PAZUDUŠIE AUTOBUSI

  Hey.
  Atskaitīšos par šo nedēļu. Pirmdien un otrdien es sēdēju mājās, jo laikam kanjonā nedaudz pārcepos.
Bet trešdien jau viss bija kārtībā, un 7:30 es staaveeju +40 grādu karstumā un gaidīju skolas autobusu... kurš tā arī neatnāca. Zvanīju uzreiz Mišelai un izklāstīju savu problēmu. Beigu beigās man atbrauca pakaļ 9:05. Un turpmāk mani vairs nesavāks mājas priekšā, bet gan uz vienas no galvenajām Avondale ielām - Van Buren. Tas ir veselu 2 minūšu gājiena attālumā no mājām.

  Pirmā stunda - angļu valoda. Ienāku klasē, un Mrs.Barajas uzreiz lec kājās un bļauj "MEG!!!! WE MISSED YOU!!"

  Pusdienās sēdējām pie cita galdiņa, sapazinos ar vienu meiteni, kura, izrādās, ir manā angļu valodas klasē, bet es to 5 nedēļu laikā nebiju pamanījusi.

  Taivānietis Jang vairs neiet mūsu skolā. Šis pārvācies uz Fīniksu.

  Šodiena (ceturtdiena) bija neeeenormāli forša. Pusdienās knapi paspēju apēst savu picas un arbūza šķēli, jo visu laiku runāju ar Melissu. Daniels vispār ir kaut kur pazudis, neesmu viņu jau nedēļu redzējusi.
  Mums ir jauns vēstures skolotājs - Mr.Rodriguez .. baac, baigi pietrūkst Mr.K. Pie viņa vismaz bija interesantas stundas. Tagad mums ir tikai jālasa grāmata un ik pēc dažām lappusēm jāatbild uz jautājumiem, turklāt viņš runā ar tik sarežģītiem vārdiem, ka es neko nesaprotu. 

  Bet nu vienalga... vairs tikai 2 vai 3 nedēļas atlikušas šajā blokā. Tad nedēļa no 11. līdz 17. oktobrim ir rudens brīvlaiks. (man tas prasīja veselu minūti, lai atcerētos, kā ir "rudens brīvlaiks" - visu laiku gribēju rakstīt "pusdienu pārtraukums":D). Pēc tam būs nākamais bloks, kurā būs citas stundas. Nevaru sagaidīt. Gribu tikt fotogrāfēšanas vai web dizaina, vai fotošopa klasē, bet tas nav īsti no manis atkarīgs. 

  Esmu sapratusi, ka vēstures klasē es esmu vienīgā sophomore (10.klase) - pārējie ir vecāki. Tas pats arī matemātikā. Angļu valodā gan ir 2 freshmeni (9.klase), bet lielākā daļa arī ir vecāki par mani

  Vēl lieta, ko aizmirstu pieminēt - šeit visi visu raksta uz līniju papīra - arī matemātikā (izņemot grafikus), un parasti viss tiek rakstīts ar zīmuli. Retais te izmanto pildspalvas. Neatceros, vai esmu to teikusi, bet stundās drīkst ēst un visiem parasti stāv kaut kāds ēdiens uz galdiem stundu laikā.

  Šodien matemātikā mums fonā skanēja kaut kāds klasiskās mūzikas radio, jo Mrs.Harrell tā gribējās. Tā nu mēs tur sēdējām un mācījāmies jauno vielu par Symmetry and coordinate graph. Tad pēkšņi sāka zvanīt telefons (te telefons ir katrā kabinetā), Mrs.Harrell pacēla un teica, ka man jāiet uz Front Office (mācību daļa vai kas tamlīdzīgs)... uz turieni parasti sūta visus, kas savārījuši kādus sūdus. Bet mani gribēja redzēt Mrs.Austin un uzminiet, ko viņa man iedeva? Skolas avīzi Estrell Times, kurā par mani ir veseli pieci teikumi! :D

" Megija Grauzina is also 16, but she is from Latvia. She likes to hang out with friends, spend time on the beach, dance, and watch hockey games. The difference between America and Latvia, according to Megija, is the weather and the school system. "Estrella would be very easy if English was my native language," she said. Although she misses her friends and school, she is looking forward to making American friends"

  HELL YEAH, es esmu slavena!
Bet nu jā, nemaz nebiju iedomājusies, ka viena aptauja, kuru es aizpildīju pirms kādām divām nedēļām, bija priekš skolas avīzes.

  Mūsu skolai kaut kur pazuduši 2 no 4 autobusiem. Tāpēc Rafaelle tagad arī ir manā skolas autobusā - varam visi kopā tusēt. Vēl ir viens čalis, kuru es katru dienu satieku tikai autobusā, baigi runīgs. 

  Kopumā man joprojām iet sasodīti forši. Šorīt no rīta atkal bija samērā vēss, bet mākoņus tāpat neesmu redzējusi kādas divas nedēļas. Pēdējās divas dienas, kad izkāpju no autobusa, tās 2 minūtes, kas jāiet ar kājām, es vienkārši eju un smaidu kā tāda muļķe. Vienkārši ļoti labs garastāvoklis :)

  Ik pa laikam atceros to, kā, braucot uz Grand Canyon, Tanjas businjā mēs pilnā rīklē dziedājām O-Zone - Dragostea Din Tei, kaut arī neviens nezin īsti tos vārdus :D Jā, bija jautri.

  Rītdien (piektdien) iesim uz CCHS (Brias skolas) futbola spēli atkal. Lai gan rītdien ir arī EHS Homecoming spēle, bet to es, kā vienmēr, pārāk vēlu uzzināju - kad biju jau pateikusi Mišelai, ka iešu ar viņiem uz CCHS.

  Vispār man te ļoti daudz kas notiek, bet man tiešām ir slinkums visu sīkumos aprakstīt...Es atvainojos. Līdz citai reizei :)

3 komentāri:

  1. kruti :) viss izklausās tik interesants un aizraujošs!

    AtbildētDzēst
  2. Forši, ka tev tur forši iet! ;))
    Un tici ,man tu tgd negribētu Latvijas bargo aukstumu, brr. Un zimeā solā -40C tā, kā es tavā vietā būtu ūber laimīga! =]

    AtbildētDzēst
  3. jā, tas gan - Latvijas aukstums & lietus man galīgi nepietrūkst! :D
    esmu jau laimīga, bet tā kā es esmu no cilvēkiem, kuriem karstumā sāk sāpēt galva, tad nu nav diez ko forši :D

    AtbildētDzēst