdzu, kaut ko par cenām. Piemēram, cik maksā kino biļetes, cik grāmatas, cik saldējums. Ļoti interesē.

    Lasu Tavu blogu ar aizrautību.

    AtbildētDzēst
  3. Mēs Kalifornijā būsim laikam tikai 3 dienas, tā ka pašu galveno gan jau neredzēšu ;D Bet būs bildes, apsolu.
    Six Falgs, man liekas, ir vairākos štatos... nu jā, liels diezgan viņš ir ;D
    Turos :)


    Amm, kino biļetes ir laikam 8$ (precīzi nezinu, jo pati nekad neesmu maksājusi), grāmatas ir apmēram tādās pašās cenās kā LV, bet ar saldējumu te ir tā, ka viss pārdodas kastēs. Nav, piemēram, tā kā mums - viens saldējums uz kociņa, kuru var atsevišķi nopirkt. Ir vai nu kādi 15 saldējumi vienā kastē vai arī vienkārši kaste ar saldējumu (nu tā, ka ēd ar karoti ;D) - ceru, ka var saprast.. :D

    AtbildētDzēst
  4. Medžij - tu saliksi visas 200 bildes, OBLIG:ATI! :D
    VEIKSMĪTĪ ;**

    AtbildētDzēst
  5. Njā,tas atrakciju parks izskatās iespaidīgi! :) Kad parunāsim pa skype,a? :D

    AtbildētDzēst
  6. :D hahah, nu tad jau redzēs :D
    PALDIES! (sun)


    Agni, amm, nezinu, ja tikšu pie datora, tad moš rītdien (5dien) ? ja nē, tad es nezinu :D

    AtbildētDzēst
  7. es arī braucu uz Ameriku 2011 gadā, un katru reizi kad man uznāk saubas par visu shito gjeelu tad es palasu tavu blogu un nevaru nociesties ātrāk tikt štatos. ;d

    man ir jautajums kurā klasē rēķinot kā latvijā tu ej?>>?

    AtbildētDzēst
  8. man tieši tas pats bija, kad pagājšgad lasīju vienas citas meitenes blogu ;DD

    eju 10.klasē. :)

    AtbildētDzēst