A, A un A

  Hello. (uzrakstīju šito vārdu un netīšām izgāzu pienu uz paklāja)

  Tā. Pēdējais ieraksts bija ceturtdien, tātad sākšu stāstīt no piektdienas... amm. Nekas nenotika.
Sestdiena... nekas nenotika. Svētdien no rīta bija plānots braukt atkal uz baznīcu, bet tā arī neaizbraucām, jo Mišelai sāpēja galva. Pēc tam aizbraucām ciemos pie Mišelas brāļa un viņa ģimenes. Vispār salīdzinoši tālu bija jābrauc. Viņi dzīvo tieši pie kalniem. Pa ceļam braucām cauri tādiem riktīgiem lauku rajoniem, kur ir fermas, zirdziņi un kaziņas. Un vēl tie milzīgie, spalvainie.. ē, nezinu, kā latviski, bet angliski viņus sauc par buffalos (laikam). Vispār riktīgi forši tur izskatījās, bija arī dažas tādas villas kā meksikāņu seriālos ir bagātajiem Huaniem Rodrigeziem un Marijām Izabellām. Bet nu Mišelas brāļa māja arī tāda... TĪRI TĀ NEKO. (jeb - ideāla)
 Viņu bērniem Aleksam (11 g.) un Austinam (13 g.) mīļākā nodarbošanās ir nažu mešana mērķī. (mērķis ir cilvēka veidolā) . Tā nu mēs tur mierīgi sēžam, ēdam pusdienas, un pēkšņi Alekss ieskrien istabā un bļauj "Tēti, tēti, es trāpīju galvā!!!" un visi sāk aplaudēt. Woohoo!
 Tad ar Briu un maniem "brālēniem" gājām ārā spēlēt basketbolu. Tikām līdz krustojumam un sapratām, ka ir pārāk karsts ārā, lai spēlētu basketbolu. Gājām atpakaļ. Vispār bija tāda sajūta kā bērnībā, kad ar brālēniem gājām spēlēt futbolu.

  Anyways, kad bijām mājās, skatījāmies filmu The Crazies. Nu jā, pēc tam vakarā man visu laiku likās, ka kāds pa kāpnēm nāk augšā. Vispār tā filma bija tāda... creepy. Daudz asiņu un cilvēku durstīšanas ar mēslu dakšām. Tā piemīlīgi.

 ŠODIENA! Angļu valodā sākām lasīt Odiseju. Tāds sviests... bet jautrāku to padarīja lēkājošs kukainis ar garām ūsām, kas bija mūsu klasē un leca VISUR.
  Pēc tam vēsturē mums vajadzēja pabeigt to stulbo projektu par The Second Front, jo mana jaukā partnere to nevarēja 5dien viena pati paveikt. Īstenībā viņa neko nebija izdarījusi. Tad nu tā arī viena pati visu pabeidzu, bet liku viņai uzzīmēt 3 zīmējumus. Bet viņa, nabadzīte, protams nevarēja izdomāt, ko lai zīmē, tāpēc es teicu, lai uzzīmē Vācijas kontūru un kaut kādu lidmašīnu. Tad nu uzzīmēja arī. Vācijas kontūra - kvadrāts ar uzrakstu GERMANY. Un tad viņa man jautāja, kādā krāsā ir Vācija un vai tā ir sala?
  Mr.K bija šokā un pilnīgi apkrita, kad es viņam pateicu, ka mājās pārtulkoju gandrīz visu to viņa koledžas grāmatas tekstu. Reāli viņš nevarēja noticēt, ka ir kāds, kas kaut ko dara mājās, lai tikai dabūtu labu atzīmi. Tā nu es viena pati pabeidzu mūsu projektu, un mana partnere Brenda bija šokā - es tiešām aizpildīju VISU? Tas viņiem liekas kaut kas nesaprotams - kā var pietikt pacietības kaut kam tādam? Bet reāli tas darbs bija ļoti vienkāršs, ja neskaita to, ka man vajadzēja visu pārtulkot.

  Matemātikā mēs turpinām mācīties pilnīgi bezjēdzīgas lietas, bet es visu saprotu, tā ka viss forši.

 Laikam sestdien saņēmu savu pirmo atzīmju lapiņu par pirmo mēnesi. Mišela jau ārdījās no priekiem. Visos 3 priekšmetos man ir A (9 vai 10 pēc mūsu skalas) un + skolotāji atzīmējuši "Excellent work" un "A pleasure to have in class". Forši.

 Šodien pusdienās šausmīgi izsmējāmies, bet es vairs neatceros par ko. Autobusā uz mājām šodien nācās braukt kādas 20-30min, jo braucām pa citu ceļu. Visu laiku nopļurkstējām ar Melissu un Mirjam. Sapratu, ka mēs ar Mirjam esam vispār baigi līdzīgās. Mūsu ikdiena mājās (man - Latvijā un viņai - Vācijā) ir līdzīga + viņa vismaz mani saprot, kad es visu mēru kilometros un kilogramos, nevis jūdzēs un mārciņās.
 Ja man šo 5dien man nebūtu uz Grand Canyon jābrauc, tad mēs visas ietu uz kino, bet nu tagad jau neko.

 Ak jā, un Bria un Bens vakar izšķīrās trešo reizi nedēļas laikā. Vakarā normāls skandāls bija, bet nu es īpaši nejaucos tur. Smieklīgi īstenībā, jo iemesls, kāpēc Bens gribēja no viņas šķirties, bija 14-gadīga meitene. Bria bļāva pa visu māju. Katrā gadījumā par garlaicību mājās sūdzēties nevaru.
 Šovakar laikam beidzot nāks tie Brias grupasbiedri no vēstures klases, un es būšu operators viņu  filmai. 

  Es nevaru izstāstīt, cik ļoti man gribas ātrāk uz  Grand Canyon un satikt pārējos exchange studentus! Protams, lielākā daļa no tiem ir no Vācijas (kā vienmēr), bet nu tas nekas.

 Taad nu jā. Laikam viss. (bet es tāpat vienmēr kaut ko aizmirstu pieminēt)
Čaau.

Bonusā:  visur-čurājošais suns Pixie.

6 komentāri:

  1. viņiem nu gan tur baigā "slodze" mācībās :D

    AtbildētDzēst
  2. Gribēju Tev pajautāt:
    Tev te,Latvijā, arī bija tik labas atzīmes?
    Vai vienkāŗsi Amerikā viņi māca vienkāršāk, mazāk?;)

    AtbildētDzēst
  3. njā, skolā jūtos kā ģēnijs dažreiz :D

    Latvijā man arī bija labas atzīmes, bet ne 9 un 10 .. Vidējā bija +/- 7.5
    Bet, jā, šeit māca vienkāršāk.

    AtbildētDzēst
  4. Gudra atbrauksi! =]
    es atkal aizmirsu, kas bija Grand Canyon? :D Ieraksti to savā vārdnīcā! :D
    Veiksmī. (:

    AtbildētDzēst
  5. hah, nu es jau ceru, ka tā būs :)

    Grand Canyon ir Arizonas lepnums :D Vari googlē apskatīties. Nenormāli skaista vieta. :)

    AtbildētDzēst
  6. tas taču ir Lielais kanjons? :) oo jaa, bildees izskataas iespaidiigi

    AtbildētDzēst