CETURTDIENA

  Šorīt piedzīvoju šoku, kad izgāju ārā no mājas (no rīta) un ārā bija vēsāks nekā mājā! Varētu būt kādi 23 grādi. Tik ideāli! Bet skolā pusdienu pārtraukumā, kad sēdējām ārā, atkal bija nenormāli karsti. Skolā visi runāja par to, ka neparasti auksts priekš septembra sākuma šorīt bija.

  Visu laiku aizmirstu šeit pierakstīt, ka stundās šeit drīkst ēst. Ļoti liela daļa skolēnu (un ne tikai skolēnu) šeit ēd tādus "flaming" Cheetos (nenormāli asi un tiešām - uguņojoši) Vispār te ir ļoti populāri visādi asie ēdieni.

  Esmu iemācījusies daudz visādus vārdus un izteicienus šeit. Pagaidām mīļākais ir "I'm boxed in" , kas nozīmē "esmu iesprostots / netieku ārā ".

 Aizvakar bijām manikīra salonā, kur mani, Mišelu un Bria kārtīgi apstrādāja. Pirmo reizi mūžā dzīvajā dzirdēju vjetnamiešu valodu. Izklausās nenormāli smieklīgi.

  UN jau divas dienas pēc kārtas mums ir mājasdarbi! Vēsturē vakar bija jāiesāk projekts. Mana tēma bija "The Second Front" - par Vāciju. Mr.K iedeva man 7 lapas ar tekstu par to tēmu, un man no tā bija jāuztaisa it kā PowerPoint prezentācija, bet nevis datorā, bet gan uz vienkāršām papīra lapām. Reāli vakar 3 stundas sēdēju pie Tildes vārdnīcas un tulkoju tās lapas, jo tās bija kopijas no koledžas līmeņa grāmatas. Vēsture angļu valodā koledžas līmenī = jauki! Bet visu izdarīju, un šodien skolā man lika to pabeigt kopā ar vienu meiteni, kas vakar nebija skolā. Visu stundu nopļāpājām. Secināju, ka amerikāņu skolu sistēma ir baigais sviests. Viņai drīz būs 18 gadi, bet viņai vajadzētu būt Freshman (9.klase) , BET viņai šogad ir izlaidums. Tāpēc, lai sakrātu visus vajadzīgos 'credits' (lai varētu šogad pabeigt skolu), viņai ir jābūt skolā no 8 rītā līdz 6 vakarā .. murgs!


  Šovakar es iešu uz savu pirmo (un varbūt pēdējo) deju nodarbību vienā citā deju studijā. Kāpēc es saku, ka varbūt pēdējo? Jo es tur biju vakar un izskatās, ka tur ir tikai kādi 12-gadīgi bērni. Principā jau mums teica, ka tur ir arī mana vecuma cilvēki, bet vakar nevienu neredzēju. Ceru, ka būs ok.

Tagad priekšā atkal 3 brīvdienas.


2 komentāri:

  1. Prieks, prieks man par tevi! :)
    Turies un VEIKSMI! Tev vēl noder tā veiksme?
    gribēju tev pajautāt
    kāds ir tavs mīļākais saldums ASV?
    un kāds bija LV?
    un to pašu par dzērieniem, kaut kas vispār ir tā mainījies, vai kōla LV un kōla ASV? :)

    AtbildētDzēst
  2. veiksme vienmēr noder! paldies :)

    mīļākais saldums? amm, es kaut kad rakstīju par tādu saldējumveidīgo lietiņu no Jack In The Box... tā laikam ir līdz šim mīļākā :D

    Latvijā laikam tāda viena mīļākā nebija... vienīgi varbūt tās mazās Tutti Frutti končiņas :D

    par dzērieniem - principā nekas nav mainījies, tikai šeit es biežāk dzeru Dr.Pepper uun viņiem te ir tāds kā Sprite, tikai saucas Sierra Mist. ;D :)

    AtbildētDzēst