DRĀMAS KARALIENE

  Otrdiena tāda interesanta sanāca. Lielākā jautrība, kā vienmēr, bija vēstures klasē. Sākās viss ar to, ka viens čalis ieraudzīja, ka klasē ienāk meitene, kas ir stāvoklī, un sāka dziedāt „pregnant woman walking down the street” (ar "pretty woman" melodiju). Stundā mācījāmies (cik nu mācījāmies) par Otrā Pasaules kara beigām un par Ziemas karu (laikam tā viņš saucās). Es gandrīz sāku skaļi smieties, kad Mr.K izrunāja vārdus „Staļins” un „Hruščovs” ... Tie, kas ir redzējuši to video, kā amerikāņi komentē kaut kuru Dinamo Rīga spēli, tie sapratīs, par ko es runāju. Nu to, kur Ņiživiju izrunā kā Ņišpiš. Jā, un Staļinu un Hruščovu Mr.K izrunāja tā diezgan dīvaini.
  Uzzināju, ka 40-ajos gados vārds GAY nozīmēja HAPPY.
  Tajā pašā stundā vēl runājām par Hirosimu un Nagasaki (par atombumbām) + Mr.K rādīja bildes... es tur gandrīz apraudājos, bet lielākā daļa no skolēniem skaļi smējās par bildēm, kur māte ar mazu zīdaini ir sadeguši un vienkārši salipuši kopā. Tajā brīdī gribējās visiem sadot pa purnu. Reāli tajā brīdī, kad visi smējās par bildēm, man bija asaras acīs un es saskatījos ar vienīgo čali, kas nesmējās (tas pats, kas dziedāja pregnant woman dziesmiņu) un apmainījāmies ar "viņi ir tādi idioti" skatieniem. Bet, ja neskaita to, tad diena bija samērā izdevusies.

  Angļu valodu es ienīstu ar katru dienu vairāk, jo mēs katru dienu tagad lasīsim to nolādēto Odiseju, no kura es neko nesajēdzu. + skolotāja jau skolas gada sākumā izvēlējās vienu čali, kurš it kā vada to lasīšanas stundu. Tas ir – viņš izvēlas katru nākamo, kuram jālasa. Viņš KATRU dienu izsauc mani. Odiseju angliski visas klases priekšā pilnā balsī NAV viegli lasīt. Tas čalis reāli pēc bruņurupuča izskatās, bet tas tā. Es jau ar visiem  pa draudzīgo.

  Beidzot iemācījos tā taivānieša vārdu. Tas ir JANG. Līdz šim man likās, ka tas ir Jeņ, bet nu tāpat mēs viņu par Bang saucam.
 Ā, un man tikai nesen pieleca, ko angliski nozīmē Nazi party. Visu laiku vēsturē to pieminējām, un es tikai tagad apjēdzu, ka tā nav kaut kāda nažu ballīte, bet gan nacisti. Savā veidā es ar katru dienu palieku arvien gudrāka šeit. :D Vispār man tāda nojauta, ka drīz palikšu arī iedomīga, jo katru dienu mani vienkārši apber ar visādiem komplimentiem skolā. Tad man smukas acis, tad brīnišķīga āda, tad es smuki izskatos, tad man forša soma, tad piemīlīgs akcents blā blā blā.


  Vēl lieta, kas Latvijā nebija - ļooooti daudzi man ir jautājuši, vai es nēsāju kontaktlēcas. Jo, kā jau kaut kad minēju, zilas krāsas acis te ir apmēram tāds pats retums kā normāls asfalts Purvciema pagalmos.

  Nu jā, pēc skolas apskatījām vēl 5 mājas un laikam beidzot ir izvēlēta tā, kurā toč toč ievāksimies. Man jau neeeeenormāli patīk. Un te pagalmā ir mazs zāles pleķītis, yeee! 

  Bria un Bens izšķīrās ceturto reizi nedēļas laikā. Bens izšķaidīja savu telefonu, kas vispār piederēja Mišelai. Normāla drāma bija un kārtīgs lamuvārdu lietus arī. Viss beidzās ar to, ka Bens tika izmests uz ielas un aizcirstas durvis. Es ceru, ka viņa mamma tiešām atbrauca un savāca viņu, jo viņš pazuda kaut kur.
  Šodiena (trešdiena) tāda garlaicīga. Mr.K paziņoja, ka ar nākamo nedēļu mums viņš vairs nemācīs vēsturi. Viņa vietā būs kaut kāds meksikānis! STUUULBIIIII. Vienīgais normālais skolotājs un tas pats vairs nemācīs! Varu saderēt, ka meksikānis nebļaustīsies un neārdīsies kā Mr.K. Žēl!

  Es visu laiku aizmirstu pastāstīt, kā man gāja pirmajā deju nodarbībā tajā otrajā vietā (saucās Take Five Dance Academy) ... tad nu jā - gāja ideāli, un trenere mani slavēja visu laiku. Treniņa beigās viņa izveidoja savu TOP 5 ar labākajiem dejotājiem. Biju viena no viņiem, yess. Bet tā studija tomēr ir pārāk dārga. 54$ mēnesī, un tikai 1 treniņš nedēļā. Šitas neies krastā, ja vien es neatradīšu kādu darbu šeit. 
  
  Vispār nevaru sagaidīt, kad pārvāksimies uz jauno māju, jo tā māja ir tālāk no skolas, kas nozīmē, ka skolas autobuss no rīta nebūs tik pārpildīts, kad es iekāpšu. Jo tagad ir tā, ka esmu viena no pēdējām, kuru savāc, tāpēc ir grūti atrast kādu brīvu vietu. Šorīt no rīta pēdējā brīvā vieta bija blakus kaulainam emo ar rūtainām biksēm. 

  Bella (mūsu suns) šodien 2 reizes izvēmās. Uz gaiši brūna paklāja. Vēmekļi koši dzeltenā krāsā. Naiss. Pirmo reizi mūžā vācu suņa vēmekļus. Līdz šim bija tikai kaķa!

  Labi, ja rītdien kaut kas baigi īpašs notiks, tad uzrakstīšu blogu, bet ja nē, tad tiekamies visticamāk pirmdien, kad būšu atpakaļ no Grand Canyon. Pie mums rītvakar pa nakti paliks viena meitene no Dānijas, kas arī brauks ar mums kopā uz kanjonu.

Atā!

4 komentāri:

  1. Turies Megij. Lasu tavu blogu ar lielu aizrautību. :)

    AtbildētDzēst
  2. rēcīgi par purvciema pagalmiem uzrakstīji :DD

    AtbildētDzēst
  3. Bildes no Grand Canyon ir ideālas. ♥
    Nevaru sagaidtīt, kad būs raksts par to, izskatījā sno tiesa sinteresanti1 :)
    Veiksmīti.=]

    AtbildētDzēst